נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סיפור ישן מיושן
לא צריך להיות מומחה גדול בתחום כדי לדעת שלא כל מקום שמציע בתפריטו בשר גם ראוי להיקרא מסעדת בשר. בפועל זה קורה לא מעט, ואז ציפיות גדולות מסטייק הופכות די מהר להכרה בנוכחותה של סוליה אבל כשאתה כבר מוצא את הדבר האמיתי, אין יותר טוב מזה. לרשימה היוקרתית של מסעדות הבשר שהבטיחו וקיימו בגדול כדאי להוסיף את רובינשטיין. המקום, שנמצא במתחם פולג שלא מפסיק להתפתח, יחגוג בקרוב חמש שנים של האכלת קרניבורים מוצלחת ואני שמח לציין שגם אנחנו הגענו ויצאנו עם מלא טעמים, מלא תובנות, ובעיקר מלאים.

מסעדת רובינשטיין קיימת אמנם כבר חמש שנים אך מדובר בשם נרדף לבשר כבר כמה עשורים טובים. המקור, כך יספרו לכם במסעדה, הוא סבא רובינשטיין. כשהמדינה עוד הייתה בחיתוליה, רובינשטיין האב יישן, ככה בשביל הכיף, בשר ונקניקים בביתו הפרטי. הבנים ראו כי טוב והמיזם הפך עד מהרה למעדניית בשר שהתרחבה למפעל, שעד היום מספק נתחים מובחרים לכל רחבי הארץ. לפני חצי עשור נפל האסימון והוחלט לספק בשר למסעדה שהם עצמם יקימו. חנות המפעל ממוקמת היום לא רחוק מהמסעדה שנהנית יום יום מבשר טרי באיכות גבוהה.

מרגיש כמו חופש
קירות האבן ושולחנות העץ שמעטרים את מסעדת רובינשטיין, נותנים תחושה חמימה של בית. כאילו נכנסת לביתו של הצייד שעוד רגע יזרוק על האש את האוכל שהביא במו ידיו הביתה. ישבנו באזור המוגבה של המסעדה, שאפשר בין היתר תצפית טובה יותר על יתר החלל (וגם על יתר הסועדים שנוגסים כל אחד בבחירה הייחודית שלו). ליד הכניסה הוקם הבר, לאנשים שאוהבים משקה טוב וליד זה קצת אוכל, ולא להיפך, כשבפינה אחרת של המסעדה הוצבה בגאון מעשנת בשר ישנה, שנראה כי מזמן סיימה את תפקידה בעולם ונותרה רק כמזכרת לימי העישון העליזים של סבא רובינשטיין.

יום שני בערב, אבל השולחנות ממשיכים להתמלא. חגיגת יומולדת צנועה בשולחן אחד, זוג שקט ורעב בשולחן אחר. מלמעלה בוקע צחוק מהקבוצה שהתמקמה בחדר ה- VIP, אליו נהרה לאורך כל הערב כמות בשר מכובדת מאוד. במרכז המסעדה קבוצה של חברים שהגיעה בשעה מאוחרת כדי ליהנות מההילולילה של רובינשטיין (המבורגר, צ'וריסוס, קבב, שניצל ועוד ב-35 ₪ בלבד, כולל תוספת). החופש הגדול אומנם הסתיים אבל הילדים נשארו מה זה רעבים.

עניין של כישרון
בשר לבן זה כבר מזמן לא חילול הקודש בכל הנוגע למסעדות ישראליות, אבל אין הרבה מקומות שמתמחות בו באמת. רובינשטיין מתגאה בבשר הלבן שלה, על כל צורותיו ונתחיו. את בעל החיים הספציפי הזה מגדלים בארץ במקומות מצומצמים בלבד ולרובינשטיין כזכור, יש מפעל צמוד שמספק את הטופ בתחום. אגב, בכניסה למסעדה ממוקמת מעדנייה קטנה שמאפשרת לכל אחד לצאת עם נתח טרי משלו, לבן או בכל צבע אחר, לטובת ארוחה ביתית ברמה אחרת.

לפני שניכנס לטעמים עצמם, הנה משהו שכדאי לכם לדעת. מלבד עסקית הצהריים, ממנה נהנים כל עובדי איזור התעשייה פולג, רובינשטיין מציעה גם עסקיות ערב. בתפריט: מנה ראשונה, עיקרית וקינוח ב-98 ₪. 15 מנות עיקריות מועמדות לבחירה במסגרת העסקית, שתגיע תמיד עם תוספת חמה, ללא תוספת תשלום. עסקית הערב מוגשת בימים ראשון עד חמישי מ-18:00 ועד סגירת המסעדה (24:00).

מנה מנצחת
והיה גם אוכל. הרבה מאוד ממנו. אשתי ואני חלקנו מנת פתיחה לא שגרתית, כזו שבאמת יהיה קשה לשכוח. אז גם אתם נסו לזכור לטעום את הבייבי ריבס (36 ₪) - צלעות בשר לבן מעושנות, מוקפצות ברוטב שזיפים ולמון גראס. מדובר אמנם במנה ראשונה, אבל היא מוגשת בגודל של עיקרית ופשוט אי אפשר להפסיק לנגוס בה. את המזלג זנחנו כבר בהתחלה ועם הידיים, כמו שצריך, פשטנו על הבייבי ריבס שתובלו מצוין והזכירו לנו חוויות מאמריקה. ברובינשטיין מכינים הכל במקום, מהרוטב הכי פשוט ועד לקינוח הכי מתוק, וזה מורגש בכל ביס.

אחרי הפסקה קלה למנוחה, האישה קיבלה למה העיקרית פילה עגל (118 ₪), שהשביעה אותה ואת רצונה. 270 גרם של נתח מובחר ללא שומן, הוגש בליווי רוטב מרסלה פורטובלו. פילה העגל היה עדין ורך והפירה שהגיע איתו היה אחיד להפליא ומתובל נהדר. עברנו שתי מנות מצוינות, אבל הבאה בתור הייתה המנצחת של הערב, שלמזלי גם הונחה בצלחת שלי. תזכרו להזמין פילה לבן (89 ₪) ולא תצטערו. 300 גרם של בשר עשוי על הגריל, מוגש בליווי רוטב שמנת פלפלת (וצ'יפס כמובן). סכין הקצבים שקיבלתי לצורך חיתוך לא באמת היה הכרחי כי נראה שגם כפית הייתה חותכת בהצלחה את הנתח הזה. התיבול היה מינימליסטי אך מדוייק ולא השאיר גרגר מיותר אחד. המומחיות של המקום, כבר אמרנו?

זמן סוכר
לא פשוט לאכול מתוק אחרי כל כך הרבה בשר טוב, אבל מה אתם יודעים - הצלחנו. לנעילת הארוחה נהנינו מאצבע רושה (26 ₪) - גליל וופל ממולא בקרם נוגט, מצופה בשוקולד ולרונה. כאמור, גם את כל הקינוחים המטבח מכין בעצמו ואכן המראה המיוחד של אצבע הרושה ושילוב הטעמים של הוופל עם קרם הנוגט הדגישו את היתרון שבייצור המקומי. אז אם נשאר לכם כוח אחרי כל הבשר הזה, זה הקינוח שייקח אתכם הביתה שלמים, מלאים ומרוצים.

חשבון בבקשה
בייבי ריבס - 36 ₪
קרפצ'יו סינטה (עם שמן זית כתית, חומץ בלסמי מיושן ונגיעות פרמגיאנו רג'יאנו) - 45 ₪
לחם שאור - 9 ₪
פילה עגל - 118 ₪
פילה לבן - 89 ₪
קינוחים: אצבע רושה - 26 ₪
קרם ברולה - 26 ₪
תה עם נענע - 10 ₪
קפה הפוך - 12 ₪

סה"כ: 371 ₪ למקצוענות מובטחת.

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אהבה יוונית
המהפכה הגאורגית
ממציאה את עצמה מחדש
לא מה שחשבתם
תוצרת הארץ
מקום בקצב אחר
כמו באמריקה
כמו באמריקה
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה