נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

שוורץ אלון - תמונה
שוורץ אלון 2 ביקורות
התאכזבתי... חבל שעברתם
2.8
11/05/14

זאת הפעם הרביעית שלי באדום. פעם ראשונה במיקום החדש במתחם התחנה. אני לא יודע אם החלפתם את הצוות, השף או שפשוט זה המקום החדש. אבל זה לא אותה מסעדת אדום. ראשית חסרה האוירה האינטימית שהייתה... במיקום הקודם שכבר שידרגה את המסעדה. היינו ארבעה הזמנו לפתיחה מחבת חלקי פנים שהייתה טעימה בסה"כ (קצת יותר מדי מלוחה אבל כמוט נדיבה כמעט למנה עיקרית) שתי מנות קרפצ'ו סלק שהיה חביב, סלט אנשובי שגם היה נחמד. מנה עיקרית היה לנו ריזוטו טלה (היה טעים בסה"כ אבל לא מעיף אותך. הכמות הייתה לשני אנשים), 3 מנות של טי בון טלה שנרצח פעמיים כי במקום לעשות אותו מדיום הוא היה עשוי מידי בשלושת המנות. חיטה מעושנה שהייתה חביבה אבל כבדה מדי ולא מתאימה לטלה. היין היה מצויין (מזל). שילמנו 1000 שקל שלאיכות האוכל היה יותר מדי. המארחת הייתה קצת לחוצה... קצת יותר חיוך היה עוזר. בקצרה. לאדום אני כנראה שלא אחזור, אולי לאכול המבורגר שאני מקווה שהוא עדיין טוב כמו שאני זוכר. כדאי מאד לעשות חושבים כדי לא לאבד עוד לקוחות ותיקים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
24/06/2014
הצטערנו לקרוא את הביקורת שלך. מאוד חשוב לנו לדבר איתך ו להתייחס באופן אישי לתלונתך. נשמח מאוד אם תפנה אלינו בפרטי סימה 054.5649996 או שני 054.7460987, או אם תעדיף להשאיר את מספר הטלפון שלך. תודה רבה, סימה- שיווק ומכירות.
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
בילוי נעים על משקה
3.8
14/03/14

אמש ישבתי באדום (בתחנה ראשונה, ירושלים). חבר שהלכתי איתו הזמין בירה ואז אמרולה. יש להם רשימה של קוקטיילים שהם בעצמם המציאו ונתנו להם שמות על שמות הברמנים וההנהלה. חמוד. הרשימה קצת... מוזרה, אבל חלק מהמשקאות הם נשמעים טעימים. הזמנתי אנושקה. זה עם מיץ חמוציות וקצף. לצערי הקצף הינו עם חלבון של ביצה ואני לא יכולה לאכול ביצה לא מבושלת. לא שלחתי את המשקה בחזרה, אבל כשהמלצר שאל איך הוא סיפרתי לו. מיוזמתו, הוא החזיר את המשקה והציע לי משהו אחר. ביקשתי מרגריטה. היא יצאה טעימה. אחרי זה, רציתי משקה נוסף -כוס יין - אמרלד ריזלינג. הופתעתי לגלות שלא היה להם. רק היה להם בקבוקים למכירה, למרות שזה בתפריט ואם הם יכולים למכור בקבוק, אז יש להם במלאי. מוזר. האווירה הייתה חגיגית (המלצרים התחפשו לפורים), המוסיקה טובה (ולא רועשת מידי), השירות מעולה, והמשקאות טעימים. אחזור שוב, אבל אדע מה לא להזמין! (; השירותים הינם מושקעים ונקיים נ.ב. פניתי אליהם במייל והתגובה שקיבלתי הייתה חצופה בעיניי - העונה כתב (לגבי הריזלינג): זאת לא הבטחה לכל סוגי היין בעולם לא בכוסות ולא בבקבוקים. ישנו מלאי מסוים וספציפי שגם אנחנו יכולים להחזיק במלאי וכן לפתוח לכוסות... אז למה זה בתפריט??! לא פניתי לגבי דרישה שיהיה יין מיוחד מזמביה - סה"כ הזמנתי יין מסוג הכי פשוט, אשר נמצא בתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טניה - תמונה
טניה מבקר מתחיל
מקום ברמה גבוהה
5.0
02/03/14

שלום, היה לי טעים מאוד ומשובח ריזוטו בטטה מיוחד כמותו לא חושבת שאכלתי במקום אחר. האוירה נעימה והמשקאות מוצלחים ומתאימים לרמה אף הם. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomo - תמונה
shlomo 2 ביקורות
אדום - דווקא קרוב יותר לשחור!!
2.8
19/01/14

אכלנו ארוחת ערב ב 16.1.14 יום ה' בשבוע . אוירה טובה ,אוכל לא רע בכלל. כאשר הזמנתי סביצ'ה דגי ים המנה הגיעה עם חצי לחמניה (יבשה -היתה טריה בבוקר).כאשר עברה המארחת ושאלה איך האוכל אמרתי... לה שכלל לא רע אבל הלחמניה שקיבלנו אינה טריה . ובחוצפתה ענתה לי שצריך לדעת גם לקבל ביקורת לא טובה - ובזה סיימה את העיניין . מקום שמחשיב את עצמו ברמה ומחירים לא זולים כלל צריך לדאוג לאוכל טרי ובמקרה ויש תקלה לפתור אותה במקום - לא זו הדרך לטפל . אני לשם יותר לא חוזר !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/02/2014
אנחנו מתנצלים על הסיטואציה ובודקים כמובן. מאפים טריים מגיעים מידי בוקר ואנחנו מאוד משתדלים להקפיד על טריות כל חומרי הגלם. אשמח לקבל פרטים ולדבר איתך באופן אישי, להבין האם העניין טופל לאחר מכן ובכלל. חשוב לי לשמוע אותך, תודה. סימה- שיווק מסעדת אדום 054.5649996 .
Ruth - תמונה
Ruth מבקר מתחיל
נפלא וטעים
5.0
31/10/13

טיילנו בירושלים לרגל יום ההולדת של בעליוהגענו לארוחת ערב מוקדמת במסעדת אדום. קבלת הפנים הייתה מקסימה וחשוב מכל, האוכל שהוגש ברמה מצטיינת. פרגית ברוטב מזרחי, דג שלם במילוי מוצרלה או... ריזוטו עם נגיעות קארי. משפחה של חובבי מסעדות שלא עושה הנחות ולזכותם יאמר ציון לשבח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילה - תמונה
גילה 2 ביקורות
פשוט מושלם
4.8
10/10/13

לאחר שהתאכזבנו ממסעדה מסויימת ביום הנישואין שלנו, הגענו למסעדת אדום ונהננו מאד!!!! השירות פשוט מושלם, מלצרית נחמדה קיבלה את פנינו, האווירה במקום כיפית ונינוחה, אין זמן המתנה רב עד להגשת... המנות והאוכל טעים מאד, פשוט תענוג של מקום, ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 2 ביקורות
תודה מיוחדת- תקראו עד הסוף
5.0
12/09/13

אז רציתי לומר תודה וזאת בלשון המעטה! השבוע ישבנו באדום 3 בנות, שתי בנות לא נוגעות בשמנת/ גבינה וכו'.... (בעיית לקטוז מרגיזה), אחת לא אוכלת פירות ים בקיצור כאב ראש! אבל למזלנו הגענו... לאדום, המסעדה שחרטה על דגלה את תודעת השירות, הקולינריה והיין בי-ם הרבה לפני רבים טובים כיום בבירה. המלצרים שלנו, בסבלנות בלתי נלאית השקיעו זמן, מחשבה ויצירתיות, כולל סיעור מוחות עם השף, איך משביעים את תאבונן של הבעייתיות?! הקטע הוא שהם בכלל לא התרגשו, לא הסתכלו עלינו כבעייתיות ולא חשבו לרגע ללגלג, לגלגל עיניים ולהיראות חסרי סבלנות (כי עכשיו המסעדה מלאה! ואנחנו מעכבים, משגעים וחופרים להם!) בקיצור- תודה! על מקום מהמם חם, נקי ומזמין. על שירות קסום, סבלני, מקצועי ויוצא מגדר הרגיל. תודה לשף על מנות יצירתיות שהורכבו בשנייה של מחשבה והיו ערבות לחיך יותר מהרבה מקומות שבהם אכלתי לאחרונה- פשוט כי הם נעשו באהבה! וכמובן לתפריט היין המשובח שכל עובר אורח יוכל למצוא בו מרווה לנפשו כמלווה ארוחה מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/09/2013
תודה על הפירגון ועל המילים החמות, מעריכים תמיד. מחכים לראותך שוב ! (סימה, שיווק)
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
מומלץ, מומלץ, מומלץ
5.0
13/08/13

מזמן לא נהננו כל כך וחווינו חוויה על גבול השלמות במסעדה. האוכל היה מצויין ("הצלחות לוקלוקו") וכך גם השירות והאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק מבקר מתחיל
בילוי מהנה וטעים במיווחד
4.0
11/08/13

שישי צהריים ..בחוץ חם מאוד וצפוף בתחנה אדום מזמינה במיוחד אוירה נעימה ומיזוג מצויין מלצרית חביבה מאוד שולטת בתפריט הן ביין וכלה באוכל ..ביקשנו מים לקריאת התפריט קיבלנו שני בקבוקים קרים... וצוננים..מנה ראשונה 1. סביצ'ה דג מוסר ים מעולה 2. שקדי עגל על מצע פירה כרובית.מעולה בנוסף לחם חם וטרי עם מטבלים ללא תשלום שזה נהדר לימודה קרה טריה וסחוטה מצויינת ..מנה עיקרית 1. אוסובוקו עגל ביין אדום מצומצם מנה מעולה וטעימה במיוחד הבשר רך ויורד מהעצם מוגש עם מחית תפו"א ושועית ירוקה קלוייה 2. נתח שייטל צלוי עם רוטב חום מעולה ופירה מצויין בטעם של עשבי תיבול ...אוכל מעולה טעים ושירות מצויין של המלצרית נהנהו מאוד נ.ב לתשומת לב בעל המסעדה ליושבים קרוב למיטבח כמונו צורם מאוד רחש קולות הטבחים שמדברים בקול רם מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של shlomo
shlomo
20/01/2014
ישבתי ממש מול המטבח ...לא מתאים בכלל!!!
יעל - תמונה
יעל 5 ביקורות
מזמן לא אכלנו במסעדה ונהנינו מכל המנות..
4.8
26/07/13

מקום נהדר, אווירה נעימה, סביבה תוססת וייחודית. אהבנו כל אחת ואחת מהמנות שאכלנו - אפילו סלט פשוט היה פשוט טעים. המנות העיקריות לא נשארו בצלחת למרות שהיינו מלאים וסירבנו לוותר גם על... הקינוחים. גם השירות היה יוצא דופן תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה