נגישות
נגישות

משחקי השף – על שירים, סירים ומודחים נשכחים

מי חווה מרורים, מי בכתה בייסורים ומי תמיד עוזר לכולם וגם שף מושלם? קבלו את סיכום הבוחשת לשבוע עמוס שירים, תככים, דרמות גדולות ואי צדק גדול!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 18/01/2023, 10:46
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שבוע קשה ומתסכל ביותר עבר על 'הבוחשת בקדירה' עם הדחתם הלא מוצדקת של איה ג'ומעה הנפלאה וכפיר ינין המוכשר. היא הודחה על טורטליני והוא הודח על מנה שהייתה טעימה לאללה לשופטים אך משעממת כדבריהם. בשתי ההדחות מי שניצלה הייתה המתמודד פריאל שבו שכנראה יש לה יותר מ-9 נשמות כי ממולאי הבצל היו מרים וגם המוסקה שלה לא העיפה איש ועדיין, משום מה, היא ניצלה – קשרים בהפקה או מזל של פריאלות? וגם הקרעים והמריבות הראשונות שבין צמדי השופטים מציפים את הסיר....

קרבות מטבח על שמלת שמש ברורה כשמש

הבוחשת רוצה לראות כמה שיותר קרבות מטבח והיא כבר נואשת מלבקש מההפקה להפסיק ולתת לנו שתי משימות הדחה אישיות ברצף על חשבון קרבות! הקהל רוצה לראות דם, יזע ודמעות, טימין שעף באוויר, בעיטות של אסף וטורטליני של תמר שעושה חרקירי לעצמו, כן… אנחנו צמאים לקצת יותר אקשן! אז בקרב הזה הקבוצות התבקשו להכין מנות בהשראת שמלת השמש של המעצב אלבר אלבז, שמלה שהבוחשת נשבעת שהיא ראתה בשוק הכרמל ונראית כמו חתיכת בד שמישהו שכח לעצב (ומחילה גדולה מאלבר). ומה היה לנו כאן במשימה הזו? גילינו שגרניט חבר של אלבר אלבז שסעד במישלן שלו (איך לא...) וגרניט אף מספר לנו שבימי הקורונה הוא היה שולח לביתו טייק אווי וכמה שהוא היה גאה לשלוח לו עד ליום מותו וכולם מתחנגלים על ההצלחה של גרניט ועל השמש שנראית כמו בלאגן של בד צהוב. בסופו של קרב רגוע הנבחרת האדומה ניצחה ותמר קיבלה סופ"ש זוגי עם מושיק לצלילי להקת לינגוויני וחבריו.

כאסח של זוגיות - שטרית VIA תומר, גרניט VIA קלסר

למרות הקרב הלא מרתק, חדי העין והבוחשת ביניהם, ראו את המתיחות העולה ופועה בין צמדי השופטים, למעט כמובן תמר ומושיק האנמיים שנראו כמו מרק צח רגע לפני הפרישה לגמלאות. לאורך כל הפרק רואים את אסף שכועס על רזי שמבזבז זמן עם הקלסר שלו, בזמן שהגרניט הולך כמו טווס בעונת החיזור, טרוד וקפוץ, רזי הולך עם הקלסר שלו כמו סטאז'ר אחרי הדוקטור כשהוא מסביר בסבלנות כל דבר, סבלנות שעשויה לעלות לגרניט בבריחת סידן. שטרית ותומר גם נמצאים על הקצה עם זוגיות שחייבת טיפול! בשעה שתומר זורם עם הלו"ז, מדבר, מכוון, מעודד ונותן הערות למתמודדים כדי שהכל יצא מושלם, שטרית מתפלץ וקרוב, יותר מתמיד, ללידת עכוז. בשלב מסוים, אחרי שדחקו את השטרית לקצה, שטרית אומר לתומר לא להיות חכמולוג ותומר כמעט יוצא עליו אבל מתאפק כמו פופקורן ברגע שלפני הפיצוץ.  

באר המשאלות של רוזמרין

במשימת ההדחה האישית נראתה באר עמוסת משאלות כשכל מתמודד מגריל את משאלת אחד השפים ואמור להוציא בוננזה ובנוסף להגשים למירי את הניוקי של הלייף, כזה ששבו לא מכין לה בערב שישי. תומר אגאי ביקש כנאפה, שטרית מוסקה, תמר טורטליני, רז רהב עוף בגריל, גרניט רוצה ממולאים, מושיק רצה שוקרוט ושוקרוט רצה מושיק ורק ליאור שבא עושה גרמולטה – מילה שרק גרמולטות מבינות.

ליאור שמשתתפת ב"משחקי השף" ליאור. רק היא מבינה מה היא מכינה. צילום מסך: רשת 13

מי ששיחק אותה כרגיל עם אופיו וכשרונו הנדיר היה גיא רוזמרין, חמד של כוסברה שתמיד עוזר לכולם וכולן גם אם זה בא על חשבון המנה שלו כפי שקרה השבוע.  רוזמרין הגריל טורטליני והכין כזה ממולא בלוקוס למרות שהוא ידע והרגיש שהבצק שלו ממש לא הולם את יכולותיו וכשרונו אבל בחיי הבוחשת שהפריעו לו כל הזמן! הוא ממש חנך את איה ג'ומעה בהכנת הטורטליני שלה ובזכותו היא הוציאה מנה. תום התייעץ, חצי התייעץ ובינתיים רוזמרין פישל במנה, היה על הפס החם לראשונה בעונה ותכלס הוא ניצל בדקה ה-90 בשל טוב ליבו.

גיא שמשתתף ב"משחקי השף"  לבוש בלבן על רקע מטבח גיא. סלט שגם הבוחשת יודעת להכין. צילום מסך: רשת 13

הקושי של ג'ומעה ודמעות התנין של פריאל

השבוע איה ג'ומעה המתוקית חוטפת בלקאאוט אמיתי והבוחשת החסירה פעימה. היא מסתבכת עם הבצק, ליאור, זוהר ופריאל  נחלצות לעזרתה אחרי שהיא עזרה להן אינספור פעמים ובעיקר לזוהר הבוכייה הסדרתית של העונה (שאף אומרת כמה קשה לראות אנשים במצב כזה ושוכחת שהיא בערך כל התכנית במצב הזה). השופטים לא אהבו את הניוקי א-לה רומנה של ג'ומעה שבכתה והתפרקה ולבסוף הפסידה לפריאל, ששוב פעם חשבה שהיא הולכת הביתה אך נשארה איתנה ובוכייה. ג'ומעה נפרדה כמו מלכה אמיתית כשהיא מודה גם לאנשי ההפקה והצוות וגרניט מחמיא לה כמה שהיא אנושית. הבוחשת רק חיכתה שמישהו מהשופטים ייקח עליה חסות וייתן לג'ומעה עבודה במסעדה שלו כי היא ראויה לזה – מוכשרת, חזקה, טובת לב ואמיצה!

על שירים וסיפורים מרגשים

נותרו רק עשרה מתמודדים בתוכנית כשהפעם, במשימת ההדחה האישית השנייה השבוע, הם היו צריכים לבחור שיר ולהתאים לו מנה שתהלום את מנגינתו ומילותיו.

ברברה צליל אבי בחרה את השיר 'בואי אגלה לך' של ריף כהן. השתיים חברות והסתובבו יחד בטורקיה. בהתאם, היא הכינה בורקס בשר שהשופטים די חיבבו וריף קיבלה משלוח טייק אווי שהגיע לדואר של איסטנבול ומחכה לרליס. זהר ששון, בחרה את 'יום חולין' של הזמרת אילנית וסיפרה שזה שיר מושלם על זוגיות שמתאר זוגיות מושלמת כמו זו של הוריה שהיא עצמה מתה לקבל. זהר יודעת היטב את עבודת השיווק הרגשי והיא אף הכינה לשופטים ברושור שמספר על השיר וכולם התרגשו כולל תמר שהזילה טורטליני מהעיניים. גיא רוזמרין הכין מנה לארוסתו גילי הטבעונית, הבוחשת מודה שבמסך זה היה נראה כמו סלט רגיל עם במיה על רקע השיר של מאיר אריאל 'מודה אני'. המנה הביאה לו הצטיינות ו- וואו, גם הבוחשת יכולה להצטיין על סלט יווני של צהרים… ייאמר לזכותו של רוזמרין שהוא גבר רגיש ומאוהב שבוכה בכל רגע שהוא נזכר באהובתו ואומר כמה שהוא אוהב אותה, הבוחשת מגלה לרוזמרין שזה שלב נפלא ויפה, שבסופו של דבר עובר גם לגדולי הלטינוס.

'שדות גולדברג' של מאיר אריאל מביאים את פריאל שבו לאקסטזה כשהיא נזכרת בממולאים שהכינה בתחילת דרכה בעזורה והיא מכינה אותם ביחד עם זרש – האם הכוונה לזרש אשתו של המן הרשע? האם אשכרה היא באה משושן הבירה לעזור דווקא לפריאל?

ברברה שמשתתפת ב"משחקי השף" לובשת סינר אדום ורוכנת כלפי מטה ברברה. חברה של ריף כהן. צילום מסך: רשת 13

על שירים וסיפורים מרגשים והפעם עם העצמה עצמית ומסר לצופים ולעגבנייה 

תום לוי בחר את 'ג'וסי' שיר ראפ שמרגש אותו כי הוא מדבר על ניצחון של אדם סורר שלא האמינו בו כי בתור ילד, כפי שלא האמינו בתום שהיה תלמיד גרוע ועם הפרעות קשב. על מנת התירס שהוא הכין מושיק 'העיף' אותו בקומפלימנט אדיר ואמר לו שהוא עילוי ויבוא יום והוא יהיה בין המובילים הקולינריים. ליאור שבא, גדולת הטכניקות המדודות והמוחזקות שיחקה אותה פמיניסטית לצלילי השיר 'טיטניום' של סיה שמדבר על עוצמה נשית ועשתה בצל שמסמל את קליפותיה של הליאור. השופטים עפו עליה, גרניט אומר שיש כאן טכניקות של שף יצירתי והיא ראויה לכוכב מישלן. הבוחשת שמה לב שכל מנה שיש בה טוויל מעיפה את השופטים (פלצנות, אמרנו?)

אביב איכהולץ מבשל לצלילי השיר 'עכשיו תורי להיות גיבור' של רביד פלוטניק – מישהו מכיר אותו חוץ מאביב? - שמדבר על הזמן לפרוח ולהתגאות. וזה הזמן של אביב שעושה כבוד לבצל כמלך המנה בטקסטורות שונות והשופטים עפים על המנה כמושלמת. אסף אטיאס הלו הוא חצי בישל בקצב של 'אלוף העולם' של חנן בן ארי והכין סשימי טונה עם רוטב דובדבנים וקרקר קשיח, וסיפר לנו כמה שמבחוץ הוא קשה ומבפנים מרגרינה ואמר שהוא יכול ליפול 100 פעמים ולקום 101 פעמים. חצי יקירי, הבוחשת נופלת מיליון פעמים וקמה מיליון ואחד על כל שקשוקה שנטלה את חייה.

 תוגת הבוחשת לכפיר ינין

מעבר לעובדה שכפיר בוחר שיר של להקת אורפנלנד, אחת הלהקות האהובות על הבוחשת, כפיר הוא איש מוכשר וחמדמד וכמה חבל שהוא הודח. המכורים לסדרה ראו אותו הולך ומתקשה לאורך הפרקים רק בגלל לופ פנימי של חוסר ביטחון לא ברור, כי הרי הוא תותח קולינארי שהוביל נמרצות את הקבוצה האדומה. שפע של ידע, טכניקות, רגש ויצירתיות ולמרות הכל הוא עף על מנה שהשופטים אמרו עליה שהיא טעימה אך חסרת מעוף -  פילה בקר עם טקסטורות של גזרים.  הבוחשת מודה שהיא מופתעת כי הרי המנה של פריאל הייתה מרה בגלל זרש שהביאה מנחוס מהמן הרשע אז למה להעיף מישהו על מנה טעימה? לא ברור מה ומי שומרים על פריאל אבל זה מתחיל לעצבן.

כפיר שמשתתף ב"משחקי השף" מסיט מבטו הצידה כפיר. חמדמד ומוכשר. צילום מסך: רשת 13

שורה תחתונה – המון מתמודדים מוכשרים עם סיפורים מרגשים ומה לעשות שיש כאן כמה כוכבים שנקווה שיגיעו ל-TOP של הריאליטי הזה ובמיוחד אותם אלו שעסוקים בלעזור לכולם על חשבון עצמם. וכן, אולי אם השופטים היו פחות פלצנים ויותר מחוברים לרגש שבאוכל היה כאן טעים יותר, גם במסעדות שלהם עצמם.

תמונת שער: צילום מסך רשת 13

משחקי השף או המטבח המנצח? סיקור תוכניות הריאלטי אוכל 2022 >>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
אוטו אוכל VIP -  גמר מיותר לקונספט נהדר
המטבח המנצח VIP - רגש מתפרץ ואנשים מיותרים
שום, פלפל ושמן זית - הבוחשת מזילה דמעה בפרק הראשון
המטבח המנצח VIP– כשסיגרים ממרקש מנצחים קרמבו מקשקש
'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול –  נחמד זה לא יהיה
גמר הקינוח המושלם – הקיבוץ מול האסתטיקה הסובייטית
צילום מסך "קשת 12"
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות