נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

סווטה - תמונה
סווטה 2 ביקורות
ממליצים, ממליצים, ממליצים
5.0
17/09/15

הכל כל כך מושלם!!! חגגנו יום הולדת במסעדה שזאת היתה חוויה מדהימה. האוכל מושלם, הגשה מהממת השרות מדהים ומחיר כמצופה ממסעדת שף!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
עסקית מושלמת!!!
4.8
15/08/15

אחרי ששמעתי שיש שיפור משמעותי (בהתחלה הביקורות לא היו טובות), החלטנו לנסות את העסקית (ראשונה ושתייה במחיר העיקרית). היה פשוט מושלם!!! קיבלנו על חשבון הבית פוקצ'ה שהייתה אחת הטובות... שאכלנו. הגיעה עם עגבניות ושום אפוי, כשביקשו עוד הביאו לנו באהבה ובשפע. לראשונות לקחנו את מנת הכבד ותפוחי אדמה שהייתה מעולה, ואת הסביצ'ה על צ'זיקי שהיה פשוט מושלם!!! לעיקריות לקחנו את הזנב שור שהיה אומנם כבד (הזהירו אותנו מראש), אבל עשויה מושלם. ואת המנת פילה פרוס שזו פשוט מנה לחזור בשבילה. היא הייתה הכי טובה שאכלתי כבר הרבה זמן. היה לי יום הולדת ופינקו אותנו בעוגת שוקולד קטנה עם נר שהיה פשוט מקסים. בקיצור חוויה מדהימה שעושה חשק לחזור. פעם הבאה נחזור לשבת על הבר! מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביקורת - תמונה
ביקורת 2 ביקורות
יפו-ת"א חוות דעת
3.5
06/08/15

לפני כ-3 שבועות סעדנו פה 2 זוגות ביום שישי בצהריים.האוכל היה טוב מאד אך לדעתי התימחור של יינות בגביע פשוט שערירוייתי. עבור כוס יין לבן ממוצע מיקב מקומי הם גובים 49 ש"ח. בקשו את... מחירון/תפריט היינות ואז תחליטו.בנוסף המקום סובל מתת-מיזוג חמור,ויחד עם המיטבח הפתוח, הטבון, שאר אמצעי החימום והחלונות הגדולים הפונים לרחוב המזגנים הקיימים לא מסוגלים להתגבר על עומס החום וזה עוד בלי להביא בחשבון את החום הניפלט מגופם של הלקוחות וצוות המיסעדה.איני יודע מי היה יועץ המיזוג של בעלי המקום אך ברור שהיה חובבן.כאיש מיזוג שעסק בתיכנון ופיתוח מערכות מ"א אמרתי למנהל המישמרת שם כי לדעתי הם זקוקים לתוספת של כ-5 עד 7 טון קירור ועדיף מערכת צ`ילר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירז ואורי - תמונה
לירז ואורי 2 ביקורות
מאכזב
1.5
26/07/15

הגענו בשבת צהריים, שולחן לזוג. קחו בחשבון שהמסעדה מאוד מאוד רועשת בשעות אלו (הרבה משפחות עם ילדים). באמצע הארוחה המלצרים התחלפו ומאז השירות נהיה ממש גרוע, המתנו המון זמן, המלצר בכלל לא... התייחס, היינו צריכים לבקש שיפנו לנו... בקיצור לא שירות שאתה מצפה ממנו במסעדה עם שם כזה. האוכל נחמד, אבל לא היה מדהים. יצא לנו 420 ש"ח, כולל 2 כוסות יין וקינוח 1. לא מצדיק. ובטוח שלא נחזור. כשמשלמים ככ הרבה כסף למנה, מצפים לקבל שירות מוקפד ותמורה טעימה מאוד לאוכל, ואת שניהם לא מצאנו במסעדה זו. לא ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
susittaa - תמונה
susittaa 10 ביקורות
אוי המחיר..
2.8
25/07/15

האוכל נחמד פלוס. לא וואו. אבל המחיר... המחיר בהחלט וואו. הרס לי את כל הערב. היינו חמישה אנשים, שתי מנות ראשונות, חמש עיקריות (אחת צמחונית), שני סאן פלגרינו גדול, קולה אחת וקינוח... אחד. יצא 1000 שח ללא טיפ. בהחלט לא אחזור לשם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Lilac
Lilac
22/12/2015
Kim - תמונה
Kim מבקר מתחיל
היה יכול להיות מדהים
3.3
15/07/15

בעלי ואני הגענו לעסקית, המארחת קיבלה אותנו יפה, התיישבנו וקראנו למלצרית לשמוע המלצות זריזות על המנות. לבסוף הזמנו למנה ראשונה סביצ'ה והרינג על חלה ולמנה עיקרית פילה לברק וסטייק אנטריקוט... 400 גרם. חיכינו מעל לזמן המצופה למנות הראשונות. ההרינג היה מדהים!!! הסביצ'ה פחות. טעמנו הרבה יותר טובים...חיכינו למנה העיקרית שבוששה להגיע- וזו שעת צהריים. אף אחד לא מעוניין לשבת שעות בצהריים בשביל עסקית- זו אמורה להיות המתנה סבירה. אבל אנחנו חיכינו וחיכינו. לבסוף קיבלנו את המנות- הדג היה מעולה. הסטייק הוגש קר (כנראה חיכה לדג...) וכשבעלי ביקש לבטל כי כבר סיימתי לאכול את המנה שלי, הגישה היתה מאד מקצוענית אך לא מתנצלת בשום צורה. האחראית פנתה אלינו ושאלה: "ציינו בפניכם שלמנות הבשר אצלינו לוקח הרבה זמן"? ענינו שלא. ובזה זה נגמר. בגדול, לדעתי אם המלצרית היתה יותר טובה ודואגת לתזמון נכון, היינו נהנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yanaimal - תמונה
yanaimal מבקר מתחיל
אוכל נפלא, נהיננו מכל ביס.
5.0
11/07/15

למנות ראשונות בחרנו ניוקי אגוזי מלך - מעודן ומתיע בטעם, וטורטליני תרד שהיה נפלא- נמס בפה וטעים ביותר. מנה שניה: כבש שפונדרה שהיה בטם גן עדן, ופילה לוקוס בשילוב מעניין של שמיר וחשה... בטאבון - מצוין. וכמובן הכנפה האגדית. הנאה צרופה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ts - תמונה
Ts 3 ביקורות
עם החשבון כבר שוכחים אם היה טעים
2.3
10/07/15

המחיר המוגזם מאד מאד משאיר טעם רע לכל החוויה 800 שח על ארוחה זוגית! אנחנו מבלים לא מעט במסעדות בתל אביב עוד לא הגענו לכזה סכום וממש בלי להגזים: מנה ראשונה משותפת, סטייק טיבון משותף... קינוח ויין. חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 6 ביקורות
אוכל מוקפד, שירות מצוין, עסקית ממש מוצלחת
4.8
29/06/15

ישבתי כמה פעמים במסעדה, אכלתי מנות שונות ובכל פעם יצאתי מחוייכת ומרוצה. השירות מאד מאד מוקפד וקרוב, מלצרים אדיבים, מסבירים, מתחשבים, מקצועיים, נחמדים וחייכנים. כשיש תחלופת משמרות מגיעים... ומעדכנים על התחלופה והמלצר החדש מעודכן בבקשות מיוחדות אם קיימות כאלה. האוכל בסיסי, לא פירוטכניקה וצלצולים אלא אוכל מוקד, מחומרי גלם איכותיים, עשוי היטב ומוקפד ותמיד טעים. המקום עצמו עם תקרות מאד גבוהות וקיר עצום של חלונות נותן תחושה של מרחב גדול וחלל גדול. חלל הבישול הפתוח הוא אטרקציה בפני עצמו. ללא ספק אחזור לכאן שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 4 ביקורות
חגיגת יום הולדת
3.3
29/04/15

במוצ"ש הינו ארבעה אנשים לחגוג יום הולדת אז ככה למנה ראשונה הזמנו ירקות צלויים אנטיפסטי היה בצלחת פרוסת חציל רבע גמבה חצי בצל חצי בטטה עלה של כרובית 55₪ למנה עיקרית הזמנו פילה לוקוס אולי... היה שם 150 גרם 180₪ אנטריקוט על עצם 700 גרם שמתוך זה כ200 גרם עצם 350 ₪ בקבוק סודה 11₪ קוקה קולה 13₪ האוכל היה טעים ולא יותר מזה למרות שאתה מצפה שבמיסעדה כזאת האוכל יהיה מעבר למעולה אכזבה מסוימת במחירים כאלו יקרים לקינוחים לא היגענו כאז הינו צריכים לקחת משכנתא.

עוד פרטים
הוספת תגובה