נגישות
נגישות

3 כריכי בשר הכי טעימים ושווים בישראל

היכן נמצא כריך הבשר הכי טעים בארץ? עראייס, פילי צ'יז סטייק או סנדוויץ' קדירה, קבלו את שלושת המקומות שמגישים כריכי בשר שאסור לכם לפספס!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 27/04/2023, 10:53 תאריך עדכון: 30/04/2023, 10:50
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

M25, אגאדיר, עומר'ס - סנדוויץ' או בשמו העברי כריך, הוא למעשה לחם שבתוכו מנעד רחב ומפתה של מילויים אשר מתמצתים את כל מה שטוב בחיים. כי לא משנה מה מורחים, איזה בשר שמים, מה התוספות ובאיזה לחם -  בתוך ג'בטה, לחמנייה, בגט, פרנה, מחמצת או פיתה - הכריך הוא פסגת התאווה של היום, אושר שמגולם בכריך קולינרי אחד עצבני ומנחם. ומה הפלא שבשנים האחרונות הכריכים הפכו להיות לגולת הכותרת של הארוחה, כשמסעדות רבות הבינו שהם בעצם הארוחה עצמה וככאלה הם חייבים להיות BOOM אחד גדול שעושה לאוכלים אורגזמה קולינרית ולא פחות מזה.

איך זה בכלל התחיל ולמה אתם ולורד סנדוויץ' מאותו בית אצולה

כל הסיפור הזה של סנדוויץ' התחיל מהרוזן הרביעי סנדוויץ', אציל אנגלי מהמאה ה- 18 שפשוט אהב להמר תוך כדי זלילה. יודעי דבר מספרים שבאחד ההימורים לא היה לו כוח לקום ולאכול, אז הוא זעק שיביאו לו כריך! "שימו בשר בין שתי פרוסות לחם והביאו אותו אליי!" וזהו, בזכות אותו אציל בריטי זכינו למאכל המופתי הזה שכבש את העולם ובצדק. אז לזכרו של סנדוויץ' בחרנו בפינצטה את שלושת המקומות שמגישים את כריכי הבשר הכי שווים, מפנקים ואהובים שיש כאן!

 איזו המצאה מעולה, כריך עם בשר. צילום: שאטרסטוק

M25 – מיטב עולם הבשרים בסנדוויץ' של החיים 

הכריכים של תל אביב, זה כאן! מסעדה שמביאה לכם לחיים את ה-THE BEST של עולם הבשרים עם הבשר הכי טוב ועסיסי לתך הסנדוויצ'ים הנחשקים של המקום. תמצאו כאן שפע של סנדוויצ'ים מפנקים במיוחד כמו קבב שוק, סנדוויץ' מעושנים, כריך אסאדו ואת אחד הכריכים המנצחים: פיתה עראייס הכולל שילוב מנצח של פיתה דקה וקראנצ'ית עם בשר עסיסי, סלט עגבניות טרי טרי וכמובן טחינה ולימון כבוש ומושלם תוצרת המקום.

למה מיוחד? כי במקום יש ויטרינת נתחי בשר ושיפודים טריים ואיכותיים של בקר ישראלי מובחר ממנה נלקחים נתחי הבשר שירקדו בכריך שלכם באושר רב. עם התיבול הנכון. תקבלו במקום סנדוויץ' ענק, עסיסי, טעים במיוחד ומשביע שישאיר לכם טעם של עוד, ובעיקר חשק לחיות.

יש משלוחים? בוודאי שכן, ימים ב'- ד' שעות 12:00-16:30, ה'- שבת שעות 12:00-22:00.

M25 כתובת: סמטת הכרמל 30, תל אביב, 053-9380862

  בשר עסיסי וטעים ואחלה אווירה בשוק הכרמל. צילום: מסעדת m25

אגאדיר – בגלל הכריכים המושחתים והטעמים הבלתי נשכחים

לא סתם בחרנו לכם דווקא את הסנדוויצ'ים של אגאדיר, אותה רשת מצליחה שהחלה דרכה בת"א ב- 1997 ומאז פתחה עשרות סניפים ברחבי הארץ. עם בשורות קולינריות חדשות, סנדוויצ'ים מגרים וסקסיים עמוסי כל טוב, זה המקום המדויק לזלילת כריכים מיוחדים, שכל אחד מהם מביא אישיות אחרת וגישה אחרת לחיים.

מעבר למגוון ענק של המבורגרים משובחים כמו אנגוס מבשר אנטריקוט, דיאנה מבשר בקר טלה והמעושן, יש כאן שני סנדוויצ'ים שאסור לכם לפספס:

פילי צ'יז סטייק – נתחי סטייק צרובים עם גבינת גאודה וירקות מוקפצים בלחמניית מחמצת עם איולי, צ'יפוטלה וקולסלואו וה- 'סלופי ג'ו' שכשמו כן הוא, תבשיל בשר טרי ברוטב ברביקיו בתך חלה מתוקה עם שום, צ'יפוטלה, איולי פיקנטי, מלפפון חמוץ ובצל לבן.

למה מיוחד? כי יש כאן הקפדה על כל הארכיטקטורה של הסנדוויץ' מרמת סוג הלחם שנאפה במיוחד כדי להתאים למילוי, בשר איכותי, טרי ועסיסי ומשוייש היכן שצריך וכמובן הרטבים – חלקם מגיעים מארה"ב כדי לעשות לכם את הביס המדויק לכריך שלכם.

יש משלוחים? ברור ובכל חלקי הארץ כי יש מלא סניפים. ימים א'-ד' ושבת בין השעות 12:00-2:00, ימים ה'-ו' -שעות 12:00-3:00

כתובת: בכל חלקי הארץ 5690*

 בפיתה או בלחם, סנדוויץ' בשר זה תמיד רעיון טוב. צילום: שאטרסטוק

עומר'ס  - גן עדן דרומי לסנדוויצ'אים מדופלמים ומכורים

אם יש ממלכת כריכים אולטימטיבית, הרי שהיא נמצאת כאן בעומר'ס סנדוויץ' בר של השף טל הרשקוביץ' שמגיש לא פחות מאשר ארוחות שף בכריך. תמצאו כאן כריכים בהשראת מקומות שונים ומגוונים בעולם הנעשים כמובן מחומרי גלם טריים ומסוגי לחמים שונים כמו לחם מחמצת, פיתה, פרנה, חלה, ג'פטה ועוד. הכריכים כאן משוגעים, מושלמים ומשביעים בגודלם ואהבתם אלינו: מכריך שניצל ביתי עם טחינה, מטבוחה, טרשי, כריך עוף מפורק אפוי במרינדת סילאן וסויה עם איולי פלפלים, ממרח אבוקדו, סלסה ורדה, מלפפון חמוץ וחסה, סנדוויץ' תבשיל לילה המצוין הכולל אסאדו בבישול ארוך בליווי ירקות שורש עם טחינה, סלסה ורדה, מטבוחה ועוד. הסנדוויץ' המנצח שלנו הוא 'ויטאליז' שכולל: תפוח אדמה קריספי, חציל מטוגן בליווי אווז מעושן וביצת עין או אסאדו עם טחינה, סלסה ורדה, עמבה, צרמלה ועוד..

למה מיוחד? נתחיל במוטו של המקום שטוען כי החיים הם 'לחם, בשר ומה שביניהם' וככה הם גם מתייחסים לכריכים שלהם, כל סנדוויץ' כאן הוא עולם ומלואו של עושר ואושר עם השראות ממטבחים משתנים בעולם ע"פ טעמכם האישי. תקבלו כאן כריך בשר הגון בגודלו, עם שלל של טעמים ומרקמים שעושים נעים בראש, קולינריה משובחת שגם הלורד סנדוויץ' היה שמייח לקבל ולטרוף בזמן ההמתנה לנהג הפרטי שלו.

יש משלוחים?  לשמחתכם יש! ימים א'- ה', שעות 12:00-22:00

עומר'ס. כתובת: שדרות התמרים 83, אילת, 053-9379390

 ממלכת הכריכים האולטימטיבית. צילום: מסעדת עומר'ס. 

היכנסו והצביעו בתחרות Best Of Rest ותוכלו לזכות בפרסים שווים!

צילום תמונת שער: שאטרסטוק

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים


  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שוק הכרמל בתל אביב
053-9380862
עומר'ס באילת
053-9379390

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!