נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/08/08

היינו אתמול (17/8/2008). ריצפת המסעדה הייתה מטונפת, המנות העיקריות היו קטנות והשירות חובבני מאוד. הוצאנו 240 שקל לזוג ולא קיבלנו תמורה לכספנו, הרגשנו מרומים וחבל. אנחנו לקוחות קבועים... עוד מהפתיחה. מה שברור לנו שיותר לא נגיע למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
03/08/08

www.laestaca.es.tl אתם מוזמנים ליראות פביאן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
23/07/08

הגענו לאחר 3 שנים שבהם לא ישבנו באדום מפאת המחיר. לצערנו המחירים רק טיפסו. הזמנו מנת דג, הגיעו שני פילטים של דג אמנם טעימים אך קטנים ומעין סלט תפוחי אדמה ושרימפס (קטן) בצד. המנה כולה... הוגשה על אבן ירושלמית והדיפה צחנת "חיקוי סטפאן" בלתי מוצלחת בעליל. חוצפה לדרוש על שתי חתיכות דג 115 שח בגלל שהן על אבן!. המלצריות נחמדות אך אינן מוקפדות (שיער אסוף וכו) כפי שנצפה ממקום במחירים כאלו. דבר נוסף היא הצפיפות שמאפיינת את המקום. שום אינטימיות ליושבים במרכז. לסיכום - לא נחזור, יש מספיק מקומות אטרקטיביים ונעימים לסעוד בהם בירושלים מבלי לקבל חור בכיס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/07/08

אכלתי במסעדה עם אורחים עסקיים מחו"ל - התשבוחות היו מעל ומעבר. אוכל נהדר, מקורי ומרתק. אוירה נינוחה, שרות מעולה חוויה אמיתית

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
1.7
22/07/08

המקום נחמד אך לא מעבר לזה. שוב ושוב אנחנו נתקלים בישראל במקומות שמגדירים את עצמם כמסעדת שף אך התמורה רחוקה מזה, ולא, אני לא מדברת על גודל המנות. אני מדברת על העיצוב הפשוט, על רמת האיכות... של האוכל, על השולחנות עליהם יושבים, הכל הופכים את המקום לחביב ונעים, אבל לקחת 54 על מנה ראשונה שכל מרכיביה הן בטטות צפות בשמנת פולנטה וקצת פטריות חורש? מוגזם עד בלי די. אין לי בעיה לשלם סכומים כאלה, אך כאן מדובר בהגזמה. מקום שלוקח על מנות רגילות 120 שקל לא יכול לשים את המוזיקה העלובה שהם שמים, ללא כל מחשבה, ללא כל אנינות, פשוט סתם גזילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה 37 ביקורות
4.0
03/07/08

טעים מאוד באדום. קצת חבל לי שהקינוחים קצת מתחכמים מדי, ולא נותרה בחירה קצת יותר סטנדרטית (מלבד לקרם ברולה). חבל לי שהרסו את עוגת השוקולד החמה (שבעבר היתה מדהימה עד דמעות) בכך שהוסיפו לה... תמרים (בלי האפשרות לבחור שלא יהיו).

עוד פרטים
הוספת תגובה