נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/12/10

במסגרת ה"חמשושליים" בילינו בירושלים. חברים המליצו בחום על המסעדה והזמנו מקום. נהנינו , מהאוירה, ממאור הפנים שהתקבלנו, למרות הלחץ הגדול. האוכל היה מעולה. מרק הבצל עשיר וטעים, פילה ברוטב... שמנת וסלט קיסר הטעים ביותר שאכלנו אי פעם. ואז הגענו לקינוחים, התענגנו על הטארט טאטן, על הסאנדיי, על פאי חמאת בוטנים. חברים, חזרנו גם ביום שישי. למרות שהיה עמוס, באנו לארוחת ערב מוקדמת. נבוא במיוחד היה שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sisters - תמונה
sisters מבקר מתחיל
2.3
19/12/10

.... לאחר התקלה וניסיון התנצלות המשיכה בעלת המקום לנטור טינה. ניסינו לדבר איתה אך ללא הועיל. בטון רודני משהו, סגרה המנהלת את הגולל כשאמר לאחי: "איתך אין לי מה לדבר".כן, המלצרית היתה... נחמדה ומשתדלת, והאוכל סביר, אבל כל זה לא היה שווה את העוגמה, והיחס הגרוע.המלצה שלנו: שהמנהלת תעבור סדנה לשירות לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meni - תמונה
Meni 2 ביקורות
2.3
19/12/10

הופתעתי לרעה כשבכניסה למסעדה, גילית שמעשנים.דרשתי לשוחח עם המנהל, ופנתה אלי בגסות רוח, הבעלים, שלא הזדהתה בהתחלה ככזו. הבלגתי מכיוון שלא רציתי להרוס למשפחתי את הערב.פניתי לבעלים, דרך... מלצרית, ובסיום הארוחה באופן אישי, ובנימוס, כדי לנסות לשוחח ולגשר על האווירה הרעה, אך זו המשיכה להתנהג בגסות, והביכה אותי ליד משפחתי. הבנתי שלא הייתי היחיד שזכה ליחס מביש זה.לא להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.0
14/12/10

הגענו לאחר שקיבלנו המלצה על המקום.השירות היה מקצועי והאוירה היתה ממש כשל בראסרי.האוכל היה נורא מאכזב. המרק בצל שהזמנו שנינו היה תפל, הריזוטו היה תפל ובבוקר שלמחרת קמתי עם קלקול קיבה ככל... הנראה מהקרפצ'ו בקר שאכלתי לבדי. ממש חבל על הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
4.7
22/11/10

הביקורת הקודמת שנכתבה נקטעה משום מה. כמובן שלא כתבתי "לא מומלץ להגיע..." אחרי הביקורת המפארת את המסעדה. מה שבאמת כתבתי היה "לא מומלץ להגיע בזמנים העמוסים".

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
4.7
17/11/10

מבחינת אווירה ושירות המסעדה הזאת לוקחת כל מקום אחר בירושלים. אנחנו הולכים לשם בערך אחת לחודש, ובדרך כלל האוכל מתאים להגדרה "גן עדן" שבחרתי לעיל. ממליצה מאוד: פילה (מעולה מעולה),... קרפצ'יו, מילפיי, ברוסקטה אבוקדו, סלט שורשים, פאי חמאת בוטנים (אם עדיין יש), טורטליני דלעת ומסקרפונה. לא מאוד ממליצה: אנטריקוט (בכל פעם שטעמתי הוא היה סתמי), סופלה שוקולד, קרוק מיסייה (ארוחת בוקר). לא מומלץ להגיע...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/11/10

הגעתי פעם ראשונה לפני כשבועיים, ומאחר ואני עובד בסביבה, חזרתי כבר פעמיים.  האוכל מעולה- ואני מצפה בקוצר רוח לטעום את שאר התפריט. כירושלמי, אין שום צורך לצאת מהעיר כדי להתענג על בייקון... ופירות ים טריים,וכישראלי, אין צורך לצאת מהארץ כדי לקבל שירות מקצועי ממלצרים שההכשרה שלהם בולטת ומקפידים על הפרטים הקטנים. נ.ב. לדינה אולי הגיע זמן להפסיק להתעסק בשולחנות ליד,חטטנית. לפחות שנינו נהננו מהאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה מבקר מתחיל
2.3
08/11/10

רציו להנות מערב נעים ומאוכל טוב והתאכזבנו. האווירה היתה לחוצה,לא ניתנו לנו תשובות לשאלות רגילות. התייחסות אחרת לגמרי, ניתנה לקבוצת תיירים מצרפת. חבל-עניי עירך קודמים.ל א נבוא יותר. לא... נמליץ לחברינו. מסעדה זה לא רק אוכל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ינקו - תמונה
ינקו 5 ביקורות
1.0
06/11/10

מקום לא נעים בעלים חצופים, מקום רועש, סה"כ מאכזב לא אשוב לשם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
10/10/10

היינו בשישי ערב הזמנו פיזית יום קודם ובקשתי מקום מסוים - למרות שנאמר שאין הבטחות - נרשם . באנו ישבו 2 בשולחן שבקשתי - ונפנפו "בלא הבטחנו" - לא להבטיח נבע מהסבר הגיוני שקבלתי ולא מסתם.... אח"כ הושיבו יותר מזוג אחד בשולחנות של 4 - מרגיז. האוכל טעים למדי,המחיר לא בשמים אבל לא מוצדק.הרעש בלתי נסבל במיוחד במקום בו הושיבו אותנו - דרך גרועה להעביר ערב יום שישי. לסיכום אכזבה - אנחנו לא נחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה