נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

יזהר - תמונה
יזהר מבקר מתחיל
אכזבה עמוקה
1.0
09/06/18

הזמנו מקום לארבעה אנשים שבוע מראש. בהגעתנו למסעדה בשעה 21:30 בערב שישי, נתקלנו במנהל אדיש ותור של עשרות אנשים שרובם הזמנו מקום אך לא הושבו. לשאלות האנשים מדוע לא מכבדים את הזמנתם או... לחילופין לא מעדכנים על עיכוב או בעייה לא התייחס המנהל. אחרי המתנה של 40 דקות הלכנו ללא ארוחה וחלק מהאנשים שהמתינו כשעה עדין לא התיישבו. חבל שהקום מתייחס כך ללקוחות חוזרים ונאמנים. לא בטוח שנחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
אלחה מסעדה
4.5
29/04/18

היינו 4 חברים ואכלנו בערב יום שישי. האוכל היה טעים מאוד,השירות נהדר. המסעדה החדשה שלהם מעולה ונמצאת באזור טוב. המחיר היה בסדר גמור. ממליץ מאוד להזמין מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sergy - תמונה
Sergy 2 ביקורות
מעולה!
4.8
14/04/18

אוירה נעימה, שקטה, שירות מהיר. מנת קוקטייל פירות ים עם תפוח אדמה אפוי ברוטב שום שמנת ויין - מנה מאוד טעימה עם קלמרים טריים מבחר גדול של יינות שני סוגי בירה מהחבית - ווינשטפן וסטלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
טליה בן ארי - תמונה
טליה בן ארי 2 ביקורות
מאכזב!
2.8
11/02/18

35 דקות המתנה למנות עיקריות. זה לא מעניין לקוח שיש לחץ ביום שישי בערב. תיערכו בהתאם! מנות ראשונות-סבירות, מנות עיקריות-בינוניות ומטה, לקינוחים לא הגענו, כי פשוט העדפנו ללכת משם. לא עזרו... לנו 20% הנחה או תוספות תפוחי האדמה (על אלו שהגיעו קרים).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liz - תמונה
Liz 5 ביקורות
מאכז.
2.5
06/12/17

היי יש לציין שלא הייתי לפני השריפה. אלא רק בפתיחה המחודשת. 1. הזמנתי מנת פתיחה וקיבלתי מנת פתיחה אחרת שלא הזמנתי. המלצרית עשתה טובה שהחליפה. 2. ביקשתי מידת עשייה מדיום וקיבלתי שרוף. 3.... הזמנו אפילו קינוח!!!! עוגה חמה שמחצית ממנה הייתה קרה... 4. ביקשתי תה וקיבלתי תה בכוס של קפה במקום כוס זכוכית עם ידית.... המלצרית אמרה שאין מה לעשות.... אני הרבה באילת ומעריכה סטייק טוב. באמת שהיו לי ציפיות שירדו לטימיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
roni - תמונה
roni מבקר מתחיל
שירות שלא מכבד את המסעדה
2.5
13/04/17

ישבנו במסעדה וזכינו לשירות רע. מלצרית לא ממש מנומסת, לא מחייכת וחסרת סבלנות. במנה הראשונה מצאנו זבוב מת אז המלצרית החליפה את המנה והתנצלה שהיה זבוב כאילו שזה לא ממש עניין. המסעדה בחרה... לחייב אותנו על המנה ולא טרחה לפצות בקינוח למשל כפי שנעשה בכל מסעדה שמעבדת את עצמה. שפניתי למלצרית בטענה היא פנתה לאחראי משמרת והוא החליט לא להתייחס לטענה ואף להתעלם בבוז. אנחנו אנשים שמבקרים בהרבה מסעדות איכות, החוויה שלי היא מסעדה שלא מכבדת את עצמה ומעסיקה אחראים ברמה נמוכה עם תודעת שירות לקויה כשהמטרה שלהם זה להגדיל את החשבון. לעולם לא אחזור למסעדה הנוכחית ומקווה שאדי המקסים ישכיל לשנות משהו אצל העובדים שלא מאחר וזאת מסעדה עם פוטנציאל. פשוט חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron מבקר מתחיל
אכזבה.
2.8
07/04/17

המחירים בתפריט שמופיע באתר לא מעודכנים להיום (נמוכים משמעותית מהמחירים בפועל). לא ככה נוהגת מסעדה שמכבדת את עצמה. שירות חסר סבלנות וקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספיר - תמונה
ספיר 11 ביקורות
פשוט טעים!
4.5
01/05/16

המסעדה יפיפייה, האוכל טעים מאוד, המחיר יצא לא זול ל2 מנות פתיחה ו2 מנות עיקריות אך בהחלט שווה! התפריט מאוד מגוון ואהבנו את זה שיש הרבה מנות עם פירות ים, מנות מהמטבח האיטלקי וגם בשר... מעולה (אכלנו פילה מדהים)! מומלץ מאוד גם לבני זוג וגם לבני המשפחה (אולי פחות לילדים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviva Levy - תמונה
Aviva Levy 3 ביקורות
כייף גדול
4.5
26/03/16

ישבנו זוג במסעדה ביום שישי בערב. קיבלנו יחס מצויין. האוכל טעים מוקפד ומנות נדיבות. השרות מהיר ויעיל. מסביבנו ישבו זוגות וגם משפחות עם ילדים בגיליים שונים. כולם קיבלו יחס טוב מהיר ואת... המנות במהירות סבירה . האוירה היתה טובה מאוד. אכלנו קרפצ'ו שהיה טעים ושרימפים בשמנת שום. לעיקרית לקחנו סטייק אנטריקוט שהיה עשוי במידה הנכונה ומתובל טוב. לקינוח קיבלנו עוגת גבינה טעימה מאוד על חש. הבית באדיבותו של שי. יצאנו מאוד מרוצים. מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 2 ביקורות
מסעדה מצוינת!
4.8
19/01/16

בעלי ואני היינו במסעדה במוצאי שבת, והכל היה מצוין. אוכל ברמה גבוהה מאוד, שירות טוב, אווירה נעימה. ההפתעה הייתה הקינוח - פאי פקאן מאוד מיוחד ולא שגרתי. בקיצור - מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה