נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
25/07/14

הגענו 6 אנשים לחגוג יומולדת. השירות היה רע מאוד. אפשר להגיד חובבני. האוכל היה מאכזב. הזמנו מנה של T-BONE בשווי 350 ש"ח. אי אפשר היה ללעוס בכלל את הבשר. להגיע למסעדה של חיים כהן ולצאת... עם תחושה שכל החוויה מהתחלה ועד הסוף - אכזבה אחת גדולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן 6 ביקורות
מ-ע-ו-ל-ה!
4.8
17/07/14

לי ולבעלי יצא לסעוד במקום מספר פעמים, בעיקר בימי ההולדת שלנו שהרי זו לא מסעדה זולה ליום יום. האוכל תמיד טעים ומיוחד, הפוקצ'ה מדהימה, פירות הים באיכות גבוהה, ניוקי מצוין, ופילה בקר... משובח. ממליצה במיוחד על הכנאפה לקינוח- מהטובים שאכלתי EVER. אם אתם זוג- חובה לשבת על הבר- גם מפנק ונוח ובאמת חשים את ליבה של המסעדה. האווירה נעימה מאוד, והשירות מצוין. בקיצור פשוט מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
אחלה מקום
4.3
22/04/14

מנות יחסית גדולות ! ומאוד טעימות ! יחס מקסים מהמלצרים ! חיוך מכל מלצר שעבר ליידניו. תמיד שאלו אם הכל בסדר וטעים לנו, גם בבחירת המנות ( שהיו מאוד מוצלחות ומשביעות ) המלצרים היו אדיבים... וסבלניים וממש הכווינו אותנו למנה שבדיוק רצינו. מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
כוכבית - תמונה
כוכבית מבקר מתחיל
תאום ציפיות..
4.0
08/03/14

אני מודה הגעתי למסעדה קצת בחשש לאחר שקראתי את הביקורות. הגענו בערב וישבנו על הבר-מטבח שאגב זה אחלה מקום להרגיש את הדופק של המסעדה . נתחיל מהסוף האוכל היה מעולה! נכון חלק מהמנות קטנות... ולא מורגשת נדיבות לעומת המחיר. פתחנו בקרפציו שהיה טעים מאוד השעועית לימה מעליו מיותרת ורק מכבידה מומלץ להוסיף משהו רענן או קרנצי לטעמי. למנות עיקריות לקחנו מנת פירות ים ופילה בקר . והנה איפה בקלות יכלו להיות נדיבים מבלי לפגוע בתקציב המסעדה ,,מנת פירות הים הייתה מעולה וסבירה בגודלה אך הגיע ללא כל תוספת וכהיותה קלילה ומרעננת כך גם לא מהמשביעות , אכות פרות הים הייתה מצויינת ורוטב הארטישוק מושלם! פילה בקר מזוגג בציר בקר ולידו ניוקי ערמונים ועצם מוח מנה מעולה אם כי לא לכל כיס, לקינוח טעמנו טרמיסו מנה גדולה ומושלמת בטעמה הקרמי והמדוייק . החשבון לזוג עם השתייה הגיע ל500 לא לכל יום ולא לכל כיס אם רק היו מוסיפים קצת תוספות וסלט מרענן בצד בשביל הנדיבות היה מושלם! השרות היה ללא דופי ..למרות שהזכרתי לא הייתה התייחסות כלל ליום הולדתי..לא חייבים:).

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי 2 ביקורות
ארוחה במחיר מוגזם ועם בטן ריקה
2.0
05/03/14

הגענו זוג, ישבנו על הבר, אווירה נחמדה, המליצו לנו על יין טוב בעלות של 220 ש"ח לבקבוק והוא אכן היה טוב, ופה מסתיימת ההנאה בערב שלנו. יצאנו עם חשבון של מעל 700 ש"ח שכלל 2 מנות ראשונות 2... עיקריות וקינוח אחד. במנות הראשונות בחרנו סלט עם טלה, היה טעים אך לא מצדיק מחיר של 70 ש"ח, מנה נוספת היתה ירקות בגריל מנה פשוט מזלזלת שמורכבת מבצל, רבע חציל, חצי גמבה, ופלפל חריף, לא היה טעים, לא היה נראה טוב ובטח שלא היה שווה 60 ש"ח- מנה כזאת הייתי מצפה לקבל בחומוסייה. במנות העיקריות הזמנו פילה בקר שהיה בסדר ועלה 170 ש"ח, וצלעות טלה (3 חתיכות קטנות ולא איכותיות) מונחות על פריקי שהיה נחמד ולא יותר בעלות של 160 ש"ח. לקינוח הזמנו סורבה עם מרנג, היה נראה כי המרנג חיכה לנו כל כך הרבה זמן שהוא פשוט לא היה אכיל כבר. בנוסף קיבלנו פוקצ'ה שהיתה 3/4 שרופה. בקיצור, עשקו אותנו במחיר ויצאנו רעבים. כששאלו אותנו האם המנות טעימות והכל בסדר, העלנו את הטענות שלנו, קיבלנו אוזן קשבת ואף נאמר לנו שהם מכירים את התלונות על גודל המנות וכו' אבל פה זה נגמר. אין מצב שנחזור שוב וחבל שמסעדה שנחשבת מתנהלת כך, בהחלט ציפיתי ליותר במיוחד לאור המחיר המופקע, אני מכירה עוד הרבה מסעדות שף טובות שהייתי משלמת פחות ונהנית יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
shay - תמונה
shay מבקר מתחיל
לצאת רעב ממסעדה של חיים כהן???
1.5
01/03/14

היינו משפחה בארוחת יום שישי בערב. הושיבו אותנו על כיסאות בר ושולחן גבוה, כל כך לא נוח לאכול שעתיים על כיסאות כאלו, ועוד הזמנו שבועיים מראש מקום. המנות סבירות, לא יותר. הדבר הכי טעים היה... פוקצ'ה בטאבון, אל בשביל זה באנו? אני אישית הזמנתי פילה לוקוס. אתה מצפה שמנה שעולה 165 ש"ח תהיה ברמה אחרת, אבל הדג היה כל כך קטן, אלוהים, ביס אחד ונגמר. רוטב פטריות שבלוני. על שאר המנות חבל להרחיב. כל כך חבל, חוסר התאמה בין התשלום לתמורה. כשאתה משלם יותר מ 1,000 ש"ח לערב הציפייה היא אחרת לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 4 ביקורות
שישי בערב ביפו תל אביב
4.5
01/03/14

עברה שנה בדיוק מאז הביקור הקודם אצל חיים כהן ביפו תל אביב. הגענו שלושה לשישי בערב-ישבנו על הבר של המטבח. אציין שזו חוויה לכשעצמה - יצירת הקשר עם הטבחים (מאשה המקסימה - שלאורך כל השהות... שלנו הכינה פוקצ'ות ופירקה דגי לוקוס). היכולת לראות את הפרודוקטים ואת הכנת המנות פשוט מוסיפה לחוויה. מקבלים לפתיחה פוקצ'ה ועגבניות צלויות בתנור ענק שניצב באמצע המסעדה. לראשונות הזמנו - סשימי טונה שהיה רענן ועשיר בטעמים (בזכות התפוז דם). טורטליני זנב שור - שזו הייתה המנה המצטיינת של הארוחה - מנה עשירה בטעמים עם רוטב גאוני של סלק שבטעמו מרגיש כמו רוטב יין אדום איכותי במיוחד - מצורפת תמונה :) ואת הסלט האהוב עליי - סלט ג'ונם. על הדרך הזמנו גם עוד שתי פוקצ'ות כי לא יכולנו לעמוד בטריות ובמראה של מאשה לשה את הבצק מול עינינו. הראשונות בליווי אלכוהול ויין היו חוויה נהדרת, למעט רגע אחד שמעט הרס את החוויה - תולעת חיה וזזה לחלוטין נכחה בצלחת הסלט. מנהל המשמרת התנצל והוכן עבורנו סלט חדש. (מיותר לציין כי מידת החשדנות ובחינת הסלט השני כבר גנבה מהטעם שלו. לזכות המסעדה יאמר כי לא חויבנו על הסלט) לעיקריות לקחנו טורטליני טלה עם שקדי עגל ושעועית בובס (בהמלצת המלצרית), ומנה של פילה לוקוס עם קרם ארטישוק ירושלמי וראגו פטריות. העיקריות הבריקו הרבה פחות אך היו טריות וטעימות. אין השקעה בפרזנטציה. בלט מעל כולם טעמו העשיר של מרכיב שקדי העגל במנת הטורטליני. קינוחים? - פנקוטה וניל - מנה שהייתה חגיגה של טעמים עם דובדבני אמרנה, גלידה ועוד כמה מרכיבים שעשו שמח. קינוח ילדותי שהיה מאוד חלבי, שמנתי, עם תותים וקצפת. בסה"כ מוצלח. ופינוק, כנאפה -שדרש להביא עימו קפה או הליכון צמוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלונה שרת - תמונה
אלונה שרת מבקר מתחיל
סלט ירקות
3.0
06/02/14

אמש אכלתי ביפו- תל אביב. הקרפצ'יו ותבשיל הטלה וגם הקינוחים היו טעימים. אבל...סלט ג'ונס עולה 50 ש"ח ומה כל כך יקר? ירקות טריים בלבד. לא גבינה, אפילו לא אגוזים...ירקות פרוסים... במנדולינה...חיים כהן, אני מזמינה אותך לסלט אצלי. יותר טעים ובשבילך בחינם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 2 ביקורות
ביקור ראשון במסעדה של חיים
4.8
11/01/14

היום 11.01.14 חגגנו יום הולדת והחלטנו להזמין במסעדה של חיים. המנה הראשונה מרק תפוחי אדמה וחציל הייתה משגעת! טעם מעושן, גבינה טעימה. בעלי לקח טרטר דג וגם נהנה מהמנה. רק במנה עיקרית היה... לי קצת מאכזב- לקחתי מנה של חזה עוף. זה היה טעים בטירוף, אבל כל כך קטן שנשארתי רעבה. יצאתי קצת רעבה מהמסעדה. אבל סה"כ היה טעים, שירות מעולה ומקצועי ושמחתי מהאווירה. תודה חיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דורטל - תמונה
דורטל 16 ביקורות
מאכזב ביותר - לזה לא ציפינו מחיים כהן
3.0
03/01/14

היינו ארבעה סועדים בשישי בערב ואף אחד לא יצא מרוצה. המנות הראשונות היו תפלות ופלצניות, למשל קרפצ'יו עם לוביה קרה ולחם רטוב, טרטר לוקוס שעשוי כמו ממרח דגים מהסופר, ומרק תפו"א ברמה של... מסעדת פועלים. המנות העיקריות היו סבירות ולא יותר. בטח לא שוות את המחיר. בקיצור, אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה