נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

ayelet.l - תמונה
ayelet.l 21 ביקורות
ממש טעים ממש נעים
5.0
24/09/13

כבר הרבה שנים רציתי להגיע למסעדה הזאת,,, ואף פעם לא יצא לי,,, בשבוע שעבר,,,הסתדר,, הכל היה מושלם,, מהשיחה שקיבלנו מהמסעדה לבקשה לאחר ההזמנה , עד תוספת מקום לבן שלנו שהצטרף באופן מפתיע... למסעדה השירות והאוכל במסעדה,,,,

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
שירות שמקלקל הכול
2.5
03/07/13

האוכל במחבוא של אדי מצויין. הם אפילו לא מגזימים במחירים. הבעייה העקבית היא השירות- מרגע כניסתך למסעדה, גם אם הזמנתם מקום, תיאלצו להמתין פרק זמן לא ידוע עד שהשולחן שלכם יתפנה או ייערך.... פינת הישיבה שסידרו לשם כך ממש בדלת המסעדה לא עוזרת. בביקורנו השני, נוסף על חוויית ההמתנה הזו, המתנו כמעט חצי שעה בשולחן עצמו עד שמלצרית ניגשה אלינו. רק אז התחוור לה שכלל לא קיבלנו תפריטים, והסיפור התארך כך שהזמנו מקום לשעה 8 וחצי, וקיבלנו את המנות הראשונות רק שעה לאחר מכן. ביקשנו קטשופ, והיינו צריכים לבסוף ללכת לבר בעצמנו כדי לקבל אותו. למנות העיקריות יש, כמובן, את הזמן שלהן, וכל ארוחת הערב מתארכת לשעות בהן הילדים הקטנים כבר נשפכים על הכסאות. בקיצור- רק אם יש לכם כמה שעות לטובת העניין, ורק אם אין איתכם זאטוטים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 4 ביקורות
מקום מדהים
4.8
18/03/13

באנו מהצפון לאילת רצינו למצוא רק מסעדות טובות שכייף לאכול ולשבת בהן זכינו.. בהתחלה נגשה אלינו שחף המדהימה שגם דאגה לבת שלנו והביאו לה גזר גמדי מבושל לאחר זמן מה היא הייתה צריכה לעבור... אזור והציגה בפנינו את יובל שהיה מקסים כול השרות כול היחס והאוכל היה נהדר זאת הזדמנות שלנו להגיד תודה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
ששששש..
4.5
15/02/13

כבר לא מחבוא לצערי. איזה תענוג שם. כל ביקור באילת זה קבוע בערב הראשון לאדי! הסטייק פילה, גן עדן. במיוחד המועדף שלנו זה הפילה דיז'ון. ומה לקינוח? כמובן- כבד אווז ברוטב התמרים הייחודי שלא... טעמתי בשום מקום ושום מקום לא מגיע לדרגה הזו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 4 ביקורות
מסעדת על באילת
4.5
27/01/13

שמעתי על המחבוא של אדי כבר מזמן, ביום חמישי האחרון הזדמן לנו ערב מענג וטעים במסעדה הקסומה, שרות אדיב ומקצועי, והבשרים מעולים מדייום זה מדייום, אנטריקוט זה אנטריקוט פילה עסיסי ונימוך... ומעל כבד אווז מהמם, ועוגת הגבינה האמריקאית טעמה עוד בפי, עוד לא אכלתי בארץ עוגה כזו טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yair - תמונה
Yair 24 ביקורות
תמורה לא הולמת למחיר הגבוה
3.0
07/10/12

היינו בסוכות 2012, השירות היה מצוין, האוכל לא מדהים. התפריט לא השתנה כבר לפחות 10 שנים והמחירים בשמיים. הסטייקים לא היו משהו והדג היה תפל עם רוטב תפל. ממסעדה ברמת מחירים כזו אני מצפה... להרבה הרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Slava Michelson - תמונה
Slava Michelson מבקר מתחיל
אחת המסעדות עם הסטייק הכי טעים במדינה שאכלתי אי פעם!
5.0
15/05/12

חובה חובה חובה לאכול את הסטייק רוסיני של המקום! סטייק מדהים שאי אפשר לעצור לאכול אותו ורוצים עוד ועוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 8 ביקורות
אוכל טוב
3.8
31/03/12

הזמנו מקום ביום א' ליום ו' בערב, זוג עם שני ילדים. ההזמנה לא נשמרה ונאלצנו להמתין כשלקוחות שהגיעו אחרנו נכנסים ומתיישבים. נאלצתי להיות מעט תקיף, מה שגרם לתחושה פחות נעימה כבר מההתחלה.... הייתה מלצרית אחת על חדר שלם (5 שולחנות) ונראה בבירור שהיא לא הספיקה. הארוחה התעכבה ונמרחה עם ילדים זה לא נעים. האוכל טעים וטוב, כרגיל. התוספות עברו בצלוחיות נפרדות לתוך צלחת המנה העיקרית, והיו קטנות. נאלצנו לבקש תוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל וייס - תמונה
גל וייס 3 ביקורות
פעם ראשונה ולא אחרונה
4.5
31/10/11

בקרנו במסעדה לאחר המלצת חברים .הגענו לשכונת "המאפייה" ולא האמנו שהגענו למסעדה , אחרי שנכנסנו בשערי המסעדה התגלה לנו גן עדן קטן, המנות הראשונות היו מדהימות פטריות ממולאות ומנת... השרימפשים היה מדהים , המנה העיקרית פילה בחרדל דיזון והפילה שמנת פשוט גן עדן אין דברים כאלו,עד עכשו הטעם נשאר,והמנה אחרונה היתה חלומית פנקייק ממולא בגלידה פשוט מדהים . השרות vip

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran Lasser - תמונה
Eran Lasser 5 ביקורות
4.3
20/08/11

היינו השבוע. היה מעולה. אוכל מצוין. אוירה טובה !

עוד פרטים
הוספת תגובה