נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

אלישבע - תמונה
אלישבע מבקר מתחיל
מאוד מוצלח
5.0
17/07/13

המסעדה החדשה מוצלחת וטעימה ישנה מנה של פסטה שחורה שהפתיעה מאוד לטובה כך גם הריזוטו צמחוני. אומרים שמסעדה נמדדת לפי הtotal ובמקרה הזה החוויה טובה מאוד ואלגנטית וראויה. מאוד אהבתי באופן... אישי את התפריט הקוקטיילים והתמונות של כל החברים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 2 ביקורות
האווירה נעימה, השירות מעולה והאוכל נחמד
3.8
03/07/13

האווירה והשירות היו טובים. הזמנו מנה ראשונה פטה כבדים שהיה טעים. הפרגיות ברוטב חריימה היה נחמד (לא משהו) והאוסובוקו היה עם רוטב נפלא, אבל היה מלא שומן והיה קשה להנות מהמנה. המלצרית... התעקשה שאם אני לא נהנית מהמנה היא תביא לי משהו אחר,ואכן הזמנתי את הכבדי עוף ברוטב מייפל שהיו מעולים והשאירו טעם טוב בפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה ועמית - תמונה
מרינה ועמית 4 ביקורות
לא כולל שירות...
2.3
01/06/13

השירות הגרוע ביותר שקיבלנו בחיינו!!!!! האוכל סביר אבל בהחלט לא שווה את המחירים, במיוחד לא - כשמחכים לו שעה וחצי (!). ואחרי כל זה בקושי קיבלנו התנצלות (גם לזה חיכינו איזה חצי שעה... לפחות...). אה כן, וכל זה ביום הולדת... אנחנו בהחלט לא נחזור לשם....

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/06/2013
שמי סימה, ואני מנהלת השיווק של המסעדה. מצטערת לשמוע שהחוויה במסעדה לא הייתה חיובית עבורכם. אשמח אם תוכלו להשאיר לי מספר טלפון ואצור קשר כדי לדבר ולהבין טוב יותר... תודה, סימה.
Alegro - תמונה
Alegro מבקר מתחיל
ללא ספק בין המסעדות הטובות בארץ
4.5
28/05/13

כמסעדה האהובה על ליבי הופתעתי על שינוי המיקום ולצערי הרב רוב המסעדות אשר עוברת מקום ישנה ירידה ברמה או בטעם לשמחתי הרבה החברה התעלו מעל לכל צפיות האוכל מוגש ברמה גבוהה ובטעם טוב מומלץ... קרפציו 3 דגים וכמו כן ניוקי ערמונים יין טוב וינו נוביליה בקיצור על פי עניות דעתי מסעדה מדהימה אין מה לומר ומבחינת יופי פרט שולי בעניי בין המסעדות היפות בארץ מי שרוצה לראות איך אמורה להראות מסעדה מוזמן בית ספר

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
איכות זו לא מילה גסה
5.0
10/03/13

גם אני מצטרף לשלל ההמלצות של קודמי. אז קודם כל השירות, שמזמן לא נתקלנו בכזה איזון נכון בין איכפתיות לבין שמירת מרחק, יעילות נעימה. נפלא! ואח"כ האוכל- אין ספק שיודעים כאן לטפל בחומרי... גלם. בראשונות שקדי העגל הצטיינו בהחלט, ובעיקריות מנת היום (לא בתפריט הקבוע) של סטייק שייטל (כן, מסתבר שהנתח ניתן לצלייה) היתה פשוט נפלאה. גם הריזוטו פירות ים היה מעולה. לצערנו לא נשאר לנו מקום לקינוח. מרחוק הם נראו נהדר. בטוח שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיר - תמונה
שיר מבקר מתחיל
חוויה קולינרית משגעת
4.3
01/02/13

הזמנו שתי מנות בשריות-אנטריקוט ונתח קצבים והתענגנו על כל ביס. השירות היה מוקפד ונעים, המנות יצאו במהרה והקינוח אפה במקום והיה טרי ומצוין! חוויה מהנה ורומנטית

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלירן - תמונה
אלירן מבקר מתחיל
טעים לאללה, בילוי איכותי
5.0
09/01/13

מנת המולים פשוט עוצרת נשימה טעימה ומדוייקת, קרפצ'יו דג גם מעניין למרות שאני אישית מעדיף את הבקר. יחס מקצועיומשומן מצד הצוות, לא נותר אלא לזקוף נקודות לזכותם איכותי ונפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנטון - תמונה
אנטון 2 ביקורות
בסמטה הקטנה מסתתרת פנינה
4.8
26/08/12

חברתי ואני ישבנו בחצר ונהנינו מאווירה נינוחה ואינטימית. השרות היה אדיב מאוד. והאוכל, האוכל פשוט טעים. בכל במנה היה איזשהו טוויסט שהוסיף לטעם. המחיר לא זול, אך גם לא יקר בטירוף. קיבלנו... מנה ראשונה נוספת על חשבון הבית. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טרייסי - תמונה
טרייסי מבקר מתחיל
מסעדה מוצלחת מאוד
4.5
25/04/12

שלום. הגענו עם אורחים שלנו מוולש לפני זמן לא רב ואכלנו ארוחת ערב מאוד מוצלחת. אכלנו כמה מנות פתיחה יחד ולאחר מכן כל אחד הזמין מנה עיקרית כל השולחן שיבח מאוד את המנה של הריזוטו מאוד... אהבתי את העניין שהמלצרים מחממים את הלחם במקום והם באופן כללי לבושים יפה ואדיבים. החברים שלנו מאוד נהנו ולקחו כרטיס ביקור. מעט יקר אבל מתאים לארוחות מיוחדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמית - תמונה
עמית 6 ביקורות
בסך הכל חוויה מהנה
4.0
14/04/12

המנות הראשונות קטנות יחסית אבל מעולות, במיוחד שקדי העגל והמולים. הסלט אנדיב קטן ושמו ארבעה פקאנים אבל כשביקשנו תוספת שמחו להביא לנו עוד. לגבי המנות העיקריות, הריזוטו מעולה וכך גם... הסטייק אנטריקוט. פילה הקוד קטן ומאכזב וכך גם הפרגיות. השירות והאווירה מעולה, אך חבל שהמנות בחלקן קטנות ויקרות. בסך הכל חוויה מהנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה