נגישות
נגישות

אדום - ADOM ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על אדום

Mor - תמונה
Mor 3 ביקורות
אכזבה- פעם ראשונה ואחרונה
2.0
18/09/14

אנחנו מהמרכז והחלטנו, לרגל יום הולדתו של בעלי, לעלות לירושלים. כאשר נכנסתי לאתר המסעדה, גיליתי שאם מצטרפים למועדון החברים שלה מקבלים מתנה. אכן נרשמתי וקיבלתי שובר לבקבוק יין. לבקשתם... הדפסתי את השובר. איך שהתיישבנו במסעדה, המלצרית ששירתה אותנו לא ידעה כי קיימת הטבה כזאת ולאחר התייעצות עם אחראית המשמרת, ביקשה לראות את השובר. מאחר וקלטנו ששכחנו את השובר ברכב,הצגתי בפני המלצרית את המייל שקיבלתי בטלפון. או אז, הגיעה האחראית והודיעה כי על מנת למנוע כפילות, לא נוכל לקבל את ההטבה רק בעת הצגת הנייד. ניסינו להסביר את עצמנו ואמרנו שבכל מקרה אנחנו מהמרכז ולא מתכננים לעלות לירושלים בחודש הקרוב (תוקף השובר) וכי הגענו לשם רק בגלל יום ההולדת. תשובתה של האחראית בעינה עמדה והיא עוד הוסיפה, טוב אם תרצו אז אני יכולה לתת לכם כוס יין.. הרגשנו כל כך מושפלים וזה הרגיש כאילו אנחנו מנסים לעבוד על מישהו בתגובה, אמרנו לה שאין צורך והזמנו יין בתשלום. בעלי הזמין את מנת ה"ספיישל" שלא פורטה בתפריט ומחירה המופקע לא נאמר לנו מראש (89 ש"ח על מנת פסטה) ואני הזמנתי מדליוני פילה עם תוספת פירה. הבשר היה עשוי טוב אך לא מתובל בכלל, לא מלח לא פלפל ולא כלום והפירה היה קר בתחתית וכשהגעתי לשם, כבר לא היה טעם לבקש לעשות עם זה משהו. המנה של בעלי (פסטה שחורה עם 2.5 פירות ים) בחלב קוקוס וג'ינג'ר הייתה תפלה לחלוטין והוא נאלץ להתחיל לשחק עם התבלינים. המחיר הסופי הגיע ל380 ש"ח (430 אחרי טיפ). האכזבה הייתה לא בגלל העלות אלא ה-Value for money. לשם בטוח לא נחזור. הרווחתם את השובר שלכם אבל איבדתם לקוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאנה - תמונה
יאנה 2 ביקורות
ארוחת ערב ביום שישי
3.8
07/09/14

השירות היה מעולה, האווירה נעימה, האוכל טעים ומוגש בצורה אסתטית. השירותים נקיים. נהייננו מאוד. הזמנו שולחן בחוץ והיה מעולה. כשנכנסנו למסעדה פנימה שמתי לב, שהיא צפופה מדי ורועשת מדי... לטעמי. ייתכן שבתפוסה מלאה הדבר בלתי מורגש, אך כאשר ישנם הרבה סועדים הדבר אינו נעים. שמחתי ששולחננו בחוץ. פרט לכך היה מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותי לויעד - תמונה
רותי לויעד 3 ביקורות
אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו - ואין בו!!!
2.5
05/09/14

כתל אביבית למודת מסעדות החלטנו לבקר במסעדת אדום בתחנה החדשה בירושלים . לצערי התאכזבנו מאוד מרמת האוכל שלא עמד ביחס ישר לרמת המחירים שמתאימה למסעדה יוקרתית בתל אביב . השיא היה שהזמנו דג... היום ״פילה מוסר״ שהגיע בגודל עלוב . כיוון שזו מנה שלא רשומה בתפריט חשבנו לתומנו שהמחיר יהיה כ100 ש״ח בדומה למנת דג שלם דניס ממוחא , שהופיעה בתפריט. בחשבון שקיבלנו התברר שהמנה של חתיכת פילה מוסר עולה 125. המלצר לא טרח לידע אותנו וכשהתוננו אמר שבאמת היה צריך לעשות זאת... ישבנו 3 זוגות וזו הייתה התחושה. ברור לנו שלא נאכל דוב במסעדה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren - תמונה
Keren 4 ביקורות
כף רגלי לא תדרוך שם שוב
1.0
30/08/14

הזמנו מקום לזוג וקטנטנה בת שנתיים במוצאי שבת. נתנו לנו לבחור בין שולחן בכניסה עם שמש בעיניים ובין שולחן פנימי, בו בחרנו. עוד בטרם לקחו מאיתנו הזמנה הרחנו עשן סיגריות. העשן הגיע מחדר... שבו נמצא הבר, ובו מותר העישון. בין חדר זה וחלל המסעדה מפרידה דלת שהיתה פתוחה לרווחה. מנהלת המשמרת אמרה שלא ניתן לשמור על הדלת סגורה (מה שהופך את המסעדה למפרת חוק, שכן אם אין הפרדה מוחלטת של האויר, העישון אסור בכל המסעדה). הציעו לנו לעבור לשולחן אחר, בתוך אותו חלל שמגיע אליו עשן הסיגריות. מגוחך ומקומם. קמנו והלכנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/09/2014
אנו מתנצלים לשמוע כי התאכזבת , חשוב לנו לציין כי חדר העישון באדום נבנה בקפידה רבה על מנת למנוע פגיעה באורחינו הלא מעשנים, לאפשר הנאה לאלה שכן , ועל מנת לעמוד בכל תנאי החוק, על כן החדר אינו עולה על שטח של 25% מהשטח הפתוח לציבור, הוא מצטייד במערכות יניקת עשן חדישות ביותר ומופרד בצורה מוחלטת כך שמי שאינו מעשן אינו צריך לעבור בו כשהוא נכנס או הולך לשירותים. כמו כן המסעדה עברה בהצלחה מספר ביקורות של פקחי עישון אשר אישרו שחדר העישון אכן עומד בתנאי החוק.
תמר - תמונה
תמר מבקר מתחיל
אהבתי מאוד
5.0
28/08/14

מסעדה מושקעת ויפה, מקדשת כל פרט ממש וזה כבר עשה לי טוב שלעצמו. כשהגיעו המנות שהזמנו שמחנו להסתכל , להריח להתענג מהחוויה כולה... נשמע פלצני אבל לא כל מסעדה היא חוויה. אז היה שם רביולי... עיזים ורוטב עם עגבניות שרי שלמות שהיה מדליק, סביצ'ה מצויין, אוסובוקו שהיה עונג גדול וגם ריזוטו עם קארי אליו פחות התחברתי אישית. מאוד מאוד נהנתי וגם החברה-שותפה לחוויה. יאללה בואו לתל אביב... ביג לייק :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Barak Granot - תמונה
Barak Granot 3 ביקורות
טעות. פשוט טעות.
2.3
05/07/14

מהרגע הראשון, שהמארחת ביקשה אותנו להמתין למארח שייקח אותנו לשולחן... זה לא ניבא טובות אך ניחה. התיישבנו וישר נשאלנו איזה אלכוהול אנו מעדיפים. אמרנו שאנו פחות בעניין אבל המלצר היה מאד... משכנע ובסוף הזמנו פעמיים מרגריטה. כנראה שמרגריטה זו לא ההתמחות של המקום והיא הייתה די מעפנה. זוגתי גם החליפה למשקה אחר... אני נשארתי עם מה שישי. בחרנו מנות עיקריות אך המלצר המליץ בחום רב שניקח ראשונה, כי העיקריות לוקחות זמן. בחרנו בקרפצו סלק ואז נודע לנו שהלחם בתוספת תשלום של 10 שח. החלטנו להחליף לסלט אנדיב. שכחנו לבטל את הלחם אבל גווענו מרעב, אז שמחנו כשהגיע והתחלנו לבלוס. מה רבה הייתה אכזבתנו כשחשנו בהיעדר האחידות בחום הלחם... חלקו חמים ונעים וחלקו כמעט קפוא. כשקיבלתי את מנת השניצל, הופתעתי לגלות פלח לימון בן שלושה ימים או משהו... הוא היה יבש וללא ספק לא נחתך בתהליך ההכנה של המנה. הציפס היה חתוך בסדר אך טעמו פחות מרנין. לפחות ההמבורגר של זוגתי היה טעים. לזכותם ייאמר שהשירות היה מאד טוב והמקום מעוצב. בהחלט מקום נחמד לשתות בו בירה, לא יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat.car - תמונה
anat.car 15 ביקורות
לא לבוא עם ציפיות יותר מדי גבוהות!
2.5
30/06/14

בהחלט הושקע המון בעיצוב שיוצר אווירה מאוד מיוחדת ומקום ברמה גבוהה, אך לצערי שם זה נגמר. האוכל עצמו סביר פלוס, ללא שום טיפת ייחודיות או סיבה לתשלום הגבוה שגובים עבורו. מנת הפסטה שהזמנתי... היתה קטנטנה בכל קנה מידה וממש לא משביעה. מהמטבח נשמע כל העת צעקות של טבחים בשפה זרה. מאוד לא נעים ומעכיר את האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo - תמונה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo 10 ביקורות
מעולה
4.8
23/06/14

אחת המסעדות הטעימות והמהנות בהן בילינו בשנים האחרונות. נתחיל מהמיקום והחניה בחינם ובשפע. נמשיך מהמילצור המקצועי והנעים שהתאפיין בהתייחסות אישית חיובית והכי חשוב - יעילה ותמיד בחיוך... אדיב. כל המנות שהוגשו היו טעימות להפליא. אני ממליץ בחום על המסעדה הנהדרת הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת הכהן - תמונה
איילת הכהן מבקר מתחיל
מצויינת. כמו תמיד.
4.8
19/06/14

היינו בצהרים רגוע באחד הימים לארוחה עסקית סטייל (לא ממש אלה שיש הנחה של 15%). היה פשוט נפלא. מנה של טרטר בקר כיפית לפתיחה ולאחריה פסטות כיאה לשתי בנות שיושבות לצהרים. האחת ניוקי ערמונים... שהיא ידועה שם והשנייה פסטה שחורה עם ירקות ועגבניות מיובשות. שתיהן מאוד מאוד טעימות, השחורה אפילו העמיקה עם כל ביס נוסף.אפילו הוגשו לנו שוטים על חשבון הבית להמשיך את החגיגות. היה תענוג. טעים ומפנק. ירושלים הייתה צריכה כבר מזמן מסעדה כמו אדום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד משה - תמונה
דוד משה 3 ביקורות
מאכזב לעומת הציפיה !!
2.5
17/05/14

החלטנו לחגוג יום הולדת ואחרי היתלבטות מעטה וויכוח בין בני המשפחה החלטנו לנסות את "אדום". הוזמן שולחן לחמישה 16.05.2014 בערב. הגענו והמתנה מועטה השולחן היתקבל. לצערנו המלצרית מיוזמתה או... מהוראה מלמעלה לכל אורך הארוחה לא הפסיקה לבוא ולשאול ולהתעניין. בהתחלה זה נחמד אך אנחנו גם רצינו לאכול ולא כל שתי דקות לדבר איתה. באיזהו שלב אמרתי לה בעדינות שכשאצתרך אותה אקרא לה. חברה יחס יחס אבל תנו שקט באוכל !!! ולעיניין האוכל מכיוון שהינו חמישה אז בעצם המבחר היה על השולחן מאד מגוון גם בראשונות וגם בעיקריות. האוכל סביר בהחלט ולא יותר מזה !! דווקא בקינוחים מאד הצליח להם לדעת כולנו !! מנת השקדי עגל היתה לא כל כך מוצלחת לטעמי והטיבון טלה הפרוסות דקות מדי ויבשות מדי. ושוב המלצרית שהיתה מאד לחוצה לפנות כמה שיותר מהר את הצלחות מהשולחן. ( כבר עלה בדעתי לא להשאיר טיפ ) המנות עצמן לא היו לדעתי גדולות מספיק במיוחד הראשונות. הישארנו בשביל ארוחה סבירה ולא יותר מזה כולל בקבוק יין - 1350 ש"ח כולל הטיפ. אנחנו משפחה שאוכלת במסעדות פעם בחודש בממוצע וכולנו הסכמנו שכבר אכלנו ארוחות יותר טובות במחיר הזה. לא נראה לי שאבקר כאן שוב כי כמו שאמרתי במחיר הזה יש מסעדות שנהנתי יותר בירושלים ולא אעשה כאן פרסומת לאף אחת. ושוב לצערי - המלצרית ליד האוזן כל הזמן זה מעיק חברים !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה