נגישות
נגישות

זוני - Zuni ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על זוני

 - תמונה
3 ביקורות
4.3
30/05/08

רבותי זו חוויה רצופה הנאה. גם ירושלים מתהדרת במסעדה מהמעלה הראשונה. האוכל מעודן וטעים והמחירים בהחלט ממש לא יקרים כמי שמתעסקת בארגון ארועים אני סבורה שממש אבל ממש לא יקר. היה לנו לעונג... ונבוא שוב ושוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
24/05/08

רמת האוכל ממש לא תואמת את המחירים המופרזים. אמנם האווירה נחמדה כך שבעצם רק משתלם לשבת על קפה/אלכוהול וקינוח אבל האוכל ממש לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shai Ma - תמונה
Shai Ma 5 ביקורות
5.0
05/05/08

אחחח ... אחחח זוני איזה מקום !! האוכל - לא רואה ממטר את מסעדות השף הטובות ביותר בתל אביב. האווירה - באמת, באמת, ממש כמו בבית. בעלת המקום מקסימה ומפנקת. העיצוב - יפהפה. תל אביב בירושלים,... ועוד יותר. מבולבלים ? לא אנחנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיר - תמונה
מאיר מבקר מתחיל
4.7
04/05/08

ננכנסנו בשבת בצהרים 8 איש למודי מסעדות ומפונקים ונהננו מכל תחום:המלצרית היתה אדיבה סבלנית ומחייכת.כל המנות שהוזמנו היו מצויינות,לא היו טענות לאיש.ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/04/08

ללכת למסעדה כמו זוני זה בלוי והנאה עם טעם של עוד. אני הייתי עם אורחים מצרפת שלא הפסיקו להתפעל מהאוכל הטעים ומהעיצוב והאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
19/04/08

ביקרנו בזוני כמה פעמים, מביקור לביקור אנחנו מאוכזבים יותר. זהו נפלה החלטה זו הייתה הפעם האחרונה!!! השירות נחמד מאוד, המלצריות עושות הכל כדי שיהיה נעים, אך לצערנו האוכל - ממש לא טעים.... הזמנו שתי מנות עיקריות ריזוטו עם נקניקיית הבית, האורז היה דייסתי שוחה ברוטב עגבניות ללא תבלינים, הייתה שם נקניקיית מרזג חתוכה לארבע וזרוקה באמצע הדייסה.. (אפילו חיצונית המנה לא הייתה נראת משהו), המנת כבדים עוד איכשהו הייתה אכילה אך הפירה שהגיע בצד הזכיר יותר אבקת פירה של מנה חמה רק הרבה יותר מיימי.המנות לא טעימות ובהחלט לא שוות את הסכום.אנחנו לא נחזור לשם שוב, הפעם זו בהחלט הפעם האחרונה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
y.roitma - תמונה
y.roitma 11 ביקורות
2.7
21/02/08

ביקור שני בזוני. הביקור הראשון לא הצדיק עוד ביקור, אבל בגלל שמדובר במסעדה לא כשרה בירושלים, הלכתי בשנית. בסך הכל - מאכזב. לצד השירות מאיר הפנים, האוכל לא היה טוב. התחלתי בשרימפס... ברוטב לימונים כבושים. מנה סבירה, שבדיעבד הסתברה כטובה ביותר יחסית לאחרות. המסעדה הוציאה סלט על חשבונה. המחווה היתה יפה, אבל הסלט לא היה טוב, מוצף ברוטב בעל טעם חזק ודומיננטי. המנות העיקריות כבר היו הרבה פחות טובות - אני אכלתי המבורגר סתמי ביותר, שאפשר להשיג טוב ממנו, במחיר זול יותר. לקינוח - קרם ברולה, שלא הצדיק את שמו. כנראה שכעת באמת לא אשוב שנית, וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/02/08

הפילה מצויין, ההמבורגר והקרפצ'יו טובים מאוד. השירות מקצועני וההמלצות מהמלצרית היו טובות מאוד. המקום נעים מאוד, המנות מעט יקרות מדי לטעמנו. ריח הסיגריות מאזור העישון השתלט גם על האיזור... האסור לעישון וחבל מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.7
07/02/08

מקום רגוע בצהרים, עסקית משתלמת מאוד. סטייק טוב. מענין מה קורה שם בערב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
06/02/08

הנהלת זוני ה"יקרה"!בפעם הבאה שאתם כותבים תאריך על תלוש חינם ללא הגבלה, אנא תדאגו לכבד את התאריך הנקוב, גם אם הלקוח מגיע ביום האחרון והתפוסה במסעדה מלאה.אני מניחה,מנהלת "יקרה", שאת תוכלי... להתמודד עם זה... גם כאשר מדובר בארוחה חינם, לקוח זה עדיין לקוח וזה שהוא צריך לקבל ארוחה חינם המוקנת לו מהתלוש, ולא היה מקום, עדיין לא מונעת מכתיבת ביקורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה