נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
4.7
25/02/09

זו הפעם הראשונה שאני מוצאת את עצמי מתלבטת במשך דקות ספורות בין "מקצועני" ובין "מפנק" ברובריקת השירות.בכל מקרה, זו לא הפעם הראשונה שאני כותבת ביקורת על המסעדה הזאת, אבל היום לראשונה... ביקרתי שם לארוחת בוקר, ואני חושבת שהמסעדה הזאת מופלאה בכל אספקט אפשרי. לעיתים קרובות אני מוצאת את עצמי הוזה בהקיץ על הקרפצ'יו שלהם, ועל פילה הבקר ברוטב השמנת (ועכשיו יצטרף אליהם גם הפרנץ' טוסט). אנחנו פוקדים מסעדות לעיתים קרובות, וזוני היא ללא ספק המסעדה האהובה עלינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai Ma - תמונה
Shai Ma 22 ביקורות
4.7
23/01/09

לאחר חצי שנה בתל אביב בה ישבתי במיטב המסעדות שם, חזרתי לירושלים - וזוני בהחלט הקלה עלי את החזרה. שמחתי לגלות שהמסעדה הוסיפה מנות מיוחדות רבות, ואלה מתוכן שניסיתי לא נופלות מהמנות... בתפריט הקבוע, שרובן נהדרות. אבל שוב מה שהכי חשוב, ומה שכל כך הרבה מקומות אחרים נופלים בו, הוא השירות: באחד הערבים השבוע יצאתי לדייט במקום וביקשתי מראש שישמרו לי שולחן לאירוע מיוחד. כשהגעתי התייחסו אלינו בכבוד מלכים - שמרו לנו את השולחן הכי טוב במסעדה, שירתו אותנו 3 מלצרים, פירטו בהמלצות על יין ומנות שהתגלו כהמלצות מוצלחות במיוחד, כוסות היין התמלאו כל הזמן על ידי המלצרים כך שלא הספקנו לגעת בבקבוק אפילו פעם אחת. התעניינו מדי פעם (ולא יותר מדי) שהכל בסדר - ממש מחלקה ראשונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
16/01/09

מעטים מאוד בירושלים שמקפידים על שירות מקצועני כמו שלכם פשוט להרגיש בפריז כל הכבוד להנהלה ולצוות המטבח...האוכל טעים והמחיר סביר למישהו מעריך ומבדיל בין שירות טוב ואוכל טוב.. לבין אוכל... שלא ניתן להגדרה ושירות מזעזע שיש אותו בכל ירושלים .. מבטיח שנחזור שוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
levin.to - תמונה
levin.to 11 ביקורות
4.0
28/12/08

האמת היא שהמתנתי די הרבה זמן עם הביקורת הזו, אך לאחר שהיתי בזוני אתמול וראיתי שהמקום לא בדיוק מלא עד אפס מקום חשתי חובה לציין כאן באיזה מקום מדובר וכמה חשוב לשמור על הנכס הזה בירושלים. ... מדובר במקום יחיד ומיוחד, עם שירות שאפילו מסעדות הגורמה היקרות ביותר שכחו מהו, כאן יקפידו על מזיגה נכונה של היין, הצגה של הבקבוק, ומילוי של הכוסות. גם כאשר תזמינו מים תקבלו קנקן עם כוסות שיקפידו למלא אותן. בקיצור שירות מקצועי ומוקפד ברמות מטורפות. האוכל בזוני אינו מאכזב אמנם המנות קטנות ולא זולות, אך האוכל טעים ביותר! והאווירה הנעימה הופכת את הישיבה בזוני לחוויה כיפית של ממש. בנוסף להכל הזוני פתוח 24 שעות (עם תפריט לילי מיוחד - אך עדין לא זול) כך שאם תחליטו שבא לכם לשתות בירה או כוס יין עם נשנוש קל או אפילו לאכול ארוחת בוקר תוכלו למצוא בזוני בית חם. לסיכום, הזוני הוא מקום עם אווירה ושירות שפשוט אין דומה לו בירושלים. אניאשמח אם בתפריט הלילי יוצעו מנות זולות יותר. שיוכלו להתחרות בתפריטים הליליים של מקומות אחרים בעיר, ואז בהחלט אבחר בזוני בעינים עצומות בכל פעם מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
02/12/08

עזבתי את הארץ לפני חודשיים, לפני כן במשך חצי שנה, לא היה יום שלא אכלתי במסעדה המדהימה הזאת!!! וכל יום מאז אני רק חולמת על הפילה בקר, סלט הקיסר האמיתי היחיד שיש בארץ, והפרנץ' טוסט לקינוח... כמובן!! המקום הראשון שאלך אליו כשאחזור לארץ! מומלץ בחום! וכמובן שאסור לשכוח את השירות המקצועי ונעים שיש רק בזוני!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונה - תמונה
יונה מבקר מתחיל
2.0
15/11/08

אכלנו מיגוון מנות והאוכל היה טעים.המנות מוגשות בצלחות גדולות אך עם תכולת כמות שאינה משביעה - אלא אם כן הזמנת משהו נוסף.המעצבן היה "המסביב": היינו 7 איש וקיבלנו 5 פרוסות קטנות של לחם עם... כדור חמאה בגודל של ג'ולה. ביקשנו כד מים ושוב חזרה התופעה : הביאו משהו שמספיק בקושי ל- 4 איש ושוב היה צריך לבקש תוספת ושוב להמתין עד שיביאו וחוזר חלילה. ביקשנו סלט בצלחת מרכזית וקיבלנו משהו קטן וצנוע.לעומת זאת המחירים כלל לא צנועים ולכן מעצבנות התופעות הרשומות לעיל.היינו מצפים ממסעדה שכזו להיות קצת פחות קמצנים.אנחנו לשם לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 4 ביקורות
2.7
08/11/08

אני בחצי שנה האחרונה אוכלת קבוע במסעדה זו. הפעם להפתעתי האוכל היה מתחת לכל ביקורת. המנות קצת יותר גדולות מגודל "מנת טעימה" הטעם ירוד. השרות נשאר טוב כמו שהיה וכמובן המחירים ללא כל... שינוי. (שהיום כלל לא תואמים את איכות המנה המוגשת). עוד אתמול הייתי ממליצה על מסעדה זו בחום רב, אך לצערי זה הפך ללא רלוונטי יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
01/11/08

(הכותב מתגורר באיזור המרכז)סוף סוף נסעתי לירושלים בירתנו הקדושה, באינטרנט היו המלצות על המסעדה, הזמנתי מקום מראש. לכשהגעתי למסעדה האכזבה היתה גדולה מאוד. תפריט פלצני עם שרות מתחת לכל... ביקרות, מלצריות שלא מגיעות בזמן לשולחן, וכאשר הם מגיעות לא מציינות שהתפריט חסר אלא לאחר זמן המתנה. לאחר שניסינו מספר מנות והסיפור חזר על עצמו נאלצנו לקום ולצאת מבלי לאכול. לא מומלץ בשום אופן

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי ושי - תמונה
שירלי ושי מבקר מתחיל
4.3
23/10/08

היי כל מי שמתקרב לאיזור 02 - חייב להכנס למסעדה! ממוקמת בשדרה יפיפיה, עיצוב מזמין וחם והאוכל איזה מגע יש לשף מדוייק טעים אסטתי וואו! כמו כן חשוב לי לציין שהגענו עם שני זאטוטי הבית בני 3... וחצי ושנתיים שהתנהגו יפה אבל היחס אליהם כאורחי המסעדה ולא כאיזה עול ראוי לציון חובה להכנס - אנחנו ממקומים 3 שעות נסיעה מהמסעדה אך בהחלט נמשיך לפקוד אותה ולא רק בחופשות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai Ma - תמונה
Shai Ma 5 ביקורות
4.7
13/10/08

זוני היא המסעדה הטובה ביותר בירושלים אם לא בארץ, וזה בלי להגזים ובלי להתפלצן. אני עברתי לתל אביב לפני כחודשיים ועדיין לא ישבתי במקום שבו האוכל טעים כמו בזוני, כולל המסעדות הכי חמות בתל... אביב. השירות בזוני הוא מדהים בעיניינו, הכל מוקפד מאד ועדיין חברי ולא מתפלצן. אנחנו מרגישים כמו בבית כשאנחנו יושבים במקום. קשה לנו מאד להאמין שהמנהלת שמתייחסת אלינו תמיד מקסים צעקה על מישהו או אמרה לו לא לחזור למקום כפי שנטען בתגובה האחרונה. אנחנו באמת ובתמים מאמינים שמי שלא יושב בזוני מפסיד חוויה שקשה מאד להשיג במקום אחר. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה