נגישות
נגישות

העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת

מאסטר שף 2024, עונה 11, עושה 'סיפתח' עם פרק ראשון בו חברי הנבחרת מתחרים במשימת פיצוחים מול שופטים יבשים כמו מצה שמורה ותחושה קשה של 'מה נשתנה' - אז מי ריגש? מי נצץ? מי הרע והתם ומי המושלם ומי מיותם? זאת ועוד בסקירת הנבחרת של 'הבוחשת בקדרה''

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 16/04/2024, 14:36

חג הפסח נפתח עם ההישג ההיסטורי של ישראל שיירטה נחילי כטב"מים ומאות טילי שיוט ובוחשת עמוסת פיוט - זו התעוררה לבוקר אופטימי לתפארת עם שפע ביקורת על הנבחרת. אבל רגע לפני סקירת הפרק הפותח של הנבחרת, שווה לדבר על הרייטינג של העונה הזו -  כדי שלא תגידו שהבוחשת כולה מרור ותפנימו שיש בה גם ניצוצות חרוסת מתוקה של אשכנזים שניסו לשדרג את הגועל נפש הזה שנקרא גפילטע פיש. בעונה הנוכחית, מאסטר שף שברה את שיאי הרייטינג של עצמה ושל הערוצים האחרים, עם פרק פתיחה שגרף רייטינג מדהים של 19.7 אחוזי צפייה (!!!) והעלה אותה לראש טבלת הרייטינג הרחק מעל המתחרים. גם ערב סגירת הנבחרת לא נשאר פראייר בכלל עם 17.6% ו-432 אלף צופים שעקפו את כולם בסיבוב והוכיחו לנו כמה 'חרבות ברזל' מרעיבה את הנשמה וצמאה לסיפורים מרגשים וגורמה במסכים.

פרק הפתיחה – על פיצוחים ופספוסים

הפרק הראשון של העונה בו הוצגו חברי הנבחרת ויכולותיהם פצח בקרב פיצוחים בו הם חולקו לשלוש קבוצות – אדום, כחול, אפור ועשו בישולים בסגנון מרוץ שליחים, כשעליהם להכין מנה מתוקה ומנה מלוחה שמדברת את שפת הפיצוחים! פושה צ'רנוב, ניסים זלייט ואבישג פארי נבחרו לבשל ראשונים והם אלו שהחלו במשימה וניסו לקבוע את המנות, כל אחד מבשל משך 20 דק' ואז יש חילוף בשלנים תוך כדי הסבר של 30 שניות על המנה וכוונתה.  הרבה אקשן לא היה כאן כי כלל המתמודדים עדיין שומרים על 'פאסון' ומשחקים אותה חביבים ומתוקים, אבל הבוחשת קלטה את המתח הדק הזה שבין אסתר ביטון ההמונית משהו, לבין ליאור שניידמן השפית העירומה. שתיהן אוהבות במה ותשומת לב ויש תחושה של 'קאט פייט' על פלמבה שילווה אותנו כל העונה הזו, כאן הן רק חממו מנועים ודאגו לויזואליה מנצחת. 

בקבוצה האדומה – פושה החלה דרכה עם פאי שקדים ולחם אגוזים שהתגלגל משך המתמודדים לתרנגולת מוקפצת באגוזים, החליף אותה אריה רוזנשטוק הפנסיונר שחי בסרט והתעקש לכנות עצמו 'לידר' כל הפרק, למרות שכולנו יודעים שמי שמצהיר על עצמו שהוא 'לידר' הוא הכי לא. הלידר הוחלף בבר לוי הילד המתוקי שנראה כאילו איבד את הבייביסיטר בכניסה לספארי, אחריו הופיע אסתר שגרמה לבוחשת להרגיש לא מטופחת ולא מספיק שווה, ואחריה הופיעה ה'גלמרית' השנייה ליאור שסיימה את המשימה בהצלחה ובתכלס, הובילה את הקבוצה האדומה לניצחון מוחץ.

הקבוצה האפורה כשמה, כן היא, הייתה מעט רדומה וכללה את ניסים זלייט שסלל את הדרך לטארט פיצוחים ודג סמיך, אחריו היו גם מירי עזרא המניקוריסטית שנכנסה להיסטריה והעבירה אותה לנטלי מזרחי אמרל שהעבירה את ההיסטריה לאיתי דגן שסיים את סדרת המנחוס ודווקא היה מרוצה לאללה כדבריו וכדברי אללה. גולת הכותרת של האפורים היא אורי אהרונוביץ שהגיע כדי להרים את המורל משל היינו בטיול צופים - דיבר עם הקהל בבית, עשה שלום, שתה סודה להרגיע את אנשי ההפקה ואפילו לפני השיפוט הוא מחא כפיים לקבוצה – אחלה בחור בפורמט הלא נכון.

     הקבוצה הכחולה הונהגה ע"י אבישג פארי ובטעות רקחה שתי מנות מתוקות ולא מספיק מדליקות של סיגר במסווה של אגרול וספינג' עם ארגז משמשים, שהיה נראה כמו שאריות שוק הכרמל בסוף יום עבודה. גולת הכותרת של הקבוצה – כי לכל קבוצה יש 'גולה' היא

עמית בזילר החתיכי, שדגמן לנו לק ירוק מזעזע על אצבעותיו שנראה כמו כוסברה טחונה, הבוחשת מציעה לו בחום לעשות פדיקור איפה שאסתר עושה, זה בטוח יצא יפה יותר!

עלילות המתמודדים הבולטים – סיכום פרקי האודישנים המפרכים....

הבוחשת לא מתכוונת כמובן לכתוב על כל ה- 15 מתמודדים (ברשותכם) כי היא מתחשבת בניקיונות הפסח של אלו שמנקים, בביעור חמץ של אלו שמבערים באכילה הרגשית של גרגרנים, ולכן היא בוחרת לכתוב על כמה כאלה שרגשו במיוחד בשלב האודישנים וגרמו לה לבכות כל הדרך למקרר עמוס המרור ונטול המזור, או כאלה שתבלו את המסך בקצת 'גלאם' אופטימי בכל המציאות הזו; אבישג פארי הנחמדה, שאיש אינו זוכר מה באמת היא בשלה באודישן בגלל הסיפור הנוגע ללב שלה שהשתלט על הכול, הכנות והרגישות בה היא סיפרה על ההתמודדות שלה עם החרדה והדיכאון. סיפורה של אישה אמיצה שמודה בפריים טיים שיש לה את אחת המחלות הכי קשות ומאפיינות של המאה שלנו, מחלה שקופה בשם דיכאון ואיזה כיף שחשפת את זה! בר לוי שסיפר על אימו שחלתה בסרטן וחלקה עמו את המתכונים שלה, סיפור שהציף דמעות וזכרונות אצל חיים כהן שנזכר בפרידה הקשה שלו מאמא. ניסים זלייט שהכין קובה דלעת וכבש את השפים והבוחשת, במיוחד לאור העובדה שהוא הכין סעודת גורמה לחברי גדוד המילואים שלו אתם הוא משרת מאז ה-7 באוקטובר ושאפו ענק! וזה המקום בו 'הבוחשת בקדירה' מפרגנת לכל הלוחמים בזירה שמגנים על כולנו, מבשלים לחיילים והופכים את המציאות לתבשיל טעים.  אסתר ביטון שעושה אוכל נהדר ואהרוני יצא סופר גזען 'של פעם' שאמר לה שלא האמין שהיא תבשל ככה – האם באומרו 'ככה' הוא התכוון 'ככה' כי היא חתיכה ובשלניות אמורות להיות 'ברדופות' או 'ככה' כי יש לה בלונד וציפורניים עשויות? ליאור שניידמן שעשתה באנים ממולאים בעדשים מתוקים והצטלמה חמושה בתחתונים לגופה כדי לעורר פרובוקציות (והבוחשת גאה בה על זה!) כי מה אכפת לה, היא הבת של המיליארדר מוקי שניידמן בעלים של ביטוח ישיר. עמית בזילר, חתיכי ששקל 120 והשיל משקל רב מגופו והפך ליפיוף אמיתי, שגם יודע לבשל וגם לא סוחט דמעות בכוח. וגולת הכותרת של העונה הנוכחית, הלו היא פושה צ'רנוב שעלתה מרומניה בגיל 22, הכינה פפנאש מהאגדות וגרמה לשופטים לבקש את המתכון, כי אין על אוכל רומני וגילוי נאות קטן -הבוחשת היא רומניה בעצמה ופושה מזכירה את סבתא שעשתה סופגניות וגם הפכה אותה לכזו. וזהו. אז אל תאשימו אותה בנפוטיזם, בחיי שפושה שם בזכות עצמה ולא בגלל צ'אוצ'סקו או גדי יגיל או כל סלב רומני אחר ואין הרבה כאלה, זו עדה צנועה כמו ממליגה בלי אסף גרניט. אגב, היו עוד כמה מתחרים, אבל בינתיים אין מה לומר עליהם חוץ מזה שהם אחלה ובהצלחה להם ועוד לא, כמו שאומרים, הטביעו חותם או ספינתם.

על ארבעה שופטים דיברה התורה (והבוחשת)

בעקבות הצפייה בפרק הראשון של הנבחרת ובגלל שפסח כבר כאן, 'הבוחשת' החליטה לנתח אופיים של שופטים ברוח החג, כפי שנאמר כנגד ארבעה בנים דברה התורה: אחד חכם, ואחד רשע ואחד תם ואחד שלא יודע לשאול – מתאים בול גם לגברים שהבוחשת פגשה בדייטים, רובם יושבים על משבצת התם המטומטם.. חכם מה הוא אומר? החכם הוא הפייטן שלנו אייל שני, שלא יעזור כמה שהאוכל בפיתה שלו מזכיר אלתורי ילדים בחופשת פסח על רקע אמא היסטרית, הוא שנון בטירוף ואשף המילים המדוברות! ספילברג אפילו סגר אתו דיל על תסריט הסרט הבא שלו "מלחמת העגבניות". רשע מה הוא אומר? רות ברודו הגיע לעונה ממורמרת מתמיד לאחר בעיות עם אלון אבוטבול, שהזכיר לה את האקס בעל הביטחון העצמי המוגזם ושאיבת האנרגיה הכללית מהעולם. היא מגיע קצרת רוח, קשוחה ודעתנית והבוחשת מתה על הקוליות שלה והקשיחות שעוטה בפנים רכות, ממש כמו פסטל תפוחי אדמה ממולא בבשר טחון ורך ועמוס תבלינים. וכל המבין יבין ומי שלא שיתייעץ עם פסטל. תם – תם תפור על חיים כהן שלא משנה אם הוא מבסוט מהאוכל או לאו, הוא עוטה על פניו חיוך תמידי (שדורש רופא שיניים 'גרידי' – אם יורשה לי) ומתוק ונראה ממש כמו רחל הגננת של הבוחשת, שלא משנה איזה ציור מכוער הבוחשת עשתה, רחל הייתה מביטה ואומרת 'מתוקה', כשבעצם היא התכוונה לומר 'איזה ציור מעפן'.

צילום מסך "קשת 12"

וזה שאינו יודע לשאול הוא אהרוני המותק האמיתי של התוכנית! הוא דווקא כן שואל, אבל נדמה שלא ממש אכפת לו מהתשובה עצמה, כל עוד המתמודד בא לו בטוב, שהרי אז הוא יעבור בכל מקרה. הוא רגיש אמיתי שמוותר על שאלותיו וטענותיו לטובת מתמודדיו – כל עוד הם עושים טוב בגבותיו.

שורה תחתונה עונת מאסטר שף 2024, החלה דרכה עם רייטינג בשמיים כי יש מלחמה וכולם רעבים, משועממים ונטולי מצברוח ועם תחרות פיצוחים שלא העיפה לאירנים או לכטב"מים את הפוני... הבוחשת אמנם הבינה כבר מי גיבורי העלילה, אבל למה להקדים את המאוחר? שווה בהחלט להמשיך ולצפות ולראות מה יעבור על המתמודדים והשופטים בעונה המורכבת מדמויות מורכבות במציאות מורכבת לא פחות!

'הבוחשת' הולכת לעשות לק אצל עמיתוש, פריזורה אצל אסתר וליל הסדר אצל פושה ולהיות מסובין מהגיהינום עם תיאבון של דביבון שלא דופק חשבון...

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
15
פחות אהבתי
15

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

Newsletter Icon