נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

וורגפט - תמונה
וורגפט 17 ביקורות
יקר מדי
2.0
04/01/16

אכלתי באדום ביום שבת ה-2.1.2016. הזמנתי סלט עגניות שרי, צלפים ומוצרלה. הסלט הכיל בעיקר עגבניות שרי ומלח. אכן היו בו 2-3 חתיכות מוצרלה ומספר זעום של גרגרי צלפים. בהחלט לא שווה את ה-56... (!) ש"ח ש"אדום" ראו לנכון לגבות בעבור המנה. השירות היה בסה"כ בסדר, והקפה בסוף הארוחה היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex Gilenson - תמונה
Alex Gilenson 11 ביקורות
אכזבה גדולה
3.0
10/10/15

הגענו למסעדה שבמתחם התחנה ביום שישי 4 אנשים. הזמנו המבורגר שהיה בסדר, מנת שרימפס טובה, מנת ספגטי טבעונית סבירה ומנת ספגטי עם קלמרי. תוך כדי האכילה, נמצאו שרידי ניילון (שמאוחר יותר... באמצעות הגוגל, נודע כי מדובר במאין עצם שצריך היה לנקות לפני ההגשה) בתוך הקלאמרי. המנה הוחלפה לאחר תלונה אך גם במנה השניה נמצא משהו דומה. השף העביר דרך מנהלת המקום כי הם מקבלים ככה את המוצר ואין להם שליטה על זה. יחד עם זאת, הייתי מצפה מסעדה נחשבת, לנקות את המוצר לפני הגשתו. לקראת סיום הארוחה קיבלנו תפריט קינוחים בעל פה ולאחר מספר דקות הסתבר כי הקונדיטור הלך ומה שנשאר זה המנות הרגילות. מסיבה שלא ברורה לחלוטין המסעדה החליטה לפצות על עוגמת הנפש שנגרמה עם מנת קינוח בחינם, שהם בחרו עבורינו. ציפינו לפיצוי מעט יותר הולם ל-2 מנות לא תקינות שגרמו לסועד אחד לסיים את ארוחתו כחצי שעה לאחר סיום ארוחת חבריו. צפייה זו גרמה לחיכוך לא נעים עם מנהלת המסעדה שבסופו של דבר החליטה לזכות את המנה היקרה ביותר, שהוזמנה במקום הפלסטיקים. אני מניח כי לו הייתה המנהלת מגדילה מעט ובוחרת מראש פיצוי הולם יותר מקינוח שלא אנחנו בחרנו, לא היינו כל כך מתאכזבים מהמקום. יש לציין לטובה את המלצרים שהעניקו יחס טוב ונראה כי היו בקיאים היטב בתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval מבקר מתחיל
לא טעים
2.3
20/07/15

אכלנו כל המשפחה עשרה אנשים. אוכל בינוני מינוס אבל המחיר דווקא גבוה. ידענו שלא זול לכן ציפינו לרמה גבוהה והתאכזבנו מאוד. סטייק שייטל על הפנים (הזמנו שניים והחזרנו את שניהם כי היו שרופים... מלמעלה וחסרי טעם מבפנים), המבורגר ודג סבירים אך לא מעבר. האמת שהחלק הכי טוב בארוחה היה הפתיחה - קרפצ'יו בקר וקרפציו סלק טובים. השירות אדיב ומתחשב יש להודות. התנצלו וגם פיצו אך הרושם הכללי שנותר לנו הוא מחיר מוגזם על אוכל בינוני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shlomial - תמונה
shlomial 11 ביקורות
אוכל טעים אווירה טובה...
4.3
19/07/15

אחד המקומות היחידים בירושלים שפתוחים בשישי שבת ואפשר לשבת בהם לארוחה טובה, הבשר טוב המחיר לא יקר, השירות נחמד, היה כיף וטעים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avishai - תמונה
Avishai 6 ביקורות
חבל.. היה מעולה פעם.
2.8
08/03/15

המסעדה הייתה האהובה עלי בירושלים.. הזמנו מקומות לשנה האזרחית החדשה, הגענו, השירות היה מעולה (וגם איחרנו ברוב חוצפתנו) וקיבלנו אותנו יפה מאוד. מה שכן, הדג במנה העיקרית היה לא מבושל... והמנות הראשונות היו חלשות.. לא יאמן שאני עכשיו עובד 2 מטר מאחת המסעדות שהיו אהובות עלי ואני כבר לא טורח להיכנס..

עוד פרטים
הוספת תגובה
savta - תמונה
savta 2 ביקורות
ככה ככה
1.8
26/02/15

האוכל סביר אבל לא מה שהיה בעבר... אדום התקלקל... הפכו להיות מפעל אוכל ולא מסעדת השף שהכרתי בעבר. המחירים גבוהים, האוכל והשירות ירדו משמעותית... חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד בן חיים - תמונה
דוד בן חיים 57 ביקורות
מזון משובח. פרסום מטעה. תיאום בעייתי.
2.3
31/01/15

באנו מהמרכז בשבת 31.1 הזמנו טלפונית (נועה)יום לפני (כשנאמר לנו שלרשותנו יעמדו שעתיים). כשהגענו ההזמנה לא הייתה במחשב. המקום היה די עמוס. לא התנצלו אבל הושיבו אותנו כשהיתרו בנו שלרשותנו... רק שעה וחצי... החלטנו לסעוד באדום גם לאור הזמנה באינטרנט להצטרפות למועדון: "בקבוק יין מתנת הצטרפות" (שובר). לפני הגשת השובר למלצרית הבחנתי בשורה של הגבלות:"לא בשבת, דורש ראשונה + עיקרית ועוד". התנאים - בסדר. אלא שהיו צריכים להירשם על הפרסומת הקוראת להצטרפות ולא על ה"חוזה"...לא היה טעם לשוחח על כך עם מלצרי המשמרת - הם אינם צד בעניין. זה נושא להנהלת המסעדה. אשר לאוכל: כבדי עוף על מצע פירה היו מעולים. טעם מתקתק של מייפל, הכבדים היו עשויים מדיום - כמבוקש. לעומת זאת השניצל היה סתמי, הקרם ברולה היה טוב. תה נענע הוגש מקנקן חרסינה שהפיה שלו הייתה שבורה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
מ ע ו ל ה
4.3
14/12/14

פשוט מושלם!!! לחגוג יום הולדת במקום על רמה. אווירה של מסעדה יוקרתית ושווה. המחירים בהתאם. ממליצה על הניוקי ערמונים ופטריות. מנה מושלמת .. ומשביעה במיוחד. מלצרית מקסימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liatel4 - תמונה
liatel4 7 ביקורות
מאוד נהננו
5.0
29/11/14

חגגנו יום הולדת 40 לבעלי ומאוד נהננו מהאווירה, האוכל, האיכות, הפינוקים על חשבון הבית והשירות המצוין. נחזור בהחלט שוב. מומלצת מאוד מנת הפילה בקר והפסטה ברוטב שמן זית וירקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה סורנסון - תמונה
שרה סורנסון מבקר מתחיל
היה טעים ונפלא
5.0
12/11/14

שלום לכולם היינו אתמול בשעת ערב לאחר טיול בירושלים. התפעלנו מן המלצרית שהייתה נחמדה וצמודה לשולחן. הופתענו מן המנות ברמה גבוה ובמיוחד מנות השרימפס וrump stake מצויין ומומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה