נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/09/10

אכלנו צהריים באחד מימי חול המועד, האוכל לא רע, השירות מעולה והתמחיר הוגן. נהנינו במיוחד מסלט הפרושוטו-מלון אבל כל המנות היו ברמה גבוהה. כנראה שנחזור לשם. בכל זאת היה פאק שחייבים לתקן... מיידית: כדאי שבעלי המקום יראו את הפרק בסיינפלד שבו המסעדן פפי יוצא מהשרותים ולא שוטף ידיים... זה קרה עם אחד מעובדי המטבח. זה מקלקל בגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/09/10

נהנינו מאוד לאכול בזוני, אוכל מצויין, שירות מעולה, אוירה טובה, מחירים סבירים. הופתענו לטובה עם כל מנה שהוגשה, המלצרים אדיבים וחייכנים, ויצאנו בתחושה של עוד. נחזור בשמחה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 5 ביקורות
4.0
19/09/10

בפעם הראשונה שהיינו בזוני לפני שנתיים התאכזבנו מהשירות ומהאוכל. לפני מספר חודשים, בחיפוש עצוב אחרי מסעדה פתוחה בשבת בירושלים, הגענו למקום. השירות השתפר לאין ערוך. האוכל היה מצוין (עבור... ירושלמים, למצוא בייקון בארוחת הבוקר - נס חנוכה, ועוד בשבת...) ומאז אני מוצאת את עצמי חוזרת לשם בכל הזדמנות. מאוד נעים לשבת במקום, יש הרגשה של חו"ל אבל המחירים קצת יקרים. בהחלט יש מקום להוריד קצת את העלויות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טובי - תמונה
טובי מבקר מתחיל
4.7
05/09/10

סעדנו במסעדה אישתי בני ואני ארוחת צהרים. נהנהנו מאד מהשרות החם הידידותי והמקצועי, מארוחה טובה כולל כל המנות שכללו חציל בגריל וקלמרי כמנות ראשונות, סטק פילה, חזה עוף בגריל וקציצות טלה... בגריל כמנות עקריות וטארט טאטן כקינוח. המחירים אומנם יקרים אבל מאד אהבתי את השיטה של תמחור הארוחות העיסקיות שהיא מחיר התפריט פחות 30%. שיטה שהופכת את הארוחה לכדאית מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/08/10

שוב ושוב חזרתי לזוני ועכשיו אני מרגיש שהזוני הוא ממש ביתי השני, מקום בו אני יכול לאכול את פילה הבקר הנהדר, בליווי צ'יפס וחציל, בשעות הלילה המאוחרות או לשבת ולשתות קוקטייל מפנק עם מנה... קלה אחרי הצהריים. אני וזוגתי פוקדים את המקום בקביעות ואני חייב לציין כי המקום הוא בהחלט אחד אם לא היחיד בירושלים שמעניק אווירה טובה ונעימה, לצד שירות חסר פשרות ואוכל נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מישל - תמונה
מישל 9 ביקורות
4.7
20/06/10

הייתי שם לבראנץ' בשבת בצהריים ולכן לא יצא לי לבחון את סוגיית העישון למזלי. אני מניח שהייתי סובל באותה מידה. אבל לעניינו, ארוחות הבוקר שלהן מעולות! הזמנו ביצים בנוסח מטריצ'יאנה וארוחת... בוקר קלאסית. היה מעולה, המנות נדיבות מאוד והטעמים מדהימים. המחירים לא זולים במיוחד אך שווים כל שקל לטעמי. לאור סוגיית העישון, אולי עדיף לשמור את הביקורים לבקרי שבת, כי כשהגענו המסעדה הייתה ריקה למדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
08/05/10

אני כותב ביקורת תוך כדי ישיבה במסעדה. אוכל טוב אבל המחירים -שומו שמים. יקר, יקר, יקר. היה טוב עם השירות היה פחות פלצני . המלצריות חושבות את עצמן מדי. ח׳ברה , אתן כולה מלצריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/03/10

אחח.. בהחלט מסעדה מצוינת, אוכל ושירות פנטסטיים. אך המחירים.. המחירים! עלו ועלו עד שעל ארוחה זוגית ממוצעת מקבלים חשבון של 350 ש"ח. נורא נורא יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחום - תמונה
נחום 6 ביקורות
4.7
04/01/10

את חגיגת סוף השנה 31.12.09 עשינו במסעדה, האוכל היה מעולה, שירות מצויין ונעים, ואוירה כיפית. תמשיכי כך !

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוט וטימבי - תמונה
רוט וטימבי 9 ביקורות
4.3
28/08/09

כתל- אביבים מביני דבר, אנחנו מוצאים את עצמנו שוב ושוב חוזרים לזוני בירושלים. אוכל טעים, אווירה נעימה, שרות טוב ואף פעם לא מתאכזבים. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה