נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

גדי - תמונה
גדי 19 ביקורות
מקווים מאוד שיחול שיפור משמעותי ונשמח כמובן להגיע
2.3
19/01/18

כאורחים קבועים וותיקים במסעדת יפו תל אביב אני מרגיש חובה לכתוב את הביקורת הבאה. ברור ובולט לעין לכולם כי בעסקי המסעדנות כבר אין שום דבר באמת ״אישי ומהלב״ , הכל הפך לביזנס. הביזנס... בחלק גדול של המסעדות הפך להיות ״מכירת אווירה״ ולא באמת הסעדה שיש תמורה לכסף שאתה משלם.... התמורה היום במסעדת יפו תל אביב , זה ״אווירה״ טעם טוב של האוכל אבל אין תמורה לכסף ובסופה של ארוחה אתה יוצא מהמסעדה בהרגשה של פרייר ששילם 700 ש״ח עבור אווירה ויצא רעב. אחרי ארוחת הערב אתמול התאכזבנו מאוד, ואפילו נעלבנו, כי ברגע שהרגשנו שהשירות בעייתי ושהאוכל , וגודל המנה אינם לשביעות רצוננו , קראנו לאחראית שהגיעה אלינו ושמעה ( לא הקשיבה ...! ) ואמרה שתומר כבר יגיע אלינו תוך כמה דקות. עזבנו לאחר כשעה, ואף אחד לא הגיע ולא טיפל בהערות שלנו. בפעם השלישית ביפו תל אביב אנו מרגישים שהמנות קטנו אף יותר מפעמים קודמות, מנות ראשונות הפכו לזערוריות הפרודוקט הראשי המנה הפך לבלתי נראה לחלוטין ( לדוגמא מנת האינטיאס עם הארטישוק , כמות האינטיאס היתה מבישה וקמצנית ). מנת דג עיקרית ב 180 ש״ח מגיע ללא תוספת מזינה ואיכותית , וחבל שכך. מנת פאייה פירות ים היתה טעימה מאוד , אך גודלה ביחס למחירה ( 140 שח ) היה בדיחה גרועה. שתי כפות ריזוטו מכסות את הצלחת, 4 שרימפסים 4 טבעות קלמארי ו 5 מולים קטנים, זהו! באמת....... השירות אתמול היה גרוע, בלתי קשוב, והערה זו מופנית גם למנהלי המשמרת וגם למלצרית. במסגרת טרנד המסעדות הישראלי שנקרא ״מסעדות אווירה״ נראה כי גם מסעדתך בדרך או כבר שם להיות מסעדת אוירה בלבד ואנו וחברינו מיצרים על כך. הביקורת נכתבה כביקורת בונה מתוך כבוד רב לך כאיש מקצוע , בשלן ושף,

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran - תמונה
Moran מבקר מתחיל
יקר ולא שווה את הכסף.
3.3
11/11/17

ארוחת צהריים עסקית בשבת לזוג, המנות יקרות מאוד ואינן מצדיקות את המחיר. הזמנו למנות ראשונות: מנת כבד עוף שהיתה טעימה ושישברק שלא צויין בתפריט שהמנה מכילה גבינת צאן (לא אוכלת גבינת צאן).... בסיום המנה הראשונה המלצרית שאלה אם אני רוצה מנה אחרת במקום. לעיקריות הזמנו פילה לוקוס בעלות של 185 שח, הגיע נתח אחד של פילה ולצידו פירה (נהוג להגיש מנת דג עם 2 נתחי פילה). המנה היתה טעימה אך לא שווה את מחירה המופרך. מנה נוספת היתה פילה בקר שעלתה 175 שח. מנה טעימה ולדעתי מעט יקרה לעומת מסעדות שף אחרות. לקינוח הזמנו מיני פחזניות (3 יחידות) במילוי קצפת היו ממש טעימות ועלו 42 שח, וקינוח נוסף כנאפה ב- 50 שח!!! על מה ולמה?! לסיכום ארוחת צהריים עלתה 465 שח. ולא חושבת שנחזור שוב לסעוד אצל חיים כהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mike - תמונה
mike מבקר מתחיל
פשוט לא נהננו מהארוחה. לטעמנו, אוכל חלסר יחודיות שאינו מצדיק את המחיר הגבוה, עם שירות אדיב אך לא יעיל.
1.3
04/11/17

נפגשנו 5 אנשים לאירוע משפחתי לארוחת צהרים במסעדה. לצערנו זו היתה ממש אכזבה. האוכל לא היה ברמה המצופה, על ידנו, השירות לא היה יעיל, המחירים גבוהים מאוד ביחס לתמורה שקיבלנו. זו הייתה... הפעם הראשונה וכמובן האחרונה שלנו במסעדה זו. הזמנו  בעסקית 5 מנות ראשונות: מנת סטייק טרטר הייתה מבשר שנראה לנו באיכות ירודה, עם קרומי בשר, שומן, וחלקים שהמטחנה התקשתה לטחון, כך שנשארו במנה כשרוכים של בשר, ללא תיבול מורגש וממש לא טעים לנו. מנת הטרטר מוסר נראתה פשוט כדג טחון "נטו" עם רוטב כתום מסביב, לא מתובל, לא טעים לנו, וחסר כל ייחודיות. סלט הטונה ניסאוז הגיע עם כמה חתיכות טונה בודדות בגודל זית - הירק היה אמנם טרי, אבל כמות הטונה הזעירה במנה לא מצדיק לדעתנו להזכירה "טונה" בשם המנה. המנה הטבעונית של ירקות מוקפצים על טחינה הגיעה עם בערך כף טחינה אחת שנגמרה עם הירק הראשון. כאשר הסועדת ביקשה ( 3 פעמים!), צלוחית נוספת של טחינה עבור הירקות שנותר, זו הגיעה באיחור רב ורק אחרי שכבר סיימה לאכול את הירקות ללא טחינה. להוסיף עלבון על חטא גם חייבו אותנו בסוף הארוחה בתוספת של 5 ₪ עבור ״תוספת טחינה״ !!!!. גם כל 5 המנות העיקריות שקיבלנו היו לטעמנו סתמיות וחסרות כל ייחודיות. הן כנראה אמורות להיות "ים תיכוניות" ופשוטות, אך לטעמנו ניתן למצוא מנות פשוטות כאלו, טעימות יותר ובחצי המחיר, במסעדות פשוטות ולא יומרניות בתל אביב. ביקשנו קנקן מים נוסף וקיבלנו קנקן מים חמימים. לאור האכזבות ומחיר המנות האחרונות החלטנו לוותר על המנות אחרונות והקפה במסעדה, ועברנו לבית הקפה הסמוך כדי לסיים שם את הארוחה עם משהו לטעמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תלמה - תמונה
תלמה 5 ביקורות
לא מצדיק להגיע
2.8
01/11/17

לא שווה את המחיר שלמנו 800 שח כולל טיפ לזוג ויצאתי רעבה. המנות העיקריות מאד טעימות אך קטנות. חבל שיוצאים עם הרגשה שלא קיבלנו תמורה לכסף. חוץ מזה המראנג של הפבלובה צריך שיפור. חיים תדליק... את האורות בבקשה .....

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקוב - תמונה
יעקוב מבקר מתחיל
מאכזב ובגדול.
1.5
16/10/17

מאכזב ובענק, הייתי במסעדה בעבר ומודה, נהנתי. ולפיכך גם חזרתי לחגוג יום נישואין, וטעיתי.. להזמין מנת צלעות טלה בעלות של 178 שקלים,ולקבל במנה שתי צלעות!! זו שערוריה, חבל שכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kobis - תמונה
kobis מבקר מתחיל
שערוריה
2.0
14/10/17

היינו במסעדה זו בעבר,ואהבנו.ביום חמישי בחג סוכות חגגנו יום נשואים וחזרנו. אבל לשלם על מנה של צלעות(שתי יח') 178 שקלים זו שערוריה. חבל שכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vladimir - תמונה
Vladimir מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה
1.0
23/04/17

שירות גרוע.הזמנתי שולחן לשעה 14:30 אך חצי שעה לפני הגעה שכבר היינו בדרך למסעדה התקשרו אליי וקבעו לי עובדה שההזמנה עוברת לשעה 15:15 ולשולחן גבוה , בגלל שהיינו עם בן אדם מבוגר פשוט... נסענו למסעדה אחרת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דלית - תמונה
דלית 33 ביקורות
לא, לא ולא
2.3
13/03/17

לא היינו מרוצים. לקח המון זמן עד קבלת האוכל. המחיר היה גבוה. לא יידעו על תפריט לילדים. לכן נאלצנו להזמין סטייק, שהמשקל המינימלי שלו היה 860 גרם בערך ועלה לנו 390 ש"ח! השרות של אחראי... המשמרת (כנראה) לא היה נעים. חוייבנו עבור שתי מנות, שלא היינו אמורים להיות מחוייבים עליהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amihai - תמונה
Amihai 2 ביקורות
מושלם, שווה כל שקל
4.3
12/03/17

מסעדה מדהימה רומנטית ומושקעת. האוכל היה מצוין וממש נמס בפה. למרות המחיר הגבוה ששילמנו היה שווה כל שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alfamare - תמונה
alfamare 2 ביקורות
אכזבה!
1.5
28/01/17

התאספנו לחגוג יומולדת משמעותי, שלוש משפחות - 12 איש. האוירה בכללי הייתה סבירה אבל המקום במראה תעשייתי משהו ועריכת השולחן (השרוט) באופן ישיר לא מלבבת. זמן ההמתנה לשירות היה בלתי סביר... בעליל, ומרווח הזמן בין המנות היה שערורייתי ממש! המחירים בשמיים! 95 ש"ח על מנת הניוקי עם תרד וגבינה, 115 ש"ח למנת קבבוני טלה עם טחינה וירקות, כ-230 ש"ח לנתח אנטריקוט עם העצם של כ-500 ג"ר כולל, ועד רמה של 4900 ש"ח לבקבוק יין.. או 80 ש"ח לכוס.. (מחיר היין מהתפריט, לא טרחנו להזמין יין במחיר כזה כמובן) והכי מכעיס שהמנות בגודל מעליב!! היה צורך להזמין לילדה בת 13 שאינה אכלנית גדולה במיוחד עיקרית נוספת כי מנת הניוקי שקיבלה היתה יותר בגודל של טעימה מאשר של מנה.. האוכל בסה"כ היה טעים, הבשר היה עשוי במידה הנכונה (אנטריקוט) אבל כאמור במנות כ"כ קמצניות כבר לא נתקלנו מזמן! החשבונית הסופית הייתה בסביבות 2600 ש"ח (שתינו בעיקר מים - למה אי אפשר לקבל קנקן מים רגילים? ואולי כמה בקבוקי קולה) כשמתוכה שתי מנות ילדים של פסטה הכי פשוטה שיש ברוטב לבן.. מה שנותן ממוצע של 250 ש"ח למנה לאדם, שנשאר די רעב בסוף.. חבל. מאכזב. יצאנו די משוכנעים ששף חיים כהן בודאי שלא היה מסתפק במנות בגודל כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה