נגישות
נגישות

10 מנות הסושי הכי טובות בארץ 2023

איך תרצו את הסושי שלכם - מאקי, ניגרי, 'אינסייד אאוט'? מתוק, חריף או משולב? לכבוד יום הסושי הבינלאומי, בחרנו את עשר מנות הסושי הכי שוות ולוהטות שיש!

בין אם אתם אוהבים אותם 'אינסייד אאוט' או 'אאוטסייד אין', רול או סנדוויץ', עם פנקו, שרימפס, דגים או אולי טבעוני, כשר או לא - סושי כבר הפך לחלק בלתי נפרד מאיתנו עם מאות סושיות, עשרות סוגי סושי עם מילוי, תוספות וטכניקות שונות. אופנת הסושי כבשה את ישראל כבר בשנות ה- 90 ומאז ועד היום היא רק צוברת תאוצה עם המצאות ישראליות חדשות כמו סושי עם גבינות ואפילו עם טחינה – ווריאציה שהייתה גורמת ליפנים לעשות חרקירי לצלילי פוליקר. אז לכבוד יום הסושי הבינלאומי שנחגג היום, יצאנו למצוא את עשרת מנות הסושי הכי שוות שיש כאן, הטופ טן של הסושי, כדי שתדעו לבחור את הסושי הכי משובח משלל הסושיות שקיימות!

טוביקו רול לרוקנרול קולינארי אצל תאי צ'ין

תאי צ'ין היא מסעדה אסייתית שמגישה אוכל תאילנדי לצד אוכל סיני עם סושי מנצח וטעים שמגולגל במקום וכולל שפע של טעמים, טקסטורות ותוספות!

מ'פוטו הירושימה' של סלמון ושרימפס, 'טוביקו רול', 'טייגר שרימפס', מטוגן, עם שבבי בטטה – שפע של טעמים ולכן מומלץ פשוט לקחת כמה רולים ולחלוק בשקיקה.

הנבחר – 'טוביקו רול' הנהדר והחתיך שכולל קנפיו, אבוקדו וטמגו עם דג לבן טרי בטמפורה, מעטפת טוביקו כתום עם שבבי פנקו קריספי – שלמות של קרנצ'יות ורכות עם טעם של עוד ועוד וכמה שיותר ממנו.

אוקינאווה – בגלל הצ'יראשי החוצפן והמושלם

מדובר בסושייה שהתברגה היטב בין הסושיות הטובות בתל אביב עם וותק של למעלה מ- 17 שנה! התפריט כולל סוגי סושי רבים ומפתיעים, מהגרסאות הקלאסיות ועד לחידושים מקוריים של המקום/ הבשורה הטובה היא שלכבוד יום הסושי על כל הזמנת רול מ'סושי ספיישל' מקבלים רול 'אינסייד אאוט' בחינם!

הנבחר – צ'יראשי סושי הוא סושי מפורק ומיוחד הכולל: סלמון, טונה, דניס, שרימפס קצוץ, איקרה, שיטאקי, מלפפון, בצל ירוק על מצע אורז סושי לצד רוטב פונזו ואיולי ווסאבי.

אוקינאווה. נווה צדק, שבזי 46, תל אביב, לבונטין 11, תל אביב, 053-9439442

סיטארה, עם סושי כבד אווז לא מתווכחים!

סיטארה היא סושייה המספקת רולים משובחים עם יחס נכון בין אורז למילוי ושפע של טעמים מעולים, כאלה שיגרמו לכם לבלוס בלי סוף! תמצאו כאן מגוון רחב של סושי עם שילובים מעניינים וטעימים כמו סלמון נענע, ספייסי כמהין, רול לטיני עם בטטה סגולה ושאר הפתעות.

הנבחר- רול כבד אווז מושלם ומנצח עם כבד אווז, אבוקדו, מלפפון, מעטפת אבוקדו, טריאקי ושקדים קלויים, ביס שלא תשכחו לעד!

מון עם המון סוגי סושי מיוחדים וסלסיוס המלך!

MOON הוא סושי בר איכותי ומדליק, פופולארי בעיקר אצל צעירי תל אביב והיפסטרים כאלה ואחרים, שקיים כבר למעלה מ- 20 שנה. שמו הולך לפניו ובצדק כי יש כאן סושי טרי, טעים ובעיקר טעמים מיוחדים, מדליקים וצבעוניים שתפגשו רק כאן.

הנבחר – סושי 'סלסיוס' שמגיע בפרזנטציה של דוגמנית מסלול וכולל תערובת פיקנטית של סלמון, טונה ודג לבן עם שבבי טמפורה, עטוף באבוקדו בליווי רוטב יוזו ושומשום המגיעים בתוך מזרק מיוחד. מנה מושלמת!!!

כתובת:  לסניפי מון https://moon-sushi.co.il/

ניני האצ'י -  סושי מיוחד להריוניות ולחובבי טעמים אקזוטיים

מסעדת סושי כשרה שכבשה את תל אביב עם סוגי סושי רבים ומקוריים לצד טעמים קלאסיים ומוכרים, סושי במבה, סושי שניצל, סושי בטטה, צמחוני, טבעוני ומה שביניהם כשכל אחד יותר טעים מהשני.

הנבחר  - הבחירה היא קשה ובחרנו בסושי דונאטס, אורז ומיקס שומשום עטוף בסלמון, טונה, אבוקדו ושבבי סלק עם שילוב טעמים שעובדים טוב בפה ובנפש. ובגלל שהמקום גם דאג בתפריט לסושי מיוחד לנשים בהריון אז בחרנו סושי 'ריינבואו ירקות' – ירקות ודגים אפויים או מטוגנים כדי שתהנו כל תשעת החודשים!

ניני האצ'י.  בן יהודה 228, תל אביב, 053-6605137

בס פאנקו של קיוטו שמטיס את החיים לספרה אחרת!

קיוטו הוא מוסד שקיים כבר שנים רבות בהרצליה ומציע את כל סוגי הסושי שרק חלמתם לקבל – כולם טריים, טעימים, מדויקים ביחס שבין המילוי לאורז (שגם הוא טעים בפני עצמו) וכמובן אופציות רבות ומפתות! בס פאנקו, לוקוס קראנצ'י, או קיוטו צ'יז - פשוט לבחור כמה שיותר ולחלוק!

הנבחר – בס פאנקו הכולל סי בס בפנקו, אבוקדו ומלפפון, עטוף אבוקדו, צ׳יפס הודי ורוטב איולי כמהין, מנה שמטיסה אתכם לעולמות שמעל עם שילוב מדהים של טעמים ומרקמים, חריף ונעים, רך וקשה ובעיקר חלומי...

סיפור אהבה בין קווין לו לקינגפיש כמהין

קווין לו היא מלכת הסושי של השרון, מסעדה אסייתית כשרה שמציגה מנות מרהיבות ביופיין ומשובחות בטעמן, כשהכל מוקפד ומיוחד עם עשרות סוגי סושי מעולים. תמצאו כאן רול כבד אווז, קינג פיש עם סלק, ריינבו פוטומאקי, אינסיידאאוט עם דניס וטמפורה ועוד רולים שנותנים חיוך בבטן.

הנבחר – קינגפיש כמהין עם קרם שיטאקה, אספרגוס, סלק, מלפפון, טריאקי ובצל ירוק, סושי נפלא, עדין ובועט כאחד, כזה שלא תרצו לחלוק עם איש למעט עצמכם!

מסעדת קווין לו
התמונה באדיבות מסעדת קווין לו

ג'אקו סאן בגלל הרול, העמבה והסלמון המקורמל!

מדובר בבר קוקטיילים אסייתי עם רולים מופלאים ומפתיעים לנשנוש לצד השתייה שלכם או בלעדיה! מרולים 'רגועים' יותר ועד לרולים מטורללים עם טעמים שלא הכרתם עד שהגעתם לג'אקו, כמו למשל: רול במילוי דניס בטמפורה ואבוקדו עטופים בשומשום וסומאק, אבוקדו ורוטב כמהין וטריאקי, רול עם זוקיני בטמפורה ואספרגוס ועוד ניסים ונפלאות משובחות.

הנבחר – רול במילוי טרטר טונה אדומה עם שיטאקי ברוטב עמבה וסלמון מקורמל, שילוב טעמים של מתוק, מלוח, חריף שגורם לדמעות של אושר ואהבה לחיים!

ג'אקו סאן אגריפס 84, ירושלים (כניסה מהג'אקו סטריט) 02-581-7178

מעשה ב'וולקנו רול' שבסיום זלילתו תעשו 'קמפאי'

מסעדת פיוז'ן אסייתית עם סושי מטורף ומטריף לאכילת יתר על הבר של שפע רולים מדהימים וטעימים במיוחד לערב מושלם! ניגרי, סשימי, סושי בהרכבה עם כל הטעמים והטקסטורות שרק תרצו ועד לרולים המיוחדים והמורכבים יותר עם בטטה, פנקו, עוף בטמפורה ושאר ירקות.

הנבחר – 'וולקנו רול' במילוי טמאגו, בצל ירוק, מלפפון ואבוקדו, עטוף בסלמון צרוב, טריאקי, מיונז ושבבי טמפורה, רול בטעמים הנכונים שיפגיז אתכם באנרגיה נכונה והכנה לרול הבא שלכם.

ג'ינג'ר, בגלל סושי שוקולד המקורי והמתקתק

יש סיבה טובה להדרים עד אילת והיא ג'ינג'ר, מסעדת פיוז'ן אסייתית עם סושימן שמתקלט רולים מדליקים במיוחד! מהסושי הקלאסי של סלמון ואבוקדו, סשימי, ניגרי עם שרימפס, גבינות וכו' ועד למנות מיוחדות כמו מאקי פירות ים, ריינבו מאקי במעטפת סלמון, טונה אדומה ודניס.

הנבחרים – סאקה טמפורה, מאקי נורי מטוגן בתערובת של סלמון קצוץ, טריאקי, בצל ירוק, טמפורה ושומשום המגיע יחד עם אבוקדו, מטוגן עם טמפורה ומוגש בשיפודי יקיטורי ורוטב טריאקי מעל. ובאותה נשימה מומלץ לקחת את הסושי הכי מתוק בעולם, מאקי סושי – מאקי שעשוי משוקולד שבמקום לטבול אותו בסויה טובלים אותו בקרם שוקולד מושלם!

כתובת: דרך יותם 9, אילת, 053-9441782

תמונת שער: שאטרסטוק

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
14
פחות אהבתי
3

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon