נגישות
נגישות

יומולדת לצה"ל - מסעדות עם הנחות לחיילים

שווארמה, חומוס, המבורגר או מסעדת שף? לכבוד יומולדת לצה"ל קבלו את המסעדות המעניקות הנחות וצ'ופרים לחיילים, קולינריה משובחת עם הנחה מנצחת!

מגזין REST המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 18/05/2023, 14:40 תאריך עדכון: 22/06/2023, 11:44

ב- 26 לחודש מאי נחגג אחד הימים הכי חשובים שיש כאן... יום הולדת לצה"ל - יום שכולו הלל והדר לאחד הצבאות הכי חזקים וחשובים שיש בעולם

אורלי בוים

ב- 26 לחודש מאי נחגג אחד הימים הכי חשובים שיש כאן, יום הולדת לצה"ל -  יום שכולו הלל והדר לאחד הצבאות הכי חזקים וחשובים שיש בעולם – צה"ל. באותו יום, בשנת 1948 החליטה ממשלת ישראל בכיכובו של דוד בן גוריון להקים את צבא הגנה לישראל, שהונחת היישר לתוך מלחמת יום העצמאות. ולכבוד היום הזה, מגיע לחיילים ולחיילות מכל זרועות הלחימה – יבשה, ים, אוויר, בין אם אתם חיילים בסדיר, מילואים, קרביים או ג'ובניקים, להתפנק, להנות ולחגוג את השירות שלכם בצה"ל - צבא שבלעדיו לא היינו כאן. אז, במיוחד לקראת היום החשוב הזה והצבא שממשיך לשרת ולשמור עלינו בנאמנות, סדרנו לכם רשימת מסעדות ובתי קפה מנצחים המעניקים הנחות לחיילות וחיילים. אז... תעשו גלח"ץ ותבואו מדוגמים ונטולי דיסטנס לוואסח הקולינרי המשובח שלכם/ן!

חמ"ל מעניקי הנחות קבועים לחיילות וחיילים

הנחות וצ'ופרים לחיילים נמצאים במסעדות לאורכה ורוחבה של הארץ, בין אם בא לכם חומוס, פלאפל, שווארמה או להתפנק במסעדת שף או איזו פסטה איטלקית קרבית; חוגר – מועדון ההנחות לחיילים מספק מספר מסעדות ששווה לכם לטעום, במועדון ההטבות 'יותר' של האגודה למען החייל קיימות כמה אטרקציות קולינריות שכדאי להכיר, גם 'תו הירוק זית' מעניק הנחה משמעותית של עד 50% לחיילים בעשרות מסעדות ובתי עסק ועוד רבים וטובים שעושים הנחות יפות לחיילים. התפקדו לקבלת רשימת המקומות המציעים הנחות יפות וצ'ופרים לחיילי ארצנו, כאלה המציעים ארוחת שחיתות מצוינת בדרך לבסיס, הבייתה או ב'רגילה' שלכם.  

ג'פניקה, ללוחמים שאסיה זורמת להם בוורידים

הרשת שהביאה לנו את המיטב של המטבח האסייתי שקיימת כבר מ-2004 עם מעל ל-50 סניפים שמגישים את המנות הכי לוהטות מאסיה. מוקפצים, סלטים, מרקים, מנות ווק, אורז בשלל אפשרויות ושיא השיאים של המקום הוא הסושי שתמצאו אותו בעשרות גרסאות, קומבינציות, מילויים, כל חייל והסושי שלו.

כן, המפקד! לפתיחה קחו קערה של צ'יז בולס, קערת כנפיים ענקית בתמרינדי ושומשום וחמוצים יפנים, סלט עוף ומלפפונים שתרגישו בריאים, פאד סי יו בקר – אטריות אורז מוקפצות בצ'ילי וסויה תאילנדית כהה עם ברוקולי, פטריות שמפיניון, פלפלים, בצל ירוק וקישוט כוסברה, עוף בקשיו לצד מנת עוף חמוץ מתוק ולפחות שתי קומבינציית סושי למרכז השולחן; קומבינציית מיקס הכוללת:  4 יחידות סמוקי רול, 4 יחידות ספיישל ג’פניקה רול, 6 יחידות מאקי - טונה ועירית, 2 יחידות סשימי טמאגו ואת קומבינציית טוקיו הכוללת: 6 יחידות מאקי בטטה בטמפורה,  4 יחידות פוטומאקי - טונה, אספרגוס ואבוקדו , 6 יחידות מאקי I/O - סלמון סקין, מלפפון ועירית.

כמה כמה – בסניפי ג'פניקה חיילים מקבלים הנחה של 5%, הנחה של 5% נוספים במעמד החיוב למשלמים בכרטיס אשראי בישיבה במסעדות בלבד.

לכל סניפי רשת ג'פניקה

אלבי – טברנה יוונית לחיילים שבאים לעשות 'יאסו'

כן, המפקד! מומלץ לבחור למרכז השולחן חמישה מזטים לבחירה יחד עם פיתות הבית המסורתיות שנאפות כאן: כרובית בטחינה עם טחינה הר ברכה, איקרה, חציל בטחינה, צזיקי, עלי גפן ביתיים במילוי אורז וצימוקים על יוגורט שמיר. בעיקריות כדאי לחלוק את מנות הקבב טלה, עראיס, בקלאווה טלה  - תבשיל בשר טלה עטוף בעלי פילו

צימוקים, פיסטוקים קלויים, טחינה גולמית וסילאן ולא לוותר על סופלקי קבב  - קבב בתיבול של אלבי על 3 פיתות יווניות, עגבנייה ובצל חרוכים, בצל מוחמץ, פטרוזיליה, טחינה עמבה וקורנישונים ועל מנת הברוניות המעולה. 

כמה כמה? אלבי מעניקה הנחה של 50% לחיילים.

שווארמה דבוש לחיילי השווארמה שמאוהבים בז'אנר ונושמים אותו

שווארמה היא אחד הלהיטים הכי מבוקשים שיש בקרב חיילים, היא ענקית, מנחמת, חייכנית ומלאת כל טוב הארץ בעטיפת קסמים של פחמימה מסוג פיתה או לאפה ולעולם היא תהיה טעימה. את השווארמה של דבוש כבר לא צריך להציג כי שמה הולך לפנייה בקרב שווארמיסטים וותיקים – שווארמה של פרגית הודו, עגל פרימיום בבגט, פיתה, לאפה או צלחת, לצד צ'יפס ומגוון סלטים ו...אתם מסודרים.

כן, המפקד! עגל פרימיום בלאפה עמוסת סלטים ורטבים, לא לוותר גם על עמבה – מה שיותר נוזל על השפם והלחיים יותר טוב, לצד צ'יפס שמנוני וטעים!

כמה כמה? דבוש מעניקה הנחה של 10% לחיילים בסניפים השונים.

דבוש שווארמה. אזור הצפייה החדש, צפת. 052-778-8455

בורגראנץ' – כי חייל בלי המבורגר זה כמו לוחם בלי נשק

בין אם אתה מילואימניק, סדירניק או סתם חייל שלא הגדיר את עצמו, אין כמו המבורגר בטעם של פעם וג'אנקאי במיוחד לפתוח איתו את החופשה. בבורגראנץ' – תמצאו את כל סוגי ההמבורגרים המוכרים לכם היטב עם שלל תוספות, גדלים, טופינגז וטעמים. צ'יקן גריל, ראנץ', בסגנון ספרדי, שניצל קריספי ועוד שפע תוספות שמנוניות שמריצות את השמן לאנרגיה גבוהה באימון הבא.

כן, המפקד! יש כאן המון דילים משתלמים, הכי טעימים הם ארוחת ראנץ' אנגוס ספרדי כפול עם 2 קציצות אנגוס 180 גר' לפני צלייה, בצל כבוש חמוצים ורוטב טאקוס, מוגש עם תוספות כמו צ'יפס, טבעות בצל ושתייה לבחירה, ארוחת ראנץ' TOP פופסים - קציצת ראנץ' בלחמנייה עם כדורי צ'יפס, חסה, עגבנייה, בצל, חמוצים, רוטב אלף האיים וברביקיו במתכון ייחודי. מוגש עם תוספת ושתייה לבחירה. כמובן שאסור לוותר על תוספות כמו כנפי ראנץ', כוכבי ראנץ' וחטיפי תירס לשרינג עם החבר'ה או עם עצמכם.

כמה כמה? סניפי הרשת מעניקה לחיילים הנחה של 5%.

לחצו כאן לסניפי הרשת.

סקוצמן – לחיילים מפונקים שמחפשים את האיזון שלפני האימון

סקוצמן הוא בית קפה/ מסעדה שחולש על הים המרגיע של נתניה ומספק תפריט מגוון שמתאים לכל שעות היום והמצב רוח שלכם בדרך אל או 'מ' הבסיס - מפירות ים לדייט של חיילים, דגים למתחכמים שבלוחמים, או 'לשבת על' פיצות עם חברים וארוחות בוקר עם עצמכם.

כן, המפקד! אם הגעתם בבוקר מומלץ לקחת את 'בוקר טוב נתניה' ארוחת בוקר מפנקת המוגשת עם חביתה, בצל וגבינת מוצרלה / בולגרית, סלט ירקות, גבינות, מזטים, חמאה וריבה, לחם הבית וקרואסון. אם אתם בעניין של פירות ים ובא לכם להשקיע בעצמכם, קחו את ספישל סקוצמן - שרימפס, קלמארי, מולים ברוטב שום שמנת/ שום לימון / שמפניה / פטריות – לבחירתכם. ובעולם הפיצות אל תוותרו על פיצה "סקוטסמן" - סלמי, טבעות בצל, זיתים, פטריות, תירס.


כמה כמה - סקוצמן מעניקה הנחה של 50% לחיילים!

חומוסים - כי הצבא צועד על קיבתו

אין על חומוס ואין חייל שלא אוהב חומוס ואין חומוס שלא מתיישב טוב באכילה עם חייל ברגילה! חומוסים היא מעצמת חומוס שמביאה את אחד החומוסים היותר טעימים שיש כאן עם חומוס חמים, קטיפתי ומושלם ויש כאן את כל סוגי החומוס שרק רציתם לבקש וטרם ניגבתם בסיבוב על פיתה – מסבחה, חומוס גרגירים, פטריות, שווארמה, טחינה וכמובן שתמצאו כאן גם סלטים מושקעים וטריים, פלאפל מצוין, צ'יפס הורס ושפעת מיצים טריים שימתיקו את היום.

כן, המפקד! לא לוותר על חומוס שקשוקה שהפך לשם דבר במקום וחומוס אסאדו – חומוס עם נתחי בקר או עוף בבישול ארוך בתיבול דרום אמריקאי, לצד כדורי פלאפל, צ'יפס, צ'יפס בטטה ורימונדה שנסחטת במקום וכמובן שלקינוח תקחו את המלבי המושלם של חומוסים. 

כמה כמה? חומוסים נותנת הנחה של 7.5% לחיילים.

חומוסיםרוגובין פדרמן, המחקר 2, נתניה.

פלומינו – לחיילים אוהבים אוכל איטלקי מדהים

פלומינו היא מסעדה איטלקית שמביאה את מיטב מנות המטבח האיטלקי לצלחת של חיילנו בניצוחו של השף יוגב ירוס. פריט מתחלק לארבעה חלקים  - נא, מטוגן, פסטה, פיצה שבכל חלק יש את הכוכבים שלו וכמובן שכל מנה יותר טעימה מהחברה שלה, החכמה היא פשוט להזמין כמה מנות למרכז השולחם ולחלוק את כל הטוב הזה.

כן, המפקד! קנולי דג ים צנונית עם עשבי תיבול ויוגורט לימון כבוש ו-טליאטה די טונו עם ויניגרט דובדבני אמרנה, אגוזים וצ'ילי חריף כמנות 'קרות' שהן חובה, במנות החמות – סקלופיני די טונו טונה אדומה צרובה קלות בציפוי תערובת שומשום עם איולי פיקנטי ותפוח אדמה מדורה ומנת ארנצ'יני איולי כמהין פרמג'אנו רג'אנו. בפסטות שווה לחלוק 'טורטליני קסבייה'  - פסטה טרייה במילוי קרם ארטישוק ירושלמי וחמאת עגבניות מגי.

יש גם ניוקי בחמאת דלעת שמנת עם מרווה, אגוזי לוז פרמג'אנו רג'אנו ובפיצות תחלקו 'אפומיקטה' -  רוטב עגבניות, מוצרלה מעושנת, סלק, בטטה, דבש ופטרוזיליה ואסור לפספס את 'ביאנקה פונגי' -  קרם פרמג'אנו רג'אנו, מוצרלה, פטריות, בלסמי מרוכז וארוגולה.

כמה כמה? תמצאו כאן הנחה של 50% לחיילים

BLACK – חיילים קרניבורים שרוצים המבורגר שף

מסעדת BLACK הוקמה בעבר על ידי השף האגדי צחי בוקששתר שסידר לכם עשרות סוגים של המבורגרים מנתחי הבשר הכי עסיסיים ושווים שיש כאן. כל סוגי התוספות, הטופינג והרטבים לצד מנות בשר, שניצלים, כנפיים, סלטים והמבורגרים מושחתים שאוהבים לפנק אתכם.

כן, המפקד! טבעות בצל, כנפיים ברוטב ברביקיו וצ'יפס זה MUST למרכז השולחן, כריך אסאדו בחלה טרייה שנאפתה במקום – אסאדו צלוי לאט לאט על הפלנצ'ה עם חסה, עגבניות, מלפפון חמוץ, רוטב ברביקיו ומיונז חרדל. בעיקריות קחו את ה- MIX BURGER  פינוק  - המבורגר של 250 גרם מנתחי בשר בקר של בלאק, טחונים עם וואגיו ופיקניה, מיקס צ'יפס בטטה ותפוחי אדמה ושתי תוספות למעלה כמו גאודה ובייקון טלה. שווה לנסות גם את הממבה השחורה  - 200 גרם של המבורגר שחור בלחמנייה שחורה עם ערמות בצל מקורמל, פטריות שמפיניון, פורטבלו ושתי פרוסות חציל ברוטב ברביקיו. 

כמה כמה? 10% לא כולל ארוחות עסקיות

לסניפי בלאק.

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon