נגישות
נגישות

רובינזון קרוזינג - על מסעדות באילת ואסקפיזם נדרש

פז רובינזון יצא למסע בין מסעדות באילת וגילה סצנת קולינרית בועטת: אוכל רחוב, מסעדות בוטיק וחיי לילה סוערים - המסעדות שלא כדאי לכם לפספס באילת

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
פז רובינזון
תאריך פרסום: 08/03/2023, 20:05
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יצאנו לאילת לגלות מחדש את סצנת הקולינריה המקומית, כי במצב הנוכחי - אין כמו אילת למעט אסקפיזם. עיר הנופש הדרומית התחדשה השנה במסעדות מצוינות ופז רובינזון טועם את כולן. מאוכל רחוב, דרך אוכל מושחת ופיין דיינינג ומגיע עד לתאילנד.

פיטל׳ה – סטריט פוד

פתחנו את המסע בז׳אנר המתבקש ביותר לפתוח איתו את היום: אוכל רחוב, והפעם פיטל׳ה – קונספט בר צעיר ותוסס שמציע ישיבה על הרחוב באווירה לא מחייבת ובעיקר טעימה ועסיסית. זה מתחיל מהפיתות המיוחדות של המקום, שיוצאות היישר מאידוי כשהן חמימות, אווריריות ורכות, ממשיך ברטבים והסלטים – מטחינה עבודת יד, עמבה ביתית, בצל מקורמל, עגבנייה שהיא כמעט מטבוחה והשוס – המלפפון החמוץ שעד שלא תנסו לא תבינו עד כמה הוא שוס. וגולת הכותרת, הבשר. מנת הדגל של המקום היא כמובן פיתה עם קבב טלה, שלטעום אותה זה כמו לטעום פיסת גן עדן משביעה ומפנקת במיוחד. אצל פיטלה הכל מוגש בתוך פיתה, גם הפרגית הצעירה והעסיסית, וכל פיתה מרכיבים כאילו היא יצירת אמנות שבקרוב תוצג במוזיאון.

פיטל׳ה, שדרות התמרים 35, אילת. 053-9428871

לוויתן  - המושחתת

מסעדת לוויתן היא מוסד קולינרי שלכבודו מגיעים מכל הארץ עד אילת, רק כדי לאכול את ההמבורגר המפורסם שלהם. בלוויתן מצטיינים באוכל מושחת: כל מה שמטוגן ומצופה בפירורי לחם כמו טבעות בצל, כרובית, וקלמרי, כל מה שעסיסי ובשרי – החל מכנפי עוף ברוטב ברביקיו, ועד אוצרות מהים כמו המבורגר שרימפס מקציצה שהיא 100% שרימפס שלא תפגשו באף מקום. המנה המפורסמת שנמכרת בכמויות היא המבורגר נטורליסט, המבורגר קלאסי יחסית, שהשיא שלו זו הלחמנייה האוורירית והרכה שהמתכון שלה, כמו של הקציצה, הוא סוד כמוס. הביס המאוזן שתחוו מכל המבורגר במקום יגרום לכם לפנטז עליו גם בשיא הבוקר כשתעמדו מול הבופה במלון. בקיצור, את לוויתן לא כדאי לפספס.

לוויתן, הים 6, אילת. 053-9387572

MOOD – פיין דיינינג

למחפשים בילוי ערב שהוא ההגדרה של פיין דיינינג יכולים להגיע ל-MOOD, מסעדת הבית של מלון הבוטיק האינטימי Now. מסעדת השף ממוקמת על גג המלון, מציעה בילוי לבוגרים בלבד, כאשר הכניסה אליה היא מגיל 18+, ומתאימה לכל ערב שתרצו: דייט רומנטי, פגישת עסקים או בילוי נעים עם החבר׳ה. המסעדה מאפשרת חוויה קולינרית ים תיכונית סביב תפריט דגים חלבי כשר עם מנות עשויות חומרי גלם טריים, טאבון שמוציא פיצות, פוקצ׳ות, ודגים נאים שהרגע קפצו מהים. את הארוחה אצל MOOD פתחנו בסשימי טונה עם לאבנה הדרים, המשכנו לניוקי עננים, שהוא מאוורר עדין וטעים בטירוף. הרמנו צ׳ייסר, צפינו בנוף הים האדום ואפילו קינחנו בקוקטייל מתקתק שהרים את המצב רוח.

MOOD, הים 5, אילת. 053-6281986

THAISTORY – חדשה ורעננה

כוכבת חדשה בשמי אילת היא THAISTORY, מי שמתגעגעים לטיול הגדול אך מחפשים לחזור אליו באווירה ישראלית עם קולינריה איכותית ומדויקת, ייהנו ממה שלתאיסטורי יש להציע.  מקולינריה תאילנדית מוקפדת ונאמנה למנות החריפות והלוהטות של תאילנד. וגם מהעיצוב האופנתי, המתוחכם והנעים של המקום. גולת הכותרת היא האווירה השמחה שמתפרצת בתאיסטורי מידי ערב, שמציעה מענה לקהל הבליינים שמחפשים בילוי שמח עם אוכל מצוין שישלח אותם למחוזות רחוקים אך בו זמנית ישמור עליהם בלב האווירה השמחה והלוהטת של אילת.

THAISTORY, תרשיש 9, אילת.

ליצירת קשר עם פז רובינזון

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פיטלה גריל בר באילת
053-9428871
לוויתן באילת
053-9387572
MOOD באילת
הזמנת שולחן
053-6281986

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ג'אנק פוד כהלכתו - רובינזון קרוזינג חוגג
פז רובינזון חוגג אהבה במסעדות טאיזו ואואזיס
מסעדות בשוק נתניה שאסור לפספס - מאת פז רובינזון
רובינזון קרוזינג - הפלאפליות הכי שוות בתל אביב
אוכל מוכן לחג: מעדניות השף שיצילו את ליל הסדר שלכם
רובינזון קרוזינג – פז רובינזון טועם את אילת
ביקורת מסעדות: יום הפיצה הבינלאומי עם פז רובינזון
סיור קולינרי בבני ברק - משפחת רובינזון במסע שורשים
מטבח טיל - מסעדות פרסיות משובחות בישראל
מסע השווארמה של נויפלד
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת