נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

בועז - תמונה
בועז מבקר מתחיל
אחלה מסעדה
5.0
09/04/12

"העלייה לרגל" השנתית לירושלים נסגרה במסעדת אדום (ואיזה כיף שהשכילו להשאיר שם משהו לא כשר לפסח) קצת פלצנית אומנם והיינו עייפים ורעבים אבל איזה יופי של שירות היה טעים לאללה אפילו הלחם... והחמאה היו לתפארת ! שאפו לירושלים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מנחם  - תמונה
מנחם מבקר מתחיל
לא נופלת ממסה והקולגות במרכז
5.0
25/03/12

ממליץ על מנת השרימפס בחום, טרי כאילו הגיע משלוח מהנמל לפני שעה רמה קולינרית גבוהה מאוד שלא נופלת ממסעדות השף הידועות בארץ. יופי של מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה - תמונה
שירה מבקר מתחיל
אוכל מעולה ואוירה לא פחות
4.8
13/03/12

יצא לי כבר מספר פעמים לבקר במסעדה ואף פעם לא התאכזבתי. להפך אני תמיד מתלהבת מחדש מהמראה, העיצוב, האוירה, המוסיקה וכמובן המנות המצויינות. שווה ביותר. ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
12/09/11

היי לכם, ארוחה מלאה באדום ב120 ש"ח התגלתה לפנינו כשהתיישבנו, והכל לכבוד חגיגות היומהולדת של המסעדה. היה מאוד טעים ומשובח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/08/11

אני דווקא מגיע לאדום מבלי חגיגות מיוחדות (אולי בגלל שאין לי גברת מיוחדת כרגע.. חחח...) . מכיר את המקום שנים ותמיד נהנה לשבת עם חברים על שרימפס ויין טוב. גם הקרפצ'יו לא רע למי שאוהב. פעם... אחרונה היה קצת עמוס והאוכל התעכב אבל נו טוב נסלח להם... בקיצור אנשים, מדובר במקום איכותי , גם בשר טוב ופירות ים, וגם שומר על אוירה אינטימית וסקסית ביחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבירם - תמונה
אבירם 7 ביקורות
4.3
04/04/11

אני ואשתי חגגנו יום נישואים והיה טעים ונעים, המלצרית אלה הייתה מדהימה שלטה במנות והייתה נחמדה ואדיבה. הניוקי הכי טעים שאכלתי בחיים שלי ואכלתי הרבה ניוקי בחיים שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/03/11

תודה רבה, חגגנו יומולדת 60 לאישתי ונהננו מכל רגע. למרות שהיו לנו הרבה בקשות המלצרית החיננית נענתה להכול ובחיוך רב. האוכל מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orly - תמונה
orly 2 ביקורות
4.3
22/03/11

מקום נחמד , אוכלים טעים מאוווווווד ושירות מקצועי, אין ספק שנחזור עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/03/11

חגגנו את יום הנישואין הראשון שלנו באדום והיה מאוד כיף טעים ונעים, מלצרית מעולה! בהחלט נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
דקלה - תמונה
דקלה מבקר מתחיל
2.7
14/03/11

לאחר שסעדנו במסעדת "אדום" רק מספר פעמים בודדות, ולא על חשבוננו, החלטנו לרגל יום הנישואין לפנק את עצמנו במסעדה שנחשבת יוקרתית (ומחיריה אכן יעידו על כך). השירות היה טוב למעט מלצר אחד -... הוא נתן לנו מידע מוטעה לגבי התוספות המוגשות עם המנות, שכח לציין שהסנגרייה מוגשת קרה (מי מגיש סנגריה קרה בלילות הקפואים של ירושלים?) והטעה אותנו ב-30 שח לגבי אחת המנות. בנוסף האוכל היה ירוד ביותר, והבחילה עדיין ישנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה