לא חשבתי שאגיד את זה בתור תל אביבי אבל ההמבורגר פה לוקח את כולם בקלות. תזמינו את הלא כשרה, לא תתחרטו
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
saritmaman
מבקר מתחיל
וואו של המבורגר!
5.0
13/06/26
איזו ארוחה שחיטות, מנות ראשונות אש בירה מהחבית ואילת, מה צריך יותר?
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
חגית
מבקר מתחיל
מקום אגדה!
4.8
13/06/26
הגענו חברים לפסטיבל פתאל רוק, בלי הזמנה, למרות שהיה מלא, קיבלו אותנו. המבורגרים, קנקני בירה אווירה אש
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
עומר אנדר-פסיכולוג
2 ביקורות
טעים ומומלץ!
4.8
26/08/25
האוכל מעולה, טעים ומשביע. השירות נחמד, מקבלים אותך בחיוך. האווירה מעולה, מוסיקה טובה, הנוף יפה. מקום נקי ונעים לשבת בו. מציעים לבוא עם חברים. המחיר סבבה, תואם למה שמקבלים. מסעדה מושחתת,... מומלץ לאוהבי הבשר.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
נילי
5 ביקורות
מאכזב.חמודי יקר...
2.5
19/02/25
עדיין עומדת על זכותי המלאה להביע דעתי על המסעדה. עדיין מרגישה שזו מסעדה לגמרי בינונית. אין כאן שום וואוו. ההמבורגר סביר. רגיל. אכלנו טעימים ממנו. כל הוספות לקו בחסר!! במיוחד המליחות... העצומה. סירבנו לקבל " במקום" כי כבר סיימנו ההמבורגר.... לא הכגיוני להמתין ל'תוספות' כמעט בתום הארוחה. לא אפרט כאן אחד- לאחד; באם בעל המקום , שהתאכזבנו מאי- נוכחותו בשעת צהריים יתקשר, אסביר לו אחד- לאחד.... מה פתאום חמודי מתקשר לנזוף בי על ביקורתי??!! לא ניבלתי פי, כתבתי בדיוק מה קיבלנו ומה דעתי. לו לא התאכזבנו קשות - לא הייתי מביעה מורת- רוחנו מהמסעדה היומרנית הזו.