נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

Yael Sade Alony - תמונה
Yael Sade Alony 18 ביקורות
גן עדן
4.3
23/12/15

אחד המקומות הטובים ביותר בארץ! אין ספק, שירות מצויין, חייכני, נעים, מקצועי מאד. אוירה במקום תואמת לאוכל - מלא טעמים. המנות של אדי כל כך טעימות שעוד לא יצא לי לאכול שם משהו שהתאכזבתי... ממנו. הסטייקים מושלמים בעשייה שלהם (גרילמן בחסד עליון), הרטבים מתפוצצים בפה, היין מתאים בדיוק. המחירים בהתאם ושווים כל שקל. השקעה קולינרית מושלמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex Gilenson - תמונה
Alex Gilenson 11 ביקורות
סביר ולא יותר
2.3
20/09/15

הזמנו מקום למוצאי שבת ה-19.09.15 תוך ציון העובדה שאנו באים לחגוג יום נישואים. הגענו בזמן, קיבלו אותנו טוב, המלצר הביע ידע טוב ורחב בתפריט. עד כאן היה נהדר. הזמנו מנה של מולים, מתוך... שבעה, אחד היה עם שיער בפנים, לא יודע אם מולים צריכים להראות ככה, אבל לא פעם אכלנו מולים והם לא היו בעלי שיער. סטייק האנטריקוט היה טעים, תוספת תפוחי האדמה מצחיקה, מדובר ב-4 סלייסים דקים של תפוח אדמה אפוי. מנת הפסטה עם השרימפס הייתה סבבה. בסוף הארוחה לא קיבלנו מפיות, גם לא עט לחתום על הקבלה, הזוי. כמובן שלא התייחסו בכלל לעובדה שבאנו לחגוג משהו במסעדה, לא שאני מצפה ליותר מדי, אבל כל מסעדה שבה היינו בשנים האחרונות לרגל האירוע, פינק אותנו ביין או קינוחים וכאן אפילו לא "מזל טוב". בקיצור, מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/09/2015
צר לנו על נושא המפיות , והעט עם החשבון הנושא בבדיקה, אנחנו משתדלים לשפר תמיד לגבי הארוע, מי שמכיר אותנו יודע שהמהות שלנו היא לפנק את אורחינו בכל ארוע שיש, ולפעמים גם סתם ככה . ייתכן ופיספנו ברשימות את ההערה ואנו מתנצלים אך לעבור אתר אחרי אתר ולרשום את אותו התגובה לא כל כך לעניין
Tal - תמונה
Tal 2 ביקורות
מקצוענים , מדובר פה במכונה ותיקה ומשומנת
4.3
22/08/15

פשוט יודעים את העבודה , מיוחד, מפתיע תודעת שירות ברמה גבוה אחת האהובות עלי בכללי זה פטריות מוקרמות ואני בקלות אומר שפה הכי טעים שיצא לי לאכול

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז 2 ביקורות
אוכל טוב ושרות בעייתי מאוד
2.5
06/07/15

בקרנו פעם ראשונה במקום לפני כחודש. היה אחור מההזמנה ל21:00 של 40 דקות . האווירה במקום היתה מאוד דחוסה והמקום היה לא נקי ( הרציפה היתה עם שאריות אוכל ) שרות המלצרית לא היה מקצועי.. היא... לא ידע מספיק טוב מה יש במקום . מזל שהאוכל היה טוב לא מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagar - תמונה
hagar 8 ביקורות
בינוני ומטה
2.5
11/05/15

היינו במסעדה שולחן גדול. באנו עם הרבה ציפיות והתאכזבנו. מנות ראשונות ברמה נמוכה מאוד. לאחר מכן רוב השולחן הזמין סטייק פילה עם כבד אווז. האיכות של הבשר היתה מצוינת, אבל מידות העשייה לא... צלחו, וחבל כי זה קלקל. לאחר מכן קיבלנו קינוחים על חשבון הבית, גם הם לא להיט. מפתיע מסעדה עם ותק כזה ומחירים כאלה מוציאה אוכל בינוני ומטה. לא נחזור למרות שמעריכים מאוד את הניסיון לצ'פר אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sigalit Shual - תמונה
Sigalit Shual 10 ביקורות
מחבוא אמיתי
4.3
26/04/15

מי שמחפש חוויה קולנירית אחרת רחוק מההמון מוזמן למחבוא של אדי . בתוך בית בלב שכונת מגורים ( כדאי להגיע במונית קצת קשה למצוא חניה) את יום העצמאות חגגנו כאן! אכלנו שריפס בשום וחמאה - ללק... את הידים את מנת הדגל של המולים וגם הפטריות הממולאות שהן מנה מצויינת לצמחונים. בעיקריות הסטייקים היו מעולים - מגיעים עם תוספת . לצמחונים הפסטה ברוטב שמנת פטריות טעימה וגם הפסטה פסטו עגבניות מצויינת . לבסוף הקינוחים אכלנו פנייקק מגולגל וסופלה סיום נהדר לארוחה מצויינת באוירה נהדרת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ohad - תמונה
Ohad מבקר מתחיל
מושלם !!!
4.5
01/03/15

הגענו ביום שבת בשעה 17:00 שני זוגות. תחילה מיד הבנו למה קוראים למקום מחבוא... לקח לנו 10 דק להבין איפה המסעדה ובנוסף המיקום שלה נמצא באזור באילת שבחיים לא הייתי. הזמנו 4 עסקיות. הכוללות... מנה ראשונה עיקרית ושתייה קלה. מנה ראשונה שרימפס בשמנת - ללקק את האצבעות. גם הפטריות עם הגבינה היו טעימות מאוד. הקרפצ'ו היה חתוך עבה מידי ולכן המנה הזאת היתה פחות מוצלחת למרות שהתיבלון טעים מאוד. מנה עיקרית הזמנתי אנטריקוט 300 גרם עם רוטב שמנת. מנה מאוד מוצלחת וטעימה מאוד. מידת עשייה מדיום היתה מדוייקת. גם הפילה 270 גרם היה מוצלח מאוד. השירות היה מעולה המנות הגיעו מהר עם מרווח זמן סביר בין הראשונה לעיקרית כאשר בינהם הגיע סלט ירקות כמנת ביניים. לקינוח הזמנו פנקיק ממולא בגלידה עם קצפת מעל שנתן לנו סיומת נהדרת לערב נפלא. תודה רבה נחזור שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina מבקר מתחיל
בזיון
2.5
13/02/15

הזמנתי מקום למסעדה ביום שני, עבור יום שישי בשמונה בערב הגעתי ונאלצתי לחכות שעה שלמה בחוץ בקור ואז כשכבר סופסוף נכנזנו המלצרים עשו טעויות ללא סוף. האוכל אמנם היה טעים מאוד, אך השירות... לוקה בחסר. לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/02/2015
אני מצטער לשמוע על ההמתנה וגם על השירות אשמח לשמוע בנייד את הפרטים המדוייקים תודה וסליחה אשלי 0524321616
marina - תמונה
marina 2 ביקורות
טעים מאוווווד
4.3
17/12/14

בביקורינו אחרון באילת אכלנו במחבוא של אדי. המנות הראשונות מדהימות והסטייקים שכולם פילה נמסים בפה. יש מגוון גדול של רטבים לסטייקים, םכל מה שטעמנו היה מעולה. במיוחד סטייק עם רוסיני עם כבד... אווז מעל הסטייק. כ"כ נהנינו שיום למחרת חזרנו עם כל המשפחה וכולם נהנינו מאוד. המחירים בסדר. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meytal - תמונה
Meytal מבקר מתחיל
יש דברים שבאמת עדיף להחביא
2.3
23/11/14

נשמח שאדי יקרא את הביקורת שלנו מכיוון שלצוות המסעדה ממש לא איכפת. המסעדה מושקעת בכל מה שקשור לאווירה וגינוני הנימוס המזוייפים. תפריט רחב ללא כל מעוף קולינרי. האוכל מזכיר מסעדות... אמריקאיות שמטביעות את הכל ברטבים תוך נסיון לטשטש פרודוקטים באיכות נמוכה. חוסר טריות משווע במחירים של מסעדת שף במרכז. השירות בינוני ומטה וגם כשהבענו חוסר שביעות רצון זה לא ממש הזיז לאף אחד כאמור. מה שבטוח זה, שפוקצ'ה וג'בטה זה לא אותו הדבר וסלומון הוא לא דג יבש מטבעו כמו שטענה המלצרית. פספוס של מקום מאוד יפה שבו החוויה החיובית מסתיימת ברגע שמגיע האוכל. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/11/2014
נוכחתי בעת ארוחת הערב ויכולתי להבחין בלקוחה שעידכנו אותה כמה פעמים על מנה וגם המליצו לה לאכול מנה אחרת, הלקוחה בחרה בכל זאת לאכול את המנה , טעמה רבע ביס , טענה שהמנה שוחה ברוטב , בלי לשאול שאלות החלפנו ללקוחה את המנה ואחרי הכל היא מתלוננת ,אגב גם שעברנו בשולחן , אחד מהסועדים שישב איתה אמר לה,״אבל זה מה שרצית״ אני משתדל לדאוג ולרצות את מגוון לקוחותי אבל בלקוחה כזאת שמגיעה אנטי ובסוף מגיבה ככה אין לי מה להוסיף חוץ מwow
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/11/2014
אתם יכולים להתעלם מתגובתי ולהחליט על דעת עצמכם דיברתי טלפונית עם הלקוחה