נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/02/11

שאפו שאפו סוף הדרך , נמליץ לכולם על החוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/01/11

היה נפלא וטעים מאוד, הצדפות עם הבייקון מומלצות מאוד, פילה בקר מדהים, ממליצים להפחית בכמות הסוכר בפילה דיז'ון. האוכל היה מדהים.זהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוגראשי TOGARASHI-SUHI & WOK - תמונה
טוגראשי TOGARASHI-SUHI & WOK 2 ביקורות
4.7
06/01/11

מסעדה ממש טובה. ה-Value for money הכי טוב שיש. אוכל טוב, לא פלצני, מחירים סבירים ושירות חם ואוהב. כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
28/12/10

סיכום קצר ביותר,ארבעה סועדים מבוגרים שמבינים קצת באוכל, מסעדות ומסעדנות, יצאו עם טעם רע מאד בפה תרתי משמע.אוכל רע, ממרכיבים זולים, קפואים ו/או מקופסאות שימורים, באיכות ירודה ובמחירי... מסעדות שף במרכז.לא מומלץ, זו לשון המעטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
25/12/10

כבר לפי התפריט היינו צריכים לעזוב ! כל מנה בתפריט היא ברוטב של משהו, ברור לחלוטין שהמנות מתחבאות מאחרי הרטבים. כבד אוז ברוטב קלוודוס ותפוחים, קר וקצת נא שטבע בריבה צהובה לא ברורה. סטייק... פילה, ביקשנו ללא רוטב כלל, לאור הנסיון הרע מהמנה הראשונה, קיבלנו סטייק, קר, בצבע אפור לא ברור, גבשושי, כלל לא במידה שביקשנו. לא טעמנו אפילו. המחירים של מסעדת יוקרה. שימו לב לטעויות חשבונאיות בחשבון הסופי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/12/10

מסעדה מעולה. הייתי בכל המסעדות באילת והאוכל בשילוב השירות האדיב { מלצרים שקולעים בול ולא מנסים לדחוף } קניתם אותי תצליחו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
27/11/10

המחבוא כבר מזמן אינו מחבוא ופה מתחילה הבעיה; בימי שישי המסעדה פשוט לא עומדת בעומס: הזמנו שולחן ל-21:00 והמתנו עד 21:30 כשכל הזמן אומרים לנו "מיד", "כבר עורכים לכם שולחן" וכו'; איתנו... המתינו עוד כ-20 איש, כמובן כולם עם הזמנות. ב-21:30 נהתייאשנו ונטשנו למסעדה אחרת. לבעלי המקום - מומלץ לעבור ביום שישי לשני מושבים בשעות קבועות. דירוג האוכל נשאר לזכר הימים ההם אבל כרגע מומלץ להגיע מוקדם או לא בשישי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דודי - תמונה
דודי מבקר מתחיל
4.3
16/11/10

השירות היה מצויין,המלצרים היו ערניים ונחמדים. אכלנו מרק בצל ופילה +אנטריקוט. הבשר היה פשוט מצויין. אפילו הקינוח של עוגת התפוחים היה טעים מאוד. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
3.7
24/10/10

היינו קבוצה גדולה, כולל ילדים, כך שהזמנו שלל מנות. כולן, ללא יוצא מן הכלל היו טעימות מאוד. נכון שחלקן כאילו נלקחו מהאייטיז, אך כשמחסלים את הרוטב האלוהי שנשאר לאחר סיום המנה, למי אכפת?... המחירים בהחלט לא זולים, מצד שני המנות גדולות ומשביעות. המלצר שלנו היה חביב, אך נאלצנו להמתין המון זמן למנות העיקריות, למרות שביקשנו שיוציאו את כל המנות (ראשונות ועיקריות) יחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/09/10

אחרי הרבה המלצות הלכנו למסעדה לאחר הקדמה נעימה של המלצר ציפינו למנות מגניבות אך התאכזבנו! המנות הראשונות היו סתמיות ביותר - מרק בצל טעים אך משמים, שרימפס עייפים בשום וצדפות בגבינה ישר... מהאייטיז. המנות העיקריות היו ממש רעות ארבע מנות פסטה שונות כולן ברמה של קפולסקי 1985 (ממש חזרה לעתיד...) ושיא הבזיון שלוש מנות של "פילה" זקן ועייף שממש לא הצדיק את 95 הש"ח שעלה. בגדול - אכזבה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה