נגישות
נגישות

יום אהבה עם ההורים

מסעדות ליום האהבה יש כמו פטריות מקורמלות ביין אחרי הגשם, אבל מעטות מהן באמת רומנטיות כמו שצריך, עם תאורה מחמיאה שמטשטשת את פגמי הזמן ואוכל שמתדלק את כל המערכות. בדיוק בגלל זה פז רובינזון לקח את ההורים המקסימים שלו לסיבוב שופינג מסעדות יום האהבה, וחזר עם כמה תובנות.

אחת מהן, וזו תובנה שלנו אליכם במתנה, שצריך לדעת למי להיוולד, כי ההורים של פז גם זורמים, וגם מצחיקים. וגם נראה שכיף איתם במסעדות.

המסעדה הראשונה - טאיזו

אז בתור התחלה, פז לקח את הוריו לטאיזו, המסעדה המפורסמת והמצוינת של השף יובל בן נריה. בעוד הוריו מתענגים על מנות ראשונות ויין ורדרד, פז ראיין אותם עם מיקרופון מרשים משל היה רוני דניאל המראיין את ביבי ושרה לקול שריקת המרגמות, חוץ מהעובדה שקשה לנו לדמיין את שרה אומרת שהכל נפלא והיא כרגע ב"שיא התשוקה", כפי שהשיבה אמו של רובינזון לשאלה איך המסעדה.

במחשבה שנייה... לא משנה.

איפה פז? ומי החתיך שהחליף אותו?

בשלב של המנות העיקריות פז נעלם פתאום. אך אל דאגה, חסרונו לא מורגש, שכן את מקומו מחליף דג גדול. כמה גדול? לצופה הממוצע יקח כמה שניות להבין שהם לא שלושה סביב השולחן, אלא זוג ודג - לברק שלם ולצידו באו טונה. לאחר כמה שניות אנו מבינים שפז בעצם הלך לראיין את יובל בן נריה בכבודו ובעצמו לגבי תפריט יום האהבה.

 זוג ודג. צילום: פז רובינזון

אז למי ששאל: טאיזו תפריט ליום האהבה – יובל בן נריה אומר שהמסעדה לא ייצרה תפריטים משוגעים ויקרים רק בגלל הטייטל יום האהבה, אלא שהם ממשיכים לעשות מה שהם עושים הכי טוב וזה אוכל טוב עם תפריטים שפויים וחומרי גלם מעולים. ובעיקר לתת חוויה טובה לאורחים.

 באו טונה. צילום: פז רובינזון

אהבנו את התשובה הכנה ואנחנו עוד יותר אוהבים את יובל בן נריה. וזו לא חנופה זולה כלל. יובל, אם אתה קורא את זה, היי. דמיין חיוך.

טאיזו. צילום: פז רובינזון

אואזיס

משם, המשפחה היפה ממשיכה למסעדת אואזיס של השפית רימה אולברה. פז מבשר להוריו שהם עומדים לאכול מנות מכל מיני מדינות, וכולנו מחזיקים אצבעות שזה יהיה משהו קיצוני. בכל זאת, אנחנו בעד טלוויזיה טובה. בינתיים פז מראיין את השפית, שאומרת שאף פעם אין להם חגיגות גדולות ליום האהבה כי... "כל יום הוא יום לאהבה!" מכריז פז, והשפית מספרת כמה זה מעציב אותה לראות זוגות יושבים זה מול זו במסעדה עם הפנים בתוך הטלפון, וברור שהם יצאו רק כי צריך, כי זה יום האהבה. ובנימה עליזה זו אנו חוזרים לזוג המאוהב והלא-בטלפון, ההורים של פז.

 אלף נשיקות. צילום: פז רובינזון

המלצרית מתקרבת לזוג הצעיר עם 2 כוסות של בלאדי מרי "כדי להתחיל את הערב", כפי שהיא מכריזה בעליזות (לא ברור מה היא מדמיינת שיקרה בסוף הערב). לאחר מכן מוגש להם סשימי אמצ'י עם וואסבי טרי ועוד כל מיני מילים שהמלצרית ככל הנראה ממציאה באותו רגע, אך אל דאגה, היא מציינת שאין על המנה יותר מדי דברים כי הדג טרי מאוד והטעם שלו וואו. בשלב מסוים המשפחה העליזה פוצחת בשיר "אלף נשיקות" והמלצרית נעלמת. (אם יש קשר בין שני המקרים, לעולם לא נדע).

 צילום: פז רובינזון

כמנה שנייה הזוג הצעיר מקבל חזה ברווז על הגריל, נשמע סביר עד כה, כן? אבל אז במנות הנוספות המלצרית פותחת שוב במזמור ג'יבריש נאה. החבר'ה מסכמים שהצילחות נפלא, והכל טעים להם.

אואזיס. צילום: פז רובינזון

אז מה היה לנו?

שתי מסעדות שפים מפורסמות, שני הורים לילד מפורסם, והרבה אהבה באוויר. אנחנו לגמרי בעד.

שיהיה לכם יום אהבה שמח!

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

צילום תמונת שער: פז רובינזון

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
6
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של פז רובינזון

Newsletter Icon