נגישות
נגישות

מסעדת יפו תל-אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

110 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יפו תל-אביב

bruno - תמונה
bruno 2 ביקורות
אכזבה
3.3
11/04/15

היינו 4 , אכלנו 4 מנות ראשונות: ירקות העונה צלויים בטאבון, קרפצ'יו טונה, טורטליני ארטישוק ירושלמי וניוקי תפוחי אדמה. מנות נחמדות- הניוקי והקרפצ'יו היו טובים. מנות עיקריות: קנלוני ראגו... עגל, פילה לוקוס עם קרם ארטישוק ירושלמי ואספרגוס. הקאנלוני היה סביר אך לא מעבר לכך. הלוקוס היתה מנה מאכזבת. בכל מסעדת דגים עממית המנה טעימה יותר. מפתיע איך אפשר להרוס לוקוס. מנות אחרונות- כנאפה שהיתה טובה ועוגת בננה נחמדה. המחיר לחלוטין לא מצדיק! חבל כי ציפינו ליותר ממסעדה ברמה כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי 7 ביקורות
טעים, אבל...
3.3
10/03/15

אכלנו במקום מספק אנשים כך שיצא לי לטעום מספר מנותץ בסה"כ זו מסעדה טובה עם אוכל טעים למדי אבל פחות מהמצופה מרמת המחיר והשף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gadi - תמונה
Gadi מבקר מתחיל
הקפדה עד לפרטים הקטנים, כיף גדול
4.3
30/12/14

תענוג בכל ביס ולגימה. שירות מקצועי, ענייני, לא מכביד ומאד נעים. מזכיר את ימי קרן הטובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 13 ביקורות
מעולה מעולה מעולה
5.0
02/12/14

היינו היום לארוחה עסקית לשני אנשים. אני הזמנתי מנה ראשונה קרפציו (לא זוכר את השם המדוייק), סטייק פילה למנה עיקרית, וקינוח. האוכל מעולה ומאוד מיוחד, השירות מדהים (הזמנתי מקום באתר, וברגע... שאישרתי תוך דקה חזרו אלי טלפונית לאשר את ההזמנה). השירות במקום - רק מסתכלים על מלצר והוא מגיע. המחיר יקר אבל בהתחשב במקום, בשירות ובאיכות האוכל - שווה כל אגורה. אכלתי כבר בהרבה מקומות, אבל זאת ליגה אחרת.ואל תשכחו לקחת בירה גולדסטאר לא מסוננת מחבית. אחת הטובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביעד - תמונה
אביעד 2 ביקורות
אוכל טוב - כל השאר לא משהו
2.5
30/11/14

המנה הצמחונית היחידה - ניוקי - מעולה ונימוחה כפי שצריך. עם זאת, לפחות בערב שישי, בו התארחנו, צופפו את השולחנות לדחיסות מוגזמת כשאפילו למלצרים היה קשה לנווט בצפיפות שנוצרה. האקוסטיקה -... מזוויעה - אי אפשר לשמוע את המלצר, את זה שיושב לידך ובקיצור - שומעים רק קצת מוזיקה והרבה רעש מהשולחנות מסביב. וגם - אני מצפה ממסעדת שף שההגשה תהיה לכל הסועדים יחדיו ושלא יהיה פער מוגזם בין הגשת המנות לסועדים בשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yudits28 - תמונה
yudits28 מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
4.5
29/11/14

חגגנו יום הולדת בשבת בצהריים. המסעדה היתה מלאה אך הושיבו אותנו במקום מצוין. השירות היה מאוד אדיב, האוכל היה מעולה ומשביע ובכמויות סבירות לחלוטין והמחיר בסוף היה גם הוא סביר מאוד יחסית... לעובדה שזו מסעדת שף. לסיכום, מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 3 ביקורות
מקום נעים, אוכל מעולה.
3.8
03/11/14

אחת הארוחות הטובות שאכלתי. האוכל היה מצויין, באופן יוצא דופן, החל מהירקות והלחם ועד הבשרים ומנות הפסטה. חשוב לציין שלא מדובר במטבח חדשני או אולטרה-מתוחכם, אלא בהתקנה מלאת השראה ומצויינת... (כולל איזה טוויסט מדי פעם) של מנות בסגנון קלאסי. השירות היה לא מעולה, אבל בהחלט נעים במידה סבירה ומקצועי. המחירים די גבוהים, אבל התחושה הייתה שיש תמורה לאגרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
מסעדה בסדר
3.5
10/10/14

בערב החג היינו אני וזוגתי בתל אביב וחברים שהיו אמורים להיות איתנו ניתקעו וחיפשתי מסעדה וזכרתי את השם חיים כהן היה למזלנו מקום והגענו אחת מ"המסעדות החדשות" מקום נעים מתוקתק הזמנו למנה... ראשונה תמנון עים תפוחי אדמה והיה נפלא ובייחוד הרוטב למנה שניה היא ניוקי תפוחי אדמה -טעים אבל לא יוצא דופן ולי קנלונה ראגו ברווזים טעים אבל הרוטב מיוחד שתייה אני ספרייט והגב שמפניה (מחיר 65 שח כוס) סהכ היה ערב נחמד מקום נעים שירות יוצא דופן במקצועיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
גברת מגונדרת - תמונה
גברת מגונדרת 32 ביקורות
טעים אך לא מדהים בכלל
2.3
24/09/14

אכלתי 2 מנות ראשונות וקינוח. קינוח (מילפה) היה ממש סתמי והייתי מחזירה אותו אבל אכלתי את כל הסורבה שהגיע עם המנה. דבר היחיד שיוצא דופן במסעדה 0זה המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ביקורת על מסעדת  - תמונה
ביקורת על מסעדת מבקר מתחיל
tezri@bezeqint.net
3.0
08/08/14

מסעדה עם אווירה נעימה, שרות אדיב, מצוין. אוכל לא מי יודע מה טעים. לדוגמא: בריזוטו האורז היה קשה, ללוקוס לא היה טעם. לטרטר לוקוס היה טעם של אורז, לעומת זאת, הכנאפה היה מעולה. מחירים... בשמים! לסיכום, איכות האוכל אינו מצדיק את המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה