נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מדי פעם אנחנו אוהבים להשקיע במסעדה טובה ואיכותית, כזו שיכולה לספק לנו הנאות קולינריות שקשה לשחזר בבית. מאחר ואנחנו גרים בכפר סבא, יציאות מהסוג הזה כוללות בדרך כלל נסיעה של חצי שעה לפחות לכיוון הרצליה או תל אביב, שם נמצאות רוב המסעדות השוות. הפעם החלטנו לוותר על הנסיעה ולתת הזדמנות למשהו קרוב יותר. אם אתם גרים באזור השרון, אתם וודאי יודעים שהאופציות לא רבות, ולכן אני מוקיר תודה על כך שמצאתי את הספוט ברעננה.

אם חונים טוב – הכל טוב
בלי להסתבך עם חניה (ברחוב מכבי הצמוד יש חניון בחינם), נכנסנו למסעדה ושמחנו שהזמנו שולחן, כי היה מלא עד אפס מקום. 

לפני שאגש לספר על הארוחה אני חייב לציין לטובה את השירות, שהיה מתחילת הארוחה ועד סופה ברמה הכי גבוהה, ובאמת סיפק את כל מה שאתה מצפה לו כאשר אתה מגיע למסעדה איכותית.

לא הרבה אחרי שהתיישבנו, צד את מבטי קוקטייל בשם Captain passion ice tea, אשר מכיל רום (קפטן מורגן), מונין, תמצית תה לימון, מחית פסיפלורה, לימון, נענע ודש סודה. מתוק וטעים, ומאוד מתאים לאנשים שרוצים לשתות קצת אלכוהול אבל לא אוהבים את הטעם שלו. בת זוגי התפנקה בטעימה של יין עירון, וסיפרה שהוא היה עדין מאוד וממש החליק בגרון.

>> ומה חשב ארז וייץ על ספוט?

האנטריקוט שריגש אותי
למנות ראשונות הזמנו את הקרפצ'יו סינטה ואת הכנפיים ברוטב  SPOT. הקרפצ'יו המעולה מגיע עם פוקצ'ה מעולה, רכה, ושיני שום, שבנגיעה קלה של סכין הופכים לממרח נהדר. הארוחה המשיכה במנות עיקריות טובות. הזמנתי מנת ספיישל של אנטריקוט 300 גרם עם ביצי עין וירקות מבושלים (במקור מגיע עם צ'יפס), וזוגתי הזמינה את הפרגית במרינדת השף עם קוביות תפו"א, שום ועשבי ביבול. רק מלספר על זה הפה שלי מתחיל להתרגש מחדש.

הסטייק היה מעולה, ובמיוחד באופן יחסי למסעדה כשרה בד"ץ. לא תמצאו הרבה מסעדות כשרות שמגישות בשר ברמה גבוהה, ואני באופן אישי עוד לא נתקלתי במסעדה כשרה שמגישה בשר כ"כ איכותי ורך. הפרגית של בת זוגי הייתה מעולה גם היא, אבל באופן אישי אני חושב שהמנה שלי היא ללא ספק המנה המנצחת של הערב.

סופלה במבחן
שתי המנות היו ענקיות ואף אחד משנינו לא הצליח לסיים אותן, אבל כמו שכולם אומרים - תמיד יש מקום לקינוח. זוגתי, שבודקת את הסופלה כמעט בכל מסעדה שאנחנו מגיעים אליה, גם הפעם לא חרגה ממנהגה, וסיפרה שהסופלה היה תענוג ויכול להתחרות עם כל סופלה חלבי שהיא אכלה בעבר. אני, אחרי התלבטות לא קלה בין הפרפה חלבה לבין הוופל בלגי, שעבר לידי כמה דקות לפני כן בדרך לשולחן אחר והיה נראה ממש מגרה, בחרתי בסוף באופציה הראשונה. אמנם לא התחרטתי על הבחירה, שכן הפרפה חלבה שהגיע עם כדור גלידה וניל היה סיום מעולה לארוחה, אבל הבטחתי לעצמי שפעם הבאה שאגיע אני אטעם את הוופל הבלגי.

לסיכום, הסטייק שאכלתי ממצב את הספוט כאחת ממסעדות הבשרים האהובות עליי, ומתוכן היא היחידה שגם כשרה. אין לי ספק שבחלוף הזמן הספוט תהפוך למוסד ידוע ובלתי נפרד מרחוב אחוזה ברעננה. יישר כוייח.

חשבון בבקשה:
קוקטייל – 36 ₪
קרפ'ציו – 46 ₪
כנפיים ברוטב SPOT – 24 ₪
פרגית במרינדת שף – 79 ₪
אנטריקוט 300 גרם עם ביצי עין – 138 ₪
פרפה חלבה – 36 ש"ח
סופלה שוקולד – 36 ש"ח
סה"כ: 395 ₪

* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מייקס פלייס הרצליה (צילום: באדיבות המקום)
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
ראצ'ה תלמד אתכם על אוכל גיאורגי
ביקור זוגי בארנולד בתל אביב
מסעדה ובייקרי: בראון בתל אביב
שני קילוגרם מעל כל היתר: מסעדת NG
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
מרק השורבה של בני הדייג הנחמה שלנו לחורף
להתאהב כמו איטלקי
שווה לגדל בשבילה כרס
רכבת אקספרס לאיטליה