נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

Anat - תמונה
Anat 2 ביקורות
אוכל מעולה
4.0
01/11/14

אינני אוכלת דגים בשרים ופירות ים. הלכתי על האיטלקי שמוצע בתפריט והפסטה הייתה נהדרת. אבל השוס זה הקינוחים !!!!! ושירות אדיב במיוחד, כולם חייכניים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Svetlana Vainbrand - תמונה
Svetlana Vainbrand 15 ביקורות
האוכל נחמד, השירות על הפנים
3.3
19/10/14

הגענו למסעדה בשעה 16:15, בסמוך לפתיחה. חשוב לציין שהזמנו מקום מראש וזו השעה בה התבקשנו להגיע. נתחיל מדברים טובים: רוב המנות היו טעימות והתמורה לכסף הייתה טובה. עכשיו לדברים הפחות טובים... שבעיקר קשורים לשירות: השירותים היו מטונפים כבר על ההתחלה ולא היה נייר לנגב את הידיים. אחרי שהערתי למישהו מהצוות, הביאו נייר, אבל הטינופת נשארה במקומה. המתנו המון זמן למנות. הזמנתי פטריות ממולאות גבינה למנה ראשונה - כשכולם כבר סיימו את הראשונות ועברו עוד כ-5 דקות, המלצרית ניגשה להודיע שהמנה שלי מתעכבת "כי הטבח עדיין מחמם את השמן". אגב, אל תקחו את הפטריות, הן פשוט חסרות טעם, הגבינה לא מורגשת. העיקריות הוגשו ללא התוספות, התוספות הגיעו 5-7 דקות מאוחר יותר. גם לקינוחים המתנו המוווון זמן. הקינוחים, אגב, טעימים, אבל מאוד פשוטים, ללא שום מעוף קולינרי (פאי תפוחים, בלינצ'ס עם קצפת). אפשר לציין עוד כמה דברים קטנים, למשל - לא הזמנו יין, ולמרות זאת המלצרית לא טרחה לאסוף את כוסות היין והן נשארו עבור השתייה הקלה - אבל זה באמת בקטנה. כמו גם העובדה שהמלצרית לא מודעת להבדל בין ג'בטה לפוקאצ'ה. בקיצור, הטעם של האוכל הוא טוב, אך לא בהכרח מצדיק את הטעם המר שנשאר מהשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
20/10/2014
קראתי את הביקורת אני מסכים עם מה שכתבתם, וברצוני להתנצל הן על השירות והן על על כל הנוגע למסעדה אני מבטיח לכם שדבר כזה לא יקרה יותר אשמח אם תיצרו איתי קשר 0524321616 אשלי תודה וסליחה
עינת - תמונה
עינת 11 ביקורות
רק למי שמוכן להתייבש בתור
3.3
22/09/14

הזמנו שבוע מראש שולחן לזוג ליום שישי ב 21:15. הגענו ב 21:10. מצאנו 20 איש מחכים בתור, בדרגות שונות של ייאוש ומולם שתי מארחות, צעירות ויפות אך חסרות אונים לחלוטין. שאלנו מתי נוכל לשבת.... נאמר לנו שיש שני זוגות לפנינו שגם הזמינו ל 21:15 אך היות והגיעו לפנינו (מזכירה - אנחנו הגענו בזמן) הם יקבלו שולחן לפנינו. ולא - היא לא יודעת כמה זמן ייקח. לקח חצי שעה עד שהושבנו ומסתבר שהיה לנו מזל - שולחנות גדולים יותר הושבו למעלה משעה לאחר מועד ההזמנה המקורית. אז נכון - השירות של המלצרים טוב והאוכל טעים אבל בשקלול של החוויה הכוללת - לא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital Sahar Ovadia - תמונה
Meital Sahar Ovadia 28 ביקורות
מדהים!!!
5.0
22/07/14

כרגע חזרנו מארוחת ערב מדהימה במחבוא של אדי. האוכל היה מדהים. אכלנו : מנת פתיחה- כבד אווז ברוטב תמרים והזמנו גם ג'בטה. מנות עיקריות- פילה עם שרימפס ופילה אילת (עם פטריות) המנות הוגשו עם... תפו"א ממש טעימים וסלט ירוק. לקינוח אכלנו סופלה שוקולד ועוגת גבינה. שתינו יין אדום. המנות מצויינות והשירות מדהים. המחיר ממש סביר. מומלץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 4 ביקורות
לא משהו
2.5
18/06/14

מסעדה יקרה שלא מצדיקה את המחיר. בעבר אכלתי שם והיה נהדר אבל הביקור האחרון היה קצת מאכזב, סטייק פילה שהזמנו מדיום הגיע well done, מנת ילדים - שניצל אחד קטן עם ערימה ענקית של פסטה מבושלת... יתר על המידה. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
R-M - תמונה
R-M 23 ביקורות
טעים מאוד
3.5
08/06/14

ישבנו במחבוא של אדי ביום שיש בערב, הזמנו מקום מראש כמובן. האוכל היה מעולה והשירות היה טוב. הזמנו מנת טריו שמשלבת בשר אנטריקוט + פילה + כבד אווז- מעולה! אין ספק שהמסעדה לא זולה, אבל... טעים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sonia - תמונה
Sonia מבקר מתחיל
ארוחת ערב
4.5
07/06/14

הזמנו 4 מקומות דרך האתר קליק א טייבל. כאשר הגענו למסעדה, נאמר לנו כי האתר לא יצר קשר עם המסעדה בכלל ואין להם הזמנה כזאת. נאמר לנו לחכות בחוץ בינתיים והציעו לנו לשתות בינתיים מה שאנחנו... רוצים. אמרנו שנשמח לקאווה. הוציאו לנו בקבוק קאווה על חשבונם ואחר כך גם מנת פתיחה על חשבונם בלי שהתלוננו על זמו המתנה או משהו בסגנון. סך הכל חיכינו בחוץ כ חצי שעה. לאחר שארגנו לנו שולחן, השירות היה מעולה וכך גם האוכל וזמן המתנה למנות. כדאי לציין שזה היה יום ההולדת שלי וכל הבלאגן בכלל לא הרס לי. המסעדה מומלצת בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shemesh - תמונה
shemesh 13 ביקורות
מסעדה מקסימה עם סטייק טעים
4.8
15/02/14

מקום מקסים, שירות טוב עם חיוך....וסטייקים טעימים. כנראה שזאת לא המסעדה המתאימה לצמחוניים - אבל למי שאוהב סטייק טוב - מומלץצת מאוד. יש גם תפריטים מיוחדים למשפחות בסופי שבוע עם מחירים... מאוד נוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oren Klein - תמונה
Oren Klein 68 ביקורות
וואו
5.0
04/02/14

נתחיל מהסוף - האוכל מצוין!! המנות היו מדויקות ואיכות בלתי מתפשרת. המקום הומה אדם. במסעדה אווירה של מסעדה של פעם בלי התחכמויות מיותרות. השירות מצוין, המלצרית ידעה להמליץ על המנות... הנכונות. ההמתנה היתה קצת ארוכה אבל רוככה ביין בזמן ההמתנה על חשבון הבית כך שהייאוש נעשה יותר נוח. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rafit - תמונה
rafit 4 ביקורות
פשוט וואוו!!!
4.8
30/12/13

בן זוגי ואני הגענו למסעדה ולאחר המתנה קצרה קיבלנו שולחן ומלצרית מדהימה עם ידע רחב ביינות המליצה לנו על יין משובח ונתנה לנו אף לטעום עד שהגענו ליין שחשקנו. לאחר מכן ניגש אלינו אחד שנראה... כמו מנהל שם והמליץ לנו על מנות היסטריות! היה ללא ספק טעים ולצערי אני לא חושבת שאף מסעדה יכולה להגיע לרמה הזו! המילה נהננו מאוד לא מתאימה כי זו הייתה חוויה מעבר לכך. מחכים לחזור לשם בקרוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה