נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/01/07

אכלנו ארוחת צהריים ביום חורפי ירושלמי. האוירה, האוכל והשירות הסימפטי חיממו את הבטן ואת הלב.הפתעה נעימה וטעימה מאוד!! אנו עוד נשוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/11/06

אתמול לאחר המלצות רבות הגענו לזוני במרכז העיר. הגענו בשעות הצהריים ועל אף שהמסעדה היתה עמוסה יחס כפי שלקוח מקבל בזוני הוא לא דבר שבשגרה!!! לגבי האוכל בני ואני טעמנו מהריזוטו פירות ים... המדהים - גדוש בפירות ים {!} מפטה כבד העוף שהיה מעולה ואנטריקוט משובח.קינחנו במילפיי נפלא ומה עוד להגיד הטעם הטוב נשאר עד היום!!! בשעות הצהריים זכינו ב-30% הנחה על החשבון - כעסקית כדאי כדאי ושוב פעם כדאי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
22/11/06

לזוני הגענו לארוחת צהרים עסקית בחבורה של 6 אנשים. מנות ראשונות: קלאמרי בלימון וג'ינג'ר היה טוב וטרי וטבע ברוטב לימוני מדי. ברוסקטה אבוקדו הוחזרה למטבח משום שהאבוקדו היה לא בשל ומר. פטה... כבד עוף שהוזמן במקומו היה חביב גם אם מתוק בצורה מוזרה. שרימפס בחמאה ולימון כבוש (אוהבים לימון בזוני) היו מעט מבושלים מדי אך חביבים. קרפצ'יו מוצלח וסלט שורשים לא רע. סלט חסה היה סטנדרטי וטעים. אבל מסלט חסה אי אפשר לצפות יותר מדי...עיקריות:ריזוטו פירות ים וריזוטו פטריות לא היו מדהימים. בראשון - כמות מוגזמת של לימון (כמה מפתיע) וכמות סבירה של פירות ים טריים ומבושלים בדיוק במידה הנכונה. השני היה חסר מעוף ואפילו תפל.סטייק פילה שהוזמן במפורש מידיום הגיע רייר מינוס וחזר למטבח לסיבוב נוסף על האש - מה שפגע באיכותו. הבשר היה מצוין.נקניקיות ענק היו סבירות מינוס ותו לא. הצ'יפס שהגיע עמן היה מאוד טעים. חזה עוף בעגבניות ולימון (לימון...) הגיע במנה ענקית שלא הצלחנו להתגבר עליה והיה סביר. טורטליני במילוי כבד עוף היה מאוד טעים ושחה ברוטב לימוני שאינו קשור בשום צורה לפסטה. יין הבית שתומחר בטעות על ידי המלצר ב-29 ש"ח במקום 50 היה טעים מאוד (וגם שילמנו את המחיר הנמוך יותר בגלל הטעות).קינוח: מנה ענקית של טירמיסו (שהספיקה לכולנו) - קיבלנו על חשבון הבית (היו מאוד נחמדים) והיה טעים (כולם היו מרוצים).בסה"כ - אוכל סביר במחיר מעט גבוה (בעסקית המחירים סבירים) באווירה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.7
08/11/06

אוכל ממש טעים וזה מה שחשוב, ההמבורגר בין הטובים שאכלתי בחיי והפסטה מצויינת, אוירה ועיצוב פשוט מדהימים, מחירים נוחים, והמלצרית הייתה פשוט מתוקה (חברה שלי תהרוג אותי), רק תשימו מתלה... בשרותים לז'קט וקצת מפיות לשולחן במיוחד להמבורגר וזה יהיה זהב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
30/10/06

לאחר המלצות חמות שקיבלנו על המקום היינו ביום שישי האחרון ואכן לא התאכזבנו ואף נחזור ונמליץ בחום!!!כל הכבוד!!! סוף סוף מקום יפה ומושקע עם אוכל נפלא, שירות מקצועי {על אף שהמקום היה עמוס}... ומחירים שווים לכל כיס!המשיכו כך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
28/10/06

הלכנו בעקבות ההמלצות באתר לאכול בזוני בשבת בצהריים, זוג הורים ושני ילדים שיודעים לאכול.האוכל היה טוב, במיוחד מנות הפתיחה: חציל בשמנת, סלט שורשים והשרימפס בלימונים כבושים שהיה מעדן! הלחם... שבא עם המנות היה יבשושי ומאכזב.הסטייקים היו בסדר פלוס, הרוטב שהגיע על האנטריקוט היה מיותר וקלקל את המנה, חבל שלא הוגש בנפרד...היתה גם מנת פסטה בפטריות ותרד שהיתה טובה.הצ'יפס שבא עם אחד הסטייקים היה נורא!היינו מלאים והסתפקנו במנת קינוח אחת, "טירמיסו", שהיתה טובה ונדיבה.כל התענוג עלה 600 ש"ח כולל טיפ.היינות יקרים ולכן ויתרנו.מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 2 ביקורות
3.0
27/10/06

הגענו בעקבות ההמלצות באתר שהעלו את רף הציפיות. כגודל הציפיות כך היה מבאס. חיכינו 40 דקות למנות הראשונות מבלי שהוגש שום נישנוש קודם לשולחן על מנת להקל במעט על ההמתנה. גם לאחר המנות... הראשונות היינו צריכים לחכות למנות העיקריות. על המנות האחרונות כבר וויתרנו. החשבון דווקא הגיע מהר. הצעות יעול: לארגן את צוות המלצרים כך שכל מלצר אחראי על מספר שולחנות שהם 'שלו'. כך נוצר קשר אישי והמלצר חש מחוייב יותר על השירות הטוב והמהיר. האוכל טוב אם כי המנה הראשונה של השרימפס היתה דוגמית בלבד (5 קטנטנים) ובמיוחד לאחר שחיכינו לה כ"כ הרבה זמן לא סביר. כדאי גם להסתיר את חוטי החשמל סביב המזגנים ולאטום את גג המרפסת שדלף בגשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/10/06

רבותיי, כזו עסקית שווה וטעימה וזולה כבר הרבה זמן לא נראתה בעיר הבירה שלנו. האוכל פשוט מדהים!!! וזול - 30% הנחה על כל התפריט בצהריים.מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
4.7
18/10/06

האוכל היה מושקע ומאוד טעים.השירות היה מעבר למצופה ובסוף הארוחה לאחר שכל החברה התלבטו בין הקינוחים הביאו לנו את הטירמיסו על חשבון הבית, שנטעם...חבל על כל מילה מיותרת, פשוט ללכת ולהזמין... את הקינוח הזה כבר בהתחלת הערב, בכדי שלא יתפספס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/10/06

מלהיב, נעים לשבת, יחס יפה של המלצרים, אוכל טוב וטעים שמוגש בצורה אסטטית ומיוחדת.הבעלים דן וענת קירש משרים אווירה נעימה ונותנים חשק לבוא שוב ושוב ולחגוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה