נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/06/07

בשתי מילים סוף הדרך. בדרך כלל כשאני באילת אני לא מתפעל מרמת האוכלאבל במחבוא של אדי (אגב זה באמת מחבוא) היה מדהים. הבשר משובח, גם השרימפס שלקחתי במנה הראשונה היה איכותי. בדרך כלל אני לא... מפרגן אבל מגיע להם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
14/06/07

מחבוא מחבוא, אבל היה שווה לחכות.אחלה מסעדה. באמת. היינו איזה 20 חבר'ה במסיבת יומולדת ואין אחד שלא נהנה. הכבד אווז ברוטב תמרים והקרפצ'יו למנה ראשונה פשוט סוף. מנה עיקרית לקחתי את הפילה... פרובנסל, לפי המלצת המלצר, אחרי התלבטות לפילה אילת ולא התאכזבתי. עשוי בחום ואהבה. טעמתי את האילת מחבר ויש למה לחזור בפעם הבאה. לקינוח פרסו לנו קינוחים לכבוד היומולדת. מומלץ הפאי פקאן. לא יקר, אחלה שירות ומקום מיוחד. בקיצור סוף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
09/06/07

מעולה! השירות מדהים, אין מילים. האוכל כנ"ל. מנה ראשונה - קלאמרי. טעים מאוד ועשוי ממש טוב. מנות עיקריות - פילה דיאן ודג לברק בשום וחמאה. הבשר הגיע עשוי כמו שביקשנו. היה ממש טעים. הדג היה... סופני. יין הבית פשוט וטוב. גם זול יחסית. מסעדה מומלצת בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/03/07

לרוב שירות רע יכול להרוס ארוחה טובה אבל לצערי שירות מצוין נהרס על ידי אוכל זוועתי. אני וזוגתי חובבי מסעדות ואנו מבקרים במסעדות לפחות פעם בשבוע ולכן אני מחשיב את עצמי לחובב ואף מבין... באוכל ומה שקיבלנו במחבוא לא היה ראוי למאכל אדם. למנה ראשונה לקחנו את ההמלצה המוצרלה מרינרה - זוועה, פטה כבד עוף של אדי - מזכיר קצת אוכל של כלבים למנה עיקרית פילה דיג'ון ביקשנו מדיום לא הגיע פילה אלא נתח אחר לא ברור טובע בחרדל וסוכר ועשוי עד מוות.בקיצור המחבוא של אדי ראוי שישאר חבוי ורחוק מכולם. פשוט לא להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
10/03/07

חיפשנו את המסעדה 15 דקות אבל זה היה שווה את החיפוש. בעקבות המלצות החלטתי לבקר בעצמי. לפתיחה הזמנתי בגט הבית בשום שהתמזג ממש טוב עם החציל הקלוי שהזמנתי. בהמשך דג פילה עם שרימפס הרוטב מ ע... ד ן.וגם פילה דיזון. המלצר לא טעה, WOW. התוספות צריכות להשתפר טיפה אבל המלצר דורון אם אני לא טועה, אמר שעובדים על העניין ובפעם הבאה שאחזור זה ישתפר. אני אהבתי את המסעדה מאוד וגם את הגישה. אני אחזור בטוח!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/03/07

הגעתי למחבוא עוד פעם והתענגתי על הבשר המעולה. המלצר ליאון המליץ לי פרובנסל והוא היה בול במקום. חברה שלי צמחונית, היא לקחה לזניה שהייתה טעימה וגם במחיר סביר של 49 ש"ח.בקיצור, מצאתי לי את... נחלתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 3 ביקורות
4.3
10/02/07

אז ככה, ממוקם בחור, עיצוב מינימליסטי - קירות לבנים מצ'וקמקים ושירותים לא משהו. אבל מראהו לא העיד על תוכנו - השירות היה אדיב מאין כמוהו והאוכל טעים ביותר. אני וחברתי לקחנו צדפות ניו -... זילנד מנת פתיחה והיה טעם מפתיע ומיוחד. למנה עיקרית חברתי לקחה פילה ברוטב פלפלת שהיה מעודן וטעים ואילו אני הלכתי על שרימפס הבית על מצע לינגוויני - מיוחד וטעים לאללה. לקינוח הלכנו על אדי'ס פנקייק שהיה טעים אבל לא משהו מיוחד. מינוס נוסף הוא לחם הבית שהיה (כפי שצויין בביקורות נוספות) לחם אחיד מהסופר עם קצת שמן זית ושום. סה"כ היה טעים מאוד אבל חבל שהשאר לא ממש מושקע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
24/12/06

מאכזב זו לא מילה. לא ברור מדוע צריך להזמין מקום מראש במסעדה כ"כ בינונית, עם השירות החובבני והשקרני ביותר שפגשתי מזה שנים. הסטייקים היו לא רעים, אבל זהו זה. כל היתר אפס מוחלט כולל הידע... המועט שיש למלצרים על המנות שהם מגישים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 3 ביקורות
4.3
22/11/06

היינו ונהנינו.אוירה נהדרת, שירות מצויין ואוכל טעים במיוחד.מי שמעוניין להעביר ערב בכיף - זה המקום!טיפ קטן - תבדקו את החשבון בסוף הארוחה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/11/06

אחרי המלצות רבות הגענו אני ובת זוגתי ל " מחבוא של אדי" והיה מדהים!!!הכל התחיל בקבלת הפנים הנעימה, לפני המנות הראשונות הוגש לנו לחם הבית שהיה מעולה (ללא תוספת תשלום), המנות הראשונות היו... מעולות , חלקנו קרפצי'ו בקר משובח (הכי טעים שאכלתי עד היום) וכבד אווז ברוטב תמרים, ואז הגיע הדבר האמיתי שזה המנות העיקריות שהיו...פילה דיז'ון (וואאאווו) שאני אכלתי, ושרימפס הבית שהיא אכלה, מנת שרימפס שמוגשת על מצע של ספגטי ברוטב מרינרה. פשוט תענוג.. לקינוח לקחנו את פנקייק בוער שהיה טעים. בקיצור, אם באילת, אז "המחבוא של אדי". המלצר היה אדיב ומקצועי ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה