נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/08/09

לפני שבוע היינו בירושלים וחיפשנו מסעדת גורמה ואינטימית ומצאנו את ZUNI . המסעדה מעולה , אוכל פשוט להתענג על כל ביס וביס , אוירה מאוד טובה ורגוע ומלצרים ללא שאלה מקצוענים ומאוד מאוד... שירותיים , ממליצה בחום ב200 % לבקר במסעדה , מסעדה איכותית מאודץ. אני הולכת להמון מסעדות בחודש אבל מסעדה כזאת איכותית ברמה גבוה עם שירות מעולה ואוכל ..... פשוט אין מילים !!!!!!!!! מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
5.0
20/08/09

ללא ספק מקום I מתוך מגגון המסעדות שניסינו בירושלים. הגענו עם שני הילדים בשעת אחר צהרים מאוחרת של החופש הגדול והמסעדה הייתה שוממה. המלצרית לא הפסיקה לדאוג לנו ולענות לשאלות הטורדניות של... הגדול. האוכל מעולה - קורדון בלו עם רוטב מאלף, ריזוטו פירות ים מצויין, סלט קיסר טרי ומשובח ואפילו מנת הילדים היתה בכמה רמות מכל מקום אחר. שני הקינוחים משובחים גם הם. המחיר מעבר לסביר - 30% הנחה על המחיר בתפריט. רוצו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאור - תמונה
מאור 2 ביקורות
4.0
15/08/09

לאחר שקראנו כאן ביקורות הגענו לזוני עם חששות, ויצאנו ברגשות מעורבים. מצד אחד, האוכל נשמע מבטיח בתפריט אבל בפועל היה קצת מאכזב (סינטה בחמאת עשבי תיבול לא היה עשוי דיו והצ'יפס גרוע) אבל... המנות הקטנות הפתיעו לטובה (חציל בגריל וסלט חסה ברוטב היו מאוד טעימים), והפילה בקר ברוטב פטריות היה מעולה. השירות לעומת זאת היה מעולה מצד הצוות, ולמרות המחיר הגבוה, כנראה שנחזור בהזדמנות, אם כי נזמין מנות שונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן 3 ביקורות
4.3
15/08/09

תענוג של מקום פינוק, אוכל נפלא לא זול, אבל שווה את הכסף. המנות שפחות אהבנו הן המרק בצל והפפרדלה עם פסטו וגבינה. הסינטה שהייתה בספיישלים היא מעדן, כמו גם הרבה מנות אחרות שלקחנו. לקינוח,... הברד פודינג מדהים ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/08/09

ZUNI הפכה להיות אחת המסעדות האהובות עליי ביותר. התענוג מתחיל בעיצוב המקום- מושקע, נעים, יש חלוקה למעשנים וללא מעשנים (ובתור הלא-מעשנת היה נחמד לגלות שהמעשנים ממש לא מפריעים). השירות... אדיב ואכפתי, אך לא מציק. האוכל- פשוט תענוג. הבאתי למסעדה הזאת רבים מחבריי ומלקוחותיי והתגובות תמיד היו משבחות. מטבח מצוין, מנות משביעות ומפתיעות גם את אניני הטעם. מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/06/09

אכלתי לראשונה בזוני. אמנם ללא מנה עיקרית, הפעם, אבל גם מה שהיה הספיק לי להבין שמדובר בנכס חשוב לירושלים. לא האמנתי כששמעתי שהמסעדה פתוחה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. מקווה שההשקעה... הכלכלית העצומה אכן מצדיקה את עצמה. אני אעשה ככל יכולתי לעזור בארוחותי הצנועות שמעתה יתפשו מקום נכבד על הבר או במפרסת הקטנה. חיזקו ואימצו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 22 ביקורות
5.0
26/05/09

ישבנו בזוני בהפסקה שבין ההופעות של "לילה לבן" יום הסטודנט שהיה במרכז העיר בירושלים. הלחץ בפנים היה בלתי נתפס, תפסנו את המקום הפנוי היחיד במסעדה ואנשים עמדו בתור למקום. לחץ כזה בלתי רגיל... הוא מתכון בטוח להנאה מפוקפקת בכל מסעדה טובה ככל שתהיה, אך קיבלו אותנו בסבר פנים יפות, קיבלו מאתנו הזמנה בזמן סביר (בהתאם לנסיבות..) והלחץ העצום לא התבטא בשירות שקיבלנו. מרשים. לאוכל - למנה ראשונה סלט קיסר פשוט מעולה, קצת קשה לי להבין איך אפשר להכין משהו כל כך טעים על בסיס של ... חסה ... למנה עיקרית לקחנו סיכון עצום והזמנו קציצות טלה ברוטב רימונים ובאמת הופתענו שלמרות שעברנו על איסור ברור (בשר עם מתוק?? לא טעים!) המנה פשוט מעולה. לקינוח שוב לקחנו סיכון (היינו במצב רוח הרפתקני) והזמנו פאי לימון, אבל הפעם כבר לא הופתענו שגם הקינוח היה מצוין והשתלב נפלא בארוחה. היין האדום (מאסי) שהתלווה לארוחה הכין אותנו כראוי להופעה של שלום חנוך שהגיעה מיד לאחר מכן. בקיצור, חלק בלתי נפרד מערב מצוין. נחזור בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 3 ביקורות
4.3
27/03/09

בראסרי בירושלים! האוכל הכי טעים בירושלים. שירות מעולה. קצת יקר, אבל בהחלט נותן תמורה. אנחנו אוכלים שם לפחות אחת לשבוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
21/03/09

מאכזב ויקר. הייתי פעמיים, הזמנתי מנות שונות (דגים, עוף). המיקום של המסעדה נחמד, אבל האוכל פשוט ויקר מאוד לרמתו! מנת סלט ב47 ש"ח היתה מורכבת מחסה, גבינה מגורדת וקרוטונים. זהו!. מנות... הסנדוויץ הגיעו בלחם מזעזע שמזכיר את לחמנית ההמבורגר הקפואה שקונים בסופר. גם המבחר אינו רב. בקיצור לא שווה את המחיר בכלל. אוכל כזה פשוט ולא מתוחכם אפשר להכין בבית בלי בעיה. - השירות החובבני גם לא תרם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 11 ביקורות
4.3
07/03/09

אכלנו בזוני במרץ 2009. המסעדה רומנטית מאוד. למנה ראשונה הזמנו סלט קיסר - יאם יאם! מנה עיקרית - אשתי הזמינה אנטריקוט ואני הזמנתי דג מוסר. אני רק אציין שלמרות שאשתי הורגת את האנטריקוט... ומזמינה אותו וול דאן, המנה שלה היתה נהדרת. גם המנה שלי היתה מצוינת (הכל, כולל התוספות). (אגב, המוסר לא נמצא בתפריט, כמו מספר מנות אחרות. מומלץ לשאול מה עוד יש). קינחנו בפאי חמאת בוטנים ושוקולד. אם אתם מחפשים מקום רומנטי, טעים, עם שירות מעבר לנהדר (החבר'ה מוזגים לכם מים רגילים כאילו היה קברנה בציר 1980), אז הנה המקום. אנחנו לא גרים בירושלים, אבל יודעים שבפעם הבאה שנבקר שם, יש לנו דייט בזוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה