נגישות
נגישות

מזון מהיר ומשמח: הביס המושחת ליום הפאסט פוד העולמי

מהיר, זול, שמן, טעים ומלא חטאים – קבלו את מצעד מנות הפאסט פוד הכי מושחתות ומשובחות שיש לרעבים, לממהרים ולגרגרנים, שרק רוצים לקחת לדרך את הביס הכי טעים שיש!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 14/11/2022, 10:44
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שווארמה, המבורגר, צ'יפס, פיצה או נקניקייה - יום הפאסט פוד הבינלאומי או בשמו העברי המזון המהיר, נחגג ב- 16 לנובמבר והוא אחד הימים המאושרים ביותר עבור אוהבי הז'אנר. ומי אלה בדיוק? כנראה כולנו... אנשים שרוצים לאכול מהר, טעים ובעיקר – עכשיו. ברגע זה. בין אם זה על הדרך בדוכני רחוב, באוטו, במסעדות או בבית מהמקפיא (כמו פיצות ונקניקיות, שאפשר להכין במהירות הבזק ובלי טיפת מאמץ), פאסט פוד זה החיים. היתרונות הבולטים של הפאסט פוד הם טעם אדיר, זמינות מיידית ומחיר זול. החסרונות הם כמובן השומנים והקלוריות אבל היי, מי סופר? כשזה טעים זה טעים וזה מה שחשוב. אז לכתבה הזו התרווחו לכם בבגדים רפויים ונוחים ומיד אחר כך צאו לטעום את מיטב מנות הפאסט פוד שיש לארצנו להציע.

שווארמה שאולי – מטפטף, עסיסי, מנחם ומושלם

אחד מאבות המזון של הפאסט פוד בארץ היא שווארמה. אין יותר מגרה משווארמה עסיסית ומלאת תוספות שמסתובבת מולכם בשעה שאתם בוהים במבט מאוהב בגילופי השיפוד המפתה והג'וסי שנארזים היישר לתך הלאפה עם שלל תוספות כמו עמבה, סלטי הבית ורטבים. שווארמת שאולי היא אחת הטובות בארץ, במיוחד כשאתם מקבלים בשר נוטף רוטב ומתפוצץ מטעמים ושמנוניות נכונה בפה, לצד סלטים טריים ושלל רטבים שתבחרו. משובח, מנחם, טעים ונוטף!

ולפעמים, באמת זה כל מה שאנחנו צריכים בחיים האלה.

שווארמה שאולי, מייסדים 66, זיכרון יעקב, 053-9380056

שווארמה מוגשת על לוח עץ צילום: שאטרסטוק

אגאדיר – גולת הכותרת של ההמבורגרים

מקום נוסף ומשובח שתוכלו למצוא בו המבורגרים מושחתים ועסיסיים בכל רחבי הארץ, היא רשת אגאדיר הוותיקה והנפלאה, שמציגה תערוכה שלמה של המבורגרים מכל הסוגים ועם סוגי טופינג שהופכים כל ביס לאורגזמה קולינרית. המבורגר מבשר אנטרקוט, בשר בקר, טלה עם תוספות של סנט מור, ביצת עין, אננס, מיפל, ביקון, פורטבלו, גוואקמולי ובעצם כל מה שמושחת ועושה תענוג בפה. שיא השיאים הוא ההמבורגר המעושן 220 גרם בעישון שבבי יין אדום עם גבינת צ'דר כתומה, בצל מטוגן ופריך ורוטב צ'יפוטלה.

אגאדיר 14 סניפים הפזורים לאורכה ורוחבה של ישראל

המבורגר צילום: שאטרסטוק

אמסטרדם פרייז - צ'יפס שמנמן, פריך ומצוין

אחד המקומות שהפכו את הצ'יפס לאגדה והעניקו לו את הכבוד הראוי לו היא מסעדת אמסטרדם פרייז, המציעה צ'יפס מטוגן מזני תפוחי אדמה הולנדיים. כאן מקבלים צ'יפס שמנמן, פריך מבחוץ ורך מבפנים, המוגש ממש כמו באירופה בתוך קונוסים, אשר לתוכם אפשר לשפוך סוגים רבים ומשובחים של רטבים כמו צ'דר, מיונז, פסטו או איולי. אם זה נשמע לכם קצת בנאלי (זה לא, אבל זרמו אתי בשביל הפואנטה), תוכלו לנסות את הרטבים המתוקים, כן כן, רטבים מתוקים ששופכים על הצ'יפס כמו שוקולד וסוכריות. להריוניות שבחבורה או לכאלה שממש חייבים מתוק ומלוח וכמה שיותר משמין ומושחת – זה המקום האידיאלי.

אמסטרדם פרייז, קינג ג'ורג' 30 תל אביב, 03-9133274

צ'יפס מוגש עם קטשופצילום: שאטרסטוק

הפיצה – מיליון סוגי פיצה למלכת הפאסט פוד

אין ספק שפיצה היא מלכת הפאסט פוד, פשוט כי היא טעימה, משביעה ועושה טוב בלב ובנשמה. 'הפיצה' מביאה לכם עשרות סוגי פיצה ולמעשה תמצאו כאן את כל הפיצות מהאגדות שחלמתן עליהן – פיצות ברוטב עגבניות, פיצות עם סוגי גבינות שונים, פיצות אנטיפסטי, פיצות כמהין ומוצרלה, פיצות בהרכבה אישית וגם פיצות טבעוניות -  נוטפות באושר ובטעמים עם הרבה כבוד לעולם המהיר.

הפיצה, בוגרשוב 51, תל אביב, 053-4362837

פיצה ועליה מונחים עלי בזיליקום צילום: שאטרסטוק

יש פה פיצה – כי פה יש פיצה שעושה כבוד לפמיליית הפיצות

אחת הפיצות הכי טעימות שיש בארץ היא פיצת 'יש פה פיצה' שמגישה לכם מגוון של פיצות שף משובחות שנאפות בטאבון עם מגוון שלם של רטבים ותוספות. מפיצת ארבע גבינות האדומה, פיצה סלק, פיצת תפוחי אדמה מהמדורה, פיצת כמהין - כל הפיצות מיוחדות עם טעמים משגעים וכל שנותר זה לקחת כמה מגשים ולחגוג את יום הפאסט פוד הבינלאומי בזלילת פיצות מכל הסוגים שיש. ויש.

יש פה פיצה שדרות הגעתון 35, נהריה, 053-4416097

פיצה עם פלפל חריף ולצידה בטטות צילום: יש פה פיצה

פורט 19 - נקניקיה בלחמנייה לאוהבי הנקניקיות

פורט 19 של השרקוטייר המצוין אלן טלמור היא מקום עליה לרגל לכל חובבי הנקניקיות. כאן תוכלו למצוא עשרות סוגים וטעמים של נקניקיות מסוגי בשרים שונים של עגל, טלה ובקר, ברמות חריפות משתנות. החל מנקניקייה בלחמנייה עם כרוב כבוש, קטשופ וחרדל לצד תוספות כמו צ'יפס דקיק, ועד נקניקיות בלוויית אמנטל, ריבת תאנים, גוואקמולי ועוד. חביבות הקהל הן הנקניקייה הסיציליאנית מבשר עגל על מצע צלפים ועגבניות מיובשות, ונקניקיית פורט העשויה מטלה עם יין פורט ושזיפים שחורים.

פורט 19, סניף החשמונאים , סניף שלמה המלך

נקניקיה בלחמניה עם קטשופצילום: שאטרסטוק

ג'מס ביר פקטורי – עלילותיהם של צ'יפס שובב ופוטטו מוזהב

מנות מושלמות וקראנצ'יות במיוחד של צ'יפס תמצאו ברשת ג'מס פקטורי. צ'יפס דק עשוי בקפידה ומתפצח בפה עד כדי כך שלא תוכלו להפסיק ולכרסם את זה. לצידו שווה לקחת גם את מנת הפוטטוס – תפוחי אדמה מטוגנים ומתובלים היטב, רכים מבפנים ופריכים מבחוץ. אגב, זו מנה אידיאלית לחטוף לדרך, לשים על הדשבורד ברכב ולהתחזר בדרך הביתה.

ג'מס ביר פקטורי  - סניפי הרשת ברחבי הארץ.

צ'יפס מוגש בתוך קערה ולידו קערה עם קטשופצילום: שאטרסטוק

הבוריקה - פאסט פוד ישראלי שאסור לפספס

בוריק הוא מאכל רחוב תוניסאי ולובי המורכב מעלה דק של בצק ממולא בביצה עם תיבול בלבד או בתוספת ירקות / תפוחי אדמה. הבוריק מטוגן בשמן עמוק, מוגש בצורת משולש או חצי עיגול, והוא פשוט מזון מהיר מושלם לנשנוש של צהרים. אחד הבוריקים הטעימים שיש כאן הוא הבוריקה של קובי בשוק הכרמל שמעניקה לכם ביס מעולה ופריך שמעורר את כל הצ'אקרות עם חלמון צהוב, תפוחי אדמה וטעם של עוד. תיזהרו כי זה ממכר!

הבוריקה, כתובת: הכרמל 42, תל אביב, 054-533-2337

בית הפול – מקום עלייה לרגל של הפלאפלאים

הפאסט פוד הישראלי ביותר שיש כאן הוא כמובן הפלאפל. ואם כבר פלאפל, אז חובה ללכת ולאכול אותו בבית הפול. מדובר בכל זאת במקום שכבר מזמן הפך למוסד עבור אוהבי הפלאפל בזכות הקציצות המופלאות שנעשות במקום, והפיתה הנדיבה והעמוסה שתקבלו כאן. תוכלו לזלול פה מנה עמוסה בכל הטוב הכוללת כדורי פלאפל, צ'יפס אבונפחא, צלחת חמוצים ושום וכמובן שתוכלו לקחת לדרך גם חיזוקית של מנת צ'יפס נוספת וכמה שיותר מפיות כי המנה ענקית ומלאת אושר ושמחה.

 בית הפול שדרות יוהנה ז'בוטינסקי 11, באר שבע, 053-9365709

פלאפל וקערית טחינה מונחים על מגש עץ צילום: שאטרסטוק

לכל מסעדות הפאסט פוד אצלנו

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שווארמה שאולי בזכרון יעקב
053-9380056
אגאדיר  בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9366917
אמסטרדם פרייז בתל אביב
053-9418690
הפיצה בתל אביב
053-4362837
יש פה פיצה, נהריה בנהריה
053-4416097
ג'מס, כפר סבא בכפר סבא
הזמנת שולחן
053-9372411

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!