נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

אורי - תמונה
אורי 10 ביקורות
ירדה מגדולתה
2.8
26/08/12

ביקרתי יחד עם משפחתי לחגוג יום הולדת לבן. בחרנו להגיע ב- 4:30 יום שבת ומצאנו את המקום מנומנם בין צהריים לערב..הושבנו וחיכינו כ 10 דקות מבלי שאיש מהמלצרים ניגש אלינו. יש לציין שסביבנו... היו לפחות שני עובדים האחד ניקה את הרצפה במטאטא והשניה הבריקה צלחות. פניתי לבחורה וביקשתי שתשלח אלינו את המלצר, היא הסתודדה עם הבחור עם המטאטא וזה עזב את המטאטא וניגש לספר לנו על המנות ולקחת הזמנות. מאוד לא תקין ולא מכובד היה עליו לגשת לשטוף ידיים ולחזור אלינו.בכל אופן לגבי האוכל בחרנו 4 מנות עיקריות במחיר הכולל 4 מנות ראשונות. לצערנו קיבלנו מנות ברמה בינונית כאשר השייטל הקצוץ היה ממש חיוור, הסלט ג'ונם משום מה לא הרגיש טרי לטענת המלצר נחתך במקום אבל כולנו היינו תמימי דעים שלא כך מנת טונה טרטר הייתה מזערית עד שהיה קשה לזהות את הטעם של הטונה מנת הניוקי הייתה מאוד בנאלית וסינטה ברגע מנה שלא התעלתה ומתומחרת מאוד גבוה לכמות הבשר בה. מנת הקבב טלה הייתה טעימה, מנת הלחי וצלעות הטלה עם רוטב מתקתק ותאנים היו ראויות והפוקצות כמו תמיד לא איכזבו.המלצר התחלף במלצר חדש שהיה מקצועי לבבי ואדיב. לסיכום דרושה הקפדה מצד ההנהלה על היחס לאורחים המנות צריכות להיות ברמה גבוהה יותר ממה שהוגש והמחיר לא משקף את האיכות המתבקשת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל מבקר מתחיל
מאכזב
2.5
14/08/12

יצאנו 5 חברים לארוחת ערב ביפו ת"א כמובן שבאנו עם צפייה לאור הנסיון הטוב הקודם שהיה לנו עם השף חיים כהן. המסעדה קודרת לטעמי, הזמנו 5 מנות ראשונות שהיו יקרות להחריד - 65 ש"ח למנה , המנות... היו בינוניות = קרפציו טונה (50 גרם טונה) שהגיע בליווי עגבניות מגורדות שהרסו את טעם הטונה, סלט ירוק סתמי ויקר , המנות העיקריות מתומחרות באופן שערוריתי! פריים ריב במחיר של 55 ש"ח ל 100 גרם!!! (380 ש"ח למנה) בגיע פושר בליווי שעועית ירוקה תפלה) הזמנו מים מינרלים - 25 ש"ח לבקבוק של 750 מ"ל, חבל לי כי השם של בעלי המסעדה מעלה את מחיר המנות ב 30% ללא הצדקה , לצערי לא נשוב. חבל אנו אוהבים ומעריכים אוכל איכותי ופשוט זה לא זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shabtai Shay - תמונה
Shabtai Shay 2 ביקורות
אכזבה
1.8
14/08/12

חגגנו ביום שישי האחרון יום נישואין במסעדה. ממסעדה המתמחרת מנת פרידה ב 400 ש"ח והמנוהלת ע"י חיים כהן, כמעט האורים והתומים של הבישול בישראל, ניתן היה לצפות להרבה יותר מאשר מנה לא עשוייה.... כשהתלוננו, התשובה המיידית היתה "כך עושים פה את הדג", כשהתעקשנו נילקחו הצלחות האישיות עם חלקי הדג המדממים, ועם צלחת הדג. כעבור זמן מה הוחזר הדג (!) כדי שלא יראו שחלק מימנו כבר הושל, הפכו אותו על גבו, ייבשו אותו, והגישו אותו לצד תפ"א הצלויים שכבר היו קרים מאחר ונישארו על השולחן. בושה וכלימה! הציעו לנו פיצוי "משקה חם ומשהו מתוק", סרבנו וביקשנו חשבון, המנהל הגיע, התנצל, ופטר אותנו מהתשלום...לא שילמנו, אבל גם לא היה בעד מה...נאלצנו לחגוג את יןם הנישואין בלי הארוחה ביפו תל אביב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 11 ביקורות
מעולה - הנאה גדולה, ארוחה שמשאירה חותם!
4.5
29/07/12

חגגנו יום הולדת בצהריים - נהנינו מאד! המקום יפה, המלצר אדיב ומקצועי (המלצות יין ואוכל טובות) והאוכל פשוט תענוג, נראה פשוט אבל בכל מנה יש נגיעה שעושה אותה למיוחדת שמשאירה טעם לא... רגיל. קלאמרית כרובית בטחינה, קדירת דג ים וסטייק סינטה - מנות שמשאירות חותם! לא לשכוח לקנח בכנאפה! זוג = 450 שח כולל בקבוק יין וקינוחים. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagit - תמונה
hagit מבקר מתחיל
אכזבה אדירה
1.5
22/07/12

היינו אתמול, שני זוגות. התפריט הגיע והמחירים היו בשמיים החלטנו להשאר בכל זאת. 3 מנות ראשונות וארבע עיקריות. מנות ראשונות היו קטנות ולא יותר מבסדר, ההלם האמיתי היה כשהגיעו המנות... העיקריות, הגיעו מנות קטנות יחסית. אני הזמנתי טורטליני שבא עם פירה. כשטעמתי ממנו גיליתי שהפירה חמוץ. קראתי למלצר שהציע להחליף את המנה, אמרתי לו שהמנה בסדר רק הפירה חמוץ ושיביא לי אחר. המלצר חזר ובלי לומר מילה שם תפוחי אדמה בתנור והתרחק במהירות, כשקראתי לו חזרה ושאלתי אותו על הפירה אז הוא אמר שהשף מקפיד על איכות ולכן כיוון שיש ספק על הפירה הביאו לי משהו אחר (בלי לשאול אותי אם אני בכלל רוצה) בקיצור קמנו והלכנו , למותר לציין שלא קיבלנו כל פיצוי וכשבעלי ניגש למנהל המשמרת לומר לו על הפירה החמוץ הוא נפנף אותו בזלזול. יצאנו עם 1100 שח וטעם מאד חמוץ בפה, ממסעדה של חיים כהן ציפיתי יותר!!! בייחוד כייוון שבמסעדות אחרות של חיים כהן אנחנו תמיד נהנים. לשם אנחנו לא נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה