נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/10/08

בעיני הזוני היא המסעדה הטובה ביותר שיצא לאכול בה. היא מסעדת כל הזמנים. התמכרתי אליה קשות אפילו עד כדי מצב שהיה חודש שלם שיום יום ישבתי בה לאכול לפחות פעם אחת . זה היה חזק ממני. ישבתי גם... במסעדות נחשבות ומסעדות שף אבל תמיד מצאתי את עצמי חוזרת לזוני. מהזוני לעולם לא התאכזבתי להיפך כל פעם רק הוקסמתי מחדש. כל מנה שניסית שם הייתה טעימה ומיוחדת יותר מהשנייה. יש מבחר גדול של מנות שאין אחד שלא ימצא את המנה שלו בתוכם. השירות היה מקצועי וחם בו זמנית. המנהלת מדהימה ומתייחסת באופן אישי לכל לקוח. המלצרים ומלצריות מקצועיים ורק מאיך שהם מתארים את המנות קשה להחליט מה לבחור. עיצוב המקום מדהים יש בו שילוב של חמימות ותחכום .מסעדה שטופת שמש שגם אחרי שסיימת לאכול קשה לך לקום ממנה. מקום קסום מכל ההבטים האפשריים. ממומלץ בחום זו לא הגדרה מספקת לכבוד וההערצה שאני רוחשת למקום זוהר. אגב המנה האהובה עליי היא הפילה בקר שלהם ותסלחו לי על הבוטות אבל היא טעימה ברמת אורגזמה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
25/09/08

השבוע יום א' היינו ארבעה איש בשעת הצהרים בהמלצת ביתי שהיא סטודנטית בעיברית ושנוהגת לאכול מיידי פעם במסעדה (אנחנו מהצפון ) .....האוכל טעים, טרי, מוגש בצורה מוקפדת , מנות גדולות ומגוונות.... המחירים מותאמים למנות שנבחרו .. שווה ,השרות היה מעולה ומקצועי . תודה לך יעל המלצרית ..נמליץ בחום וכמובן כשנגיע בפעם הבאה לירושליים זו המסעדה שלנו.שולי, ירדן ןדודי

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 4 ביקורות
4.7
24/08/08

בערב שישי ביקרנו כל המשפחה במסעדה - 7 איש. האוכל היה מעולה - הזמנו מגוון רחב של המנות הקיימות בתפריט (גם ראשונות וגם עיקריות)- והכל היה מצוין. האוכל המוגש בהחלט שווה את המחיר. שרות... היה מאוד אדיב ונעים. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/08/08

השבוע חזרתי מניו יורק חברים לקחו אותנו לזוני ואני עדיין המומה קודם העיצוב הרבה אלמנטים דומים. גם השרות, הרהוט והכל פשוט חשבתי שאנחנו יושבים במסעדה היוקרתית בניו יורק ,,בלטזאר,,... היוקרתית.האוכל והאווירה והשרות מהמעלה הראשונה. אנו התל אביבים יכולים להוסיף את ,,זוני,, לרשימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/08/08

אוכל ממש טוב,ברמה גבוהה, כיף לבוא עם המשפחה, מחירים סבירים בקיצור יישר כוח zuni !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zach - תמונה
Zach מבקר מתחיל
2.4
02/08/08

אוכל ברמה אפילו שיש גם נפילות- כולל כאלו בגדול. שרות בעייתי ביותר אם לא לומר גרוע. אווירה נעימה אך לערב רומנטי ממש לא ליציאה. רמת מחירים קצת גבוה יחסית למה שבאמת שווה. לסיכום, נראה... שיש מקומות יותר טובים מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
19/07/08

זוני מקום מדהים! האוכל נהדר, טעים, מגוון, שופע. מעוצב יפה. השירות מקצועני. אין עוד מקומות שבהם מחליפים סכום בין מנה למנה. ענת ודן בעלי המקום, קשובים לאורחים שלהם, אחראים, דואגים שלכולם... יהיה נוח ונעים. כך גם המלצרים. אין עוד מקום כזה. זוני - אתם מקסימים! יישר כוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/07/08

חיפשנו מסעדה באיזור ירושלים, שחשוב מאוד שתהיה בה אווירה טובה ויגישו בשר טוב.בין החיפושים נתקלתי באתר rest בזוני, והסתקרנתי. בהמלצות ראיתי דברים טובים, אבל גם דברים רעים. פה אני רוצה... לכתוב לכל האנשים שרשמו פה דברים שליליים: אני לא יודעת איפה אתם הייתם, אבל בטח שלא בזוני.השרות בזוני פשוט נפלא. שרות אדיב ומקצועי, שבודק אם הכל בסדר אבל לא מציק, מחליף את הסכו"ם אחרי כל מנה ומנגב את השולחן. פשוט חבל על הזמן. המלצרית בהחלט הרוויחה את הטיפ שלה.למנה ראשונה הזמנו פטה כפרי.  דווקא הפטה לא משהו, אבל שמתי לב שבהרבה מסעדות זה ככה. הם גם שמו ממש מעט ריבה.למנה העיקרית הזמנתי סטייק אנטריקוט שהיה פשוט מדהים, למרות שהרוטב טיפה חמוץ מדי. אהבתי מאוד שהצ'יפס מוגש בכלי נפרד. ההמבורגר של החבר שלי היה מאוד טעים לדעתו.למנה אחרונה הזמנתי קרם ברולה. היה נורא נורא טעים, אבל המגרעת היחידה היא שיש שטח פנים ממש קטן של הסוכר המקורמל, והרבה מאוד קרם. דווקא אם הכלי היה ארוך יותר ורדוד יותר, לדעתי היה יוצא מוצלח יותר.לסיכום: שרות יוצא מגדר הרגיל, אווירה נהדרת, אוכל טעים מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
4.7
01/07/08

כיף של מסעדה. אוכל מעולה ומצויין, בין המצוינים ביותר בירושלים. סלט השורשים, הקרפצ'יו, הטורטליני-דלעת, פאי חמאת הבוטנים (כן, אכלנו הרבה) - הכל היה מעולה, משובח ונפלא. גם הלחמים שלהם... מצויינים. מומלץ בחום רב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק - תמונה
יצחק 2 ביקורות
4.3
13/06/08

מזמן לא אכלתי דג כל כך עשוי בטוב טעם המסעדה ממש מעולה השרות מקצועי ומהיר המנות הראשונות טריות וממש גן עדן לרוץ ולתפוס מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה