נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
חוויה קולינרית מהנה ביותר,
4.3
31/12/16

חוויה קולינרית מהנה ביותר, חגנו ימי הולדת 2 זוגות, חוויה קולינרית יוצאת דופן. טעמים מעודנים, מנות עשויות היטב ובנדיבות. המסעדה יפה , מעוצבת בטוב טעם. המקום היה מלא עד אפס מקום,... הושיבו אותנו קרוב לכניסה בשולחן קצת קטן ל 4 אנשים. המוזיקה מעט רועשת, בהחלט ניתן להוריד את העוצמות. ממליצה לבקש שולחן פנימי ולא קרוב לדלת, כי בכל פעם שהדלת נפתחת נכנס משב רוח קר.... המחיר קצת יקר , אך בהתחשב באיכות המנה וגודלה סביר. נחזור בהחלט. כי מזמן לא נהנינו מארוחה כפי שנהננו במסעת יפו תל אביב!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 2 ביקורות
נהננו מאוד ונחזור שנית!
4.8
19/11/16

אכלנו במסעדה והכל היה מושלם, השירות, האווירה, העיצוב, הניקיון, הכלים, ההגשה, המחירים (ביחס למסעדת שף כמובן), והאוכל! הכל מוגש באהבה ונדיבות מאוד גדולה. נחזור לחגוג במסעדה או פעמים רבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eli - תמונה
Eli 2 ביקורות
חוויה
5.0
28/10/16

אכלנו ארוחת ערב זוגית. האוכל עשיר וטעים ביותר, הן המנות הראשונות והן המנות העיקריות. המנות נדיבות והשירות מצויין. מגוון של טעמים וריחות. המחיר לא זול אבל בהחלט משקף את רמת האוכל... וכמותו.פשוט תענוג

עוד פרטים
הוספת תגובה
ODED - תמונה
ODED 6 ביקורות
מומלץ ביותר
5.0
24/05/16

אני בדרך כלל לא כותב המלצות, אבל ריבוי ההמלצות השליליות פה מרגיז כי כמעט גרם לי לא ללכת למסעדה, ואני לא יודע מאיפה נובעות כל ההמלצות הלא חיוביות פה, מההתנסות שלנו יצאנו מאוד מרוצים.... ראשית כל אומר, המסעדה הזו לא מסעדה זולה, היא לא מתיימרת להיות זולה, יש בה אוכל משובח שעולה הרבה כסף, רוצים לחסוך? לכו למקום אחר. חגגנו אתמול יום הולדת, 2 זוגות, היה לנו מלצר מקסים בשם ORI, המנות היו אחת אחת מעולות, גירוס על ציזיקי היה משובח מאוד, שישברק היה טעים מאוד והעגבניות והבצלים בתנור השלימו את הכל בצורה מושלמת. בעיקריות מנת זנב השור היתה מעט מתוקה מידי, אך הבשר היה רך ונימוח כמו חמאה. השאר לקחו את פילה הלוקוס שהניב צקצוקים לרוב מהשולחן, שילובו עם הרוטב היה אחת המנות הטעימות שאכלנו לאחרונה, והניגוב בסוף של רוטב הלוקוס עם חלה שהובאה לשולחן ע"י ORI, היה השלמה אידאלית. הכנאפה בסוף השלימה ארוחה טעימה מאוד. המוסיקה היתה נעימה מאוד, וכל האוירה היתה מושלמת. קמנו לאחר כל הארוחה הזו עם אלכוהול וקוקטיילים עם חשבון של כ 1000 ש"ח ששולם בשמחה. ממליץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
israel - תמונה
israel 2 ביקורות
מחיר גבוה למוצר לא ראוי
2.5
16/04/16

חגגתי יום הולת היינו שני זוגות הזמנו 4 מנןת ראשונות - דוגמיות זו מילה טובה למה שנתקבל- מחיר בשמיים למנה ראשונה אבל הרבה קישוטי ירק ללא תוכן . מנות עיקריות - הזמנו 3 הזמנה של... אינטריקוט לפי משקל - ואז דחפו לנו במשקל חלק בלתי אכיל לחלוטין אנטריקוט קשה ברמה לא סבירה - איכות גרוע מחיר גבוה כמובן , לצערי הרב אני רואה על פי התלונות שהאנטריקוטים שנרכשו ע"י המסעדה בחודש אפריל הם ברמה ירודה מאד . אך למותר לציין שפיצו אותנו לאחר שהזמנו מנות קינוח דחפו לשולחננו עוד 3 מנות קינוח .הפיצוי אומנם יפה על פי מחירי מנת הקינוח מהתפריט . אך מי יכול לאכול כל הרבה מתוק . היה רצוי שיהיה זיכוי על מנת הבשר הלא ראויה למסעדת שף ברמה שכזאת . מחיר גבוה למוצר לא ראוי

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית מבקר מתחיל
גרועגרועה
1.8
01/04/16

חגגתי אתמול בצהרים יום נישואים 47.לצערי התאכזבתי מאד מהאוכל .הזמנתי בשר אנטריקוט 400 גרם. כל דימיון לאנטריקוט מקרי ביותר הבשר מלא סיבים וגידים שלא אני ולא בעלי הצלחנו לחתוך אותו. לא... אכלתי לתדהמתי חויבתי במחיר המלא 180 שקל.]פרט לעובדה שנשלחו 2 מנות אחרונות במתנה. [אכזבה גמורה המחיר לעסקית גבוה מידי לא מוצדק

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול - תמונה
שאול 10 ביקורות
לא מספיק טוב
3.3
19/03/16

ארוחת ערב לזוג בערב הודי עם רושפלד. כבר אכלנו במסעדה בעבר ונהננו. הפעם המחירים היו ממש מעבר לציפיות ומנות שהיו הבך הכל בסדר!! למנה ראשונה הזמנו קלמרי-68 שח, הגיעו 2 די קטנים עם הרבה... כרוב, המנה היתה מתוקה מדי והמחיר!!!. למנה עיקרית: ״ספריבס גדול״ הגיעו 2 צלעות אכן גדולות וטעימות וכך גם המחיר-165 שח!! ועוד מנת קבב- קציצה 1 מנה די טובה ולא מעבר-135שח. מנה אחרונה-50 שח. לסיכום- היו לנו ציפיות הרבה יותר גבוהות משני שפים מצוינים כמו רפי ורושפלד. אני עדיין זוכר ערב ספרדי עם אוכל בלתי נשכח בהרבט סמואל לפני שנים.... לסיכום: מנות בסדר תמחור ממש לא הוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
eldadek - תמונה
eldadek 3 ביקורות
ציפינו ליותר
2.5
05/02/16

האווירה במסעדה נעימה מאד והשירות מוקפד. האוכל בינוני במקרה הטוב, לא משהו ששווה לכתוב עליו (שתי מנות אף היו מלוחות ביותר עד שאחת מהן הוחזרה ולא מדובר באדם עם רגישות למלח, להיפך...).... היינות מתומחרים בהגזמה וגם המנות יקרות מאד מאד ללא הצדקה. אנחנו יודעים להעריך מקום יקר אם המנות בהתאם - זה לא המקרה. הקינוחים היו מצויינים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ED - תמונה
ED מבקר מתחיל
העסקית המאכזבת בעיר
2.5
28/12/15

לשלם 180 ש"ח במסגרת עסקית צהריים עבור מנה של פילה לוקוס ולקבל 2 חתיכות דג קטנות ששוקלות גג 200 גרם נראה לי שמישהו כאן איבד פרופורציות. יש לציין שהדג היה עסיסי אבל מוצף בחמאה . גם המנה... הראשונה טרטר בקר של כדור בשר זערורי התאפיינה בגודלה הזערורי .פוקצה נוספת שביקשנו חוייבה בחשבון למרות שהפוקצה נכללת בעסקית לבסוף שילמנו 412 ש"ח לפני שרות ל 2 מנות עסקיות ואחרי מספר שעות נאלצנו לנשנש משהו בגלל רעב....משהו כאן לא לעניין !!. רמת האוכל לדעתי היא בינוני מינוס למרות שבתמחור כזה אתה מצפה לוואו . יש לציין שהשרות היה קשוב ומקצועי והאוירה במסעדה הייתה בהחלט נעימה . אבל אין שום הצדקה למחירים כאלה ביחס למה שאתה מקבל למרות שמדובר על השף חיים כהן .אין בכוונתי לחזור ולבקר במסעדה זו שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Milane - תמונה
Milane 2 ביקורות
אוכל טוב לא יכול לחפות על רעש בלתי נסבל
3.0
20/11/15

האוכל במסעדה באמת משובח, אבל המקום צפוף והומה. ביום שישי בערב המסעדה הייתה מלאה ובתוספת לרעש הטבעי מן הסועדים הופעלה מוזיקה קצבית שלא התאימה לאווירה והפכה את הרעש לבלתי נסבל! המלצרים... מורגלים בפניות להחליש את המוזיקה ואינם עושים דבר. חבל שמסעדה כל כך איכותית הופכת למקום שאי אפשר ליהנות מן הישיבה בו.

עוד פרטים
הוספת תגובה