נגישות
נגישות

6 המסעדות המקסיקניות הכי טובות בארץ!

היכן הבוריטו הכי טעים? איפה יש טאקו מנצח ולמה חייבים צ'ורוס לנשמה? לכבוד יום העצמאות המקסיקני קבלו את מיטב המנות שיביאו לכם את מקסיקו ללב עם הטעמים הנפלאים שלה

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 14/09/2022, 12:52
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לכבוד יום העצמאות של מקסיקו שנחגג ב-16 לחודש, הבאנו לכם את המסעדות המקסיקניות הכי חריפות שיש – בטעם, בניחוח, בארומה ובנשמה. פהיטאס, טורטיות, קסדיות, טאקוס, בוריטוס וכל מה שמשדר ונולד במקסיקו והגיע לכאן, כדי לכבוש אותנו בטעמיו העזים של המטבח המקסיקני, שמצית את הדמיון, הגוף והנפש. רגע לפני, כדאי שנעשה היכרות עם כמה סלבריטאים מהמטבח המקסיקני;

פהיאטס – תבשיל שעשוי מחזה עוף או בשר אחר המשולב עם פלפלים ובצל על מצע טורטיה.

בוריטו – היא טורטיה מגולגלת במילוי בשר, או במילוי תבשיל שעועית עם גוואקאמולי ואורז (תלוי באיזו מסעדה אתם נמצאים).

טוסטדה – כשמו כן הוא; סוג של טוסט מטורטיה, צלוי על הגריל במילוי גבינה.

טאקו – מדובר בטורטיה קטנה ופתוחה מקמח תירס, המוגשת עם מילוי במרכז.

אחרי שהכרתם את כל החבורה, שנסו את הסומבררו שלכם, אמרו "אריווה" לשטרות ולקלוריות ונעים מאוד לכל המסעדות המקסיקניות האותנטיות שיש בארצנו!

מקסיקנו – להוציא את המקסיקני שבכם

מדובר במסעדה שהוקמה על טהרת הניחוחות והטעמים המקסיקנים, בניצוחו של סאמי חיר, שהביא את מקסיקו לפקיעין ומאז פוקדים את המקום מקסיקנים במהותם. במקום תוכלו ליהנות ממגוון אינסופי של טורטיות מגוונות – פרגית, המבורגר, עוף, מרגז, קבב וירקות מוקפצים, לצד מנות שיביאו אתכם היישר לאייטיז, כמו: תפוחי אדמה בתנור עם מגוון רטבים מקסיקנים באווירתם. חובה לקחת את טורטיית המרגז והבקר, תפוח אדמה עם שמנת אלפרדו, טאקו בורגר ולקינוח צ'ורוס שוקולד, שיארוז את הארוחה במתיקות הנכונה.

צילום: מקסיקנו

מקסיקנו. פקיעין, 053-9384096

טאקריה – כל מה שמקסיקני ומעיף...

מסעדה מקסיקנית מעולה שנפתחה ב-2012 בתל אביב, ומאז ועד היום הפכה למעוזם של חובבי הז'אנר. במקום תוכלו למצוא קאסדייה, טאקו, בוריטו וכל מה שמזמזם מקסיקו. ההמלצה שלנו היא לפתוח את הארוחה עם נאצ'וס קראנצ'י - טורטיה צ'יפס עם גבינה מותכת, עגבניות, בצל ירוק, כוסברה, חלפניו, גוואקמולה ושמנת חמוצה, לקחת מנת טאקו דג וטאקו ביסטייק, בוריטו צ'ולטה - כתף בקר בבישול ארוך עם יין וירקות שורש, אורז, שעועית, פיקו דה גאיו, גבינה, שמנת חמוצה, סלסה רוחה, חסה לצד מנה נפלאה של קרניטס - כתף חזיר בבישול ארוך ברוטב אדובו ואננס, אורז, שעועית, פיקו דה גאיו, גבינה, שמנת חמוצה, סלסה רוחה, חסה ולקינוח מגוון צ'ורוס עד שתתפוצצו מאושר ומתיקות.

צילום: שאטרסטוק

טאקריה. לבונטין 28, תל אביב, 03-6005280

טאפאצ'ולה – מעוז האוכל המקסיקני האותנטי

טאפא'ולה היא בשורה טובה לאוהבי הז'אנר, עם מגוון טעמים מקסיקניים אותנטיים של בוריטו, טאקו, טורטיות, נאצו'ס עבודת יד ומנות מקסיקניות עם מבחר תוספות נאמנות למקור. כל אלה, לצד סלסה ורטבים מקסיקנים פיקנטיים וחריפים אש, שיגרמו לכם לשאוג מתענוג. בנוסף, תמצאו במקום מבחר טעמי מרגריטה על בסיס גלידת סורבה פירות- פסיפלורה, אננס, ליים, תות ומנגו; מוחיטו בקנקנים ומגוון של 24 סוגי טקילה במחירים שווים במיוחד. המלצה שלנו היא לפתוח את הארוחה עם מנת נאצ'וס, לצד סלט אבוקדו ושעועית שחורה, בוריטו של צ'ילי קון קרנה ובוריטו אסאדו, טאקו ברבקואה עם צלי בקר שעבר בישול ארוך, שעועית, סלסה רוחה וחליפניו. קחו גם קערת בשר מקסיקני עם אורז פיקנטי, ולקינוח - נאצ'וס קון צ'וקולטה. חשוב לא לוותר בשום מצב על טעימות טקילות לחימום האווירה!

צילום: שאטרסטוק

טאפאצ'ולה. רחוב רוטשילד פינת הרצל 4, תל אביב, 03-7754566

לה אוטרה

מדובר במסעדה מקסיקנית המבוססת על טעמי המטבח הקאריבי. תמצאו בה מגוון שלם של מנות טאקו, נאצו'ס, טורטיות, אמפנדס במגוון מילויים וכל מה שטוב בעולם הזה! ההמלצה שלנו היא לקחת את מנת שרימפס הקוקוס עם אננס, צי'לי ויוגורט קוקוס, ספייריבס עם פריחולס (שעועית) , טאקו דג עם כרוב אדום וצ'יפוטלה סלק ומעורב מקסיקני חריף - כאחת המנות המשובחות בתפריט. לקינוח, אל תוותרו על הצ'וקו פאי עם קרם שוקולד עשיר וים של מצפון ששווה כל ביס.

לה אוטרה. הירקון 66, תל אביב, 073-264-9464

מקסיקנה – לחוגגים הצעירים של החיים ברגעים הכי מקסיקנים

מקסיקנה היא רשת מסעדות מקסיקניות ותיקה שהוקמה ב-2006, אך לעולם אינה מאכזבת. תוכלו לטעום בה את מיטב מאכלי המטבח המקסיקני המופלא - טורטיות, פריחולס, פחיטס, בוריטוס, אנצ'לדס, קסדייס וטאקו'ס אותנטיים, לצד מאכלים ותבשילים מעולים עם טעמים מקסיקנים נפלאים ומעקצצים את הלשון. ליד כל אלה, ממתין לכם מגוון טקילות מיוחדות. לפתיחה - מומלץ לקחת את הטוסטאדה סביצ'ה, טאקוס פאסקאדו (דג) בוריטו מבשר אנטרקוט, מנת צ'ילי קון קרנה בלתי נשכחת, ואם אתם ממש רעבים, לכו על פלטת הבוריטוס המשוגעת. לקינוח - טרפו את מנת ה'טרס לצ'ס' - עוגה מקסיקנית ביתית עם חלב קוקוס, קראמבל וטופי.

צילום: ניק טרוק

להזמנות, ולכל סניפי הרשת: https://mexicana.co.il/

סומבררו – כדי לקבל אווירה של נאצ'וס ורומנטיקה של טורטיה

סומבררו היא רשת מסעדות מקסיקניות מעולה, עם מנות טעימות שמביאות לכם את מיטב מנות הז'אנר - טורטיות ועוד. אופקים, באנו להרים לכם את הארוחה ולסגור לכם פינה, כל הדרך ממקסיקו! ממגוון סלטים נפלאים, כמו: סלט עוף, סלט אנטרקוט, סלט פטריות מוקפצות, ועד למנות הטורטיה עם אנטרקוט, קבב, כבש, מרגז, חזה עוף ופרגיות, לצד תוספות נפלאות, כמו: נאצו'ס, כדורי פירה ופוטטוס עם אורז מקסיקני כתוספת. לקינוח, אל תוותרו על סושי השוקולד – אמנם לא הכי מקסיקני בטעמו, אבל טעים להפליא.

סומבררו. שדרות הרצל 40, אופקים, 053-6983931 ובכל סניפי הרשת.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מקסיקנו בפקיעין
053-9384096
סומבררו - אופקים באופקים
053-6983931

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!