נגישות
נגישות

שבע לאנץ' בוקס מנצחות להפסקת האוכל שלכם - Top 7

פיש & צ'יפס, המבורגר, סלט או טהאלי: לכבוד יום קופסאות האוכל, הרכבנו עבורכם קופסאות אוכל מדויקות - אותן תוכלו לקחת ליום ארוך בעבודה, לדייט רומנטי על חוף הים, ואפילו לטרק אתגרי

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 09/03/2023, 9:34
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כולנו משתעממים לעיתים מהשגרה השוחקת, וממקום העבודה - מספק ככל שיהיה. כל יום אנחנו פוגשים את אותם האנשים, את אותו המשרד ואת אותו הבוס. אז למה לא לגוון איפה שאנחנו יכולים? בדיוק בגלל זה קופסאות האוכל נוצרו, כדי שתוכלו לפנק את עצמכם כל יום במנות מפתיעות, יצירתיות וטעימות! וזה לא משנה אם אתם מכינים את קופסת האוכל לבעל, לבת הזוג, לילדים או סתם כפינוק לבסטי שלכם… קופסת האוכל היא הדרך הכי נכונה להראות כמה שאתם אוהבים, מעריכים ושבאמת אכפת לכם! ולמה חובה עלינו להשקיע בקופסת האוכל שלנו ושל יקירנו? כי היא הפינה המשמחת של היום - ה'ברייק' של יום מבאס,התשובה הנכונה לבטן המקרקרת, וההוכחה הניצחת לקולגות שלכם שאתם משקיענים אמיתיים (אפילו אם לא אתם הכנתם את הקופסא המגרה). אז במיוחד לקראת יום קופסאות האוכל שנחגג השנה ב- 10 במרץ, הכנו לכם את ה- Top 7 - שבע לאנץ' בוקס לשבעת ימי השבוע ומכל הסוגים – דגים, בשר, אולד סקול, הודי, איטלקי, המבורגר, סלטים והעיקר שתתאים לכל אחד שחשקה נפשו בלאנץ' מפנק עם אוכל מעולה וטעמים בלתי נשכחים. אז קבלו את הלאנץ' בוקס הכי מגניבים, מגוונים ומפתיעים שתוכלו להכין השנה עם מיטב הקולינריה והמנות המנצחות של 2023!

המסעדה היהודית - לאנץ' בוקס של פעם עם סוף הדרך של טעם

אם אתם אנשים שאוהבים את הקבוע, הידוע והבטוח "המסעדה היהודית" יכולה להתאים לכם בצורה מושלמת. מדובר במוסד קולינרי שהוא אולד סקול שלעולם לא מאכזב בטעמו. תוכלו להרכיב במסעדה לאנץ' בוקס מנחם, טעים וידוע מראש, לאוהבי הז'אנר. יש כאן הכל מהכל – בשר, דגים, פרגיות, עסקיות ושניצל מושלם!

מה בבוקס? שניצל וינאי עסיסי מושקע מצופה בפירורי לחם פריכים, עם שתי תוספות כמו למשל צ'יפס, תפוחי אדמה, אורז לבן, אורז ואטריות או פירה מעולה ביחד עם סלט, לצד הלאנץ' בוקס פרגנו למקבל הקופסא גם שטרודל תפוחים וינאי מפנק לסגירה הרמטית של הארוחה.

למי זה מתאים? לאלו שאוהבים לדעת בדיוק מה הם מקבלים, ולחובבי הנוסטלגיה שמאמינים שאין כמו האוכל של פעם, כי מה יותר טעים משניצל ופירה? 

צילום: המסעדה היהודית

המסעדה היהודית. מצדה 4, בני ברק, 053-9439620

רפאלו – לאנץ' בוקס בניחוח איטלקי 

קופסאת אוכל המכילה אוכל איטלקי היא קופסא מנצחת! כי לא משנה איזו פסטה או מאפה תבחרו, אוכל איטלקי הוא אוכל שתמיד בא טוב, ואצל רפאלו תמצאו את המקור. במסעדה תמצאו תפריט הכולל שפע של מנות איטלקיות קלאסיות עשויות מחומרי גלם מארץ המגף, טריות, מיוחדות וטעימות עד שתטרפו גם את אריזת הקופסה.

מה בבוקס? פיצה צ׳יפולה עם מוצרלה טרייה, פרמז'ן, עלי תרד, עגבניות שמש, בצל סגול צלוי, ארטישוק וקונפי שום או פיצה סלמי פפרוני ברוטב עגבניות, מוצרלה מגורדת, פפרוני, זיתים, בצל סגול ועלי רוקט לצד קנלוני עגל ברוטב יין אדום, ציר בקר, שמנת, כמהין, פטריות, צ'ילי טרי ופרמז׳ן או ניוקי ערמונים ופטריות. אל תתפלאו שאחרי הביס האחרון תיכנסו לדיכאון שסיימתם את כל הטוב הזה, אבל היי, תמיד יש את קופסת האוכל של המחר....

למי זה מתאים? לרומנטיקנים שבחבורה – כאלה שפסטה, שמנת ואיטליה גורמים להם לדמוע, לשלוף טבעת או סתם לאכול בתאווה.

צילום: רפאלו

רפאלו. פלימן משה 8, חיפה, 053-8093571

מא פאו – קופסא הודית עם ניחוחות של טיול אחרי צבא או סתלבט בגואה

אחד הדברים הכי מפנקים שיש זה להגיע לעבודה ולפתוח קופסת אוכל עם ארומה של הודו, ריחות שזורקים אתכם היישר לטיול ההוא של אחרי צבא כשלא היו דאגות בחיים, 5 דולר בכיסים וציפייה להרפתקה הקולינרית הבאה... מא פאו מביאה את מיטב המנות של המטבח ההודי לישראל עם מנות מושלמות וקלאסיות שעושות שמייח בנשמה ובחלל הפה – כי מה לעשות שזה גם מעקצץ מחריפות וטעים בשלמות!

מה בבוקס? טהאלי המסורתי כדי שתטעמו ממגוון טעמי הודו, תחלקו את הקופסא לפי מנת אורז, מגוון תבשילים מהמטבח ההודי כמו למשל: וויג קארי - ירקות העונה וקטניות ברוטב קוקוס עשיר, פאלאק פניר - גבינת פניר בנזיד תרד לצד רוטב דאל עדשים. אם יש מקום בקופסא שווה להכניס גם את הסמוסה המופלאה כמנת פתיחה מנצחת!

למי זה מתאים? לסועדים שאוכל הודי זורם בדמם, שאוהבים תבלינים, חריפות ועם המון תשוקה לחיים, זו קופסת אוכל שללא ספק תהפוך את היום לסקסי ותוסס.

צילום: מאו פאו

מאו פאו. נחלת בנימין 59, תל אביב, 053-4274881

בורגר מרקט – לאנץ' בוקס של המבורגר לחבר'ה שמבינים עניין בקציצות

בורגר מרקט היא הממלכה המושלמת ליצירת לאנץ' בוקס לאלו שהמבורגר זו שפתם השנייה, אותם אנשים שבכל יציאה ודייט חייבים את הקציצה הזו כמה שיותר עסיסית, שמנונית, רכה, טעימה ומלכלכת... כל המנות מוגשות מראש בקופסא מוכנה לדרך עם המבורגר, צ'יפס מקומי מעולה ושפע של תוספות מפתיעות ומשובחות.

מה בבוקס? המבורגר 200 גרם, מגיע בלחמנייה עם חסה, חמוצים, עגבנייה, בצל סגול, איולי עם מיליון סוגי תוספות כמו ביצת עין, פורטבלו, ארטישוק, אננס, ריבת בצל, אבוקדו, חמאת בוטנים ובמבה, והמומלצים לשנו זה כבד אווז או קורנביף או שווארמה או את כולם יחד כי אם כבר שחיתות אז עד הסוף. וכל הטוב הזה לצד מיקס צ'יפס של בטטה ותפוחי אדמה.

למי זה מתאים? לאמריקאים בנשמה ובמהות, לאוהבי הג'אנק פוד, למושחתים בטעמם כמובן ולא באופיים (או גם וגם).

בורגר מרקט.  שמעון בן שטח 3, ירושלים', *4917

סולטן אברהים  - קופסת אוכל שהופכת אותך לסולטן אמיתי שיודע לאכול טוב, כיאה וכראוי!

מדובר במסעדת דגים ותיקה ונפלאה שמביאה את מנות הדגים שיגרמו לכם לרצות ולצלוח את הכנרת מרוב שהן טעימות לצידם של דגים מאושרים, שיודעים שיכינו אותם כהלכתו. דניס, לברק, סלמון, ברבוניות – תמצאו כאן הכל מכל ויש כמה מנות שמתאימות בול לקופסת האוכל שלכם.

מה בבוקס? המנה הקלאסית של פיש & צ'יפס מדג בס תמיד תדגמן הצלחה קולינרית וגם מנת המליטות/ברבוניות לצד צ'יפס יכולה להיות קופסא מושלמת אז מקסימום תשלחו בכל יום קופסא אחרת. 

למי זה מתאים? לצמחונים (כאלה שכן אוכלים דגים), לבריטים בנשמה או בפרטנזיה או למי שחי בסרט שדג פחות משמין מאיזה טבחה טובה.

צילום: סולטן אברהים  

סולטן אברהים. עולי ציון, 20, תל אביב, 053-2785000

BIGA – לאוהבי הסלטים וקופסאות אוכל בריאות

תמיד יש את החברה הזו שמזמינה סלט. לא משנה כמה פעמים אמרתם לה שזה 'חראם' על הכסף להוציא 60 ₪ לכמה עלים, חבורת חסות זועמת, קוביות של עגבניות ובמקרה הטוב נטיפי גבינה מבאסים– והיא כדרכה חייבת סלט. אז אם כבר סלט שיהיה טרי, מושקע ומוקפד כמו שיש ברשת ביגה, סלטים שהם הרבה מעבר לארוחה.

מה בבוקס? סלט סלק ותפוחים אם בא לכם מתיקות הכולל: סלרי, סלק בתחמיץ, אגוזי מלך, רוקט, עלי בזיליקום, חמוציות, תפוח עץ, סילאן, שמן זית ולימון, סלט פנצנלה עם אתם מאוהבי העגבניות הכולל:  עגבניות שרי, עגבניות חממה, פלפל חריף, פלפל שאטה גרוס, בצל סגול, פלפל קלוי, זיתי קלמטה, שום טרי, פטרוזיליה, אורגנו טרי, קרוטוני פוקצ'ה, קרעי מוצרלה, שמן זית ובלסמי מצומצם או סלט חלומי, פשוט כי הוא נפלא וטעים.

למי זה מתאים? לחובבי הדיאטה הבלתי נגמרת, לאנשי הבריאות, לכאלה שמאסו בפחמימות ובא להם להרגיש טוב עם עצמם/עצמן. 

בכל סניפי הרשת, 053-2721822

סטקיית הבוקרים – לאנץ' בוקס של קאובויי שחייב שיפודים בורידים

בין אם תבחרו בסניף המיתולוגי שנמצא בחיפה או בסניף התל אביבי, בסטקיית הבוקרים תוכלו להרכיב קופסת חלומות לאנשי השיפודים והקרניבורים באשר הם. בשר ישראלי משובח שמייצר את מיטב השיפודים שרק חלמתם לקבל – לבבות, פרגית, קבב, כבד עוף, צ'וריסו ועוד.

מה בבוקס? שיפוד פרגיות ברוטב ברביקיו, שיפוד צ'וריסו וכמובן שיפוד כבד הרך והעסיסי יחד עם סלט ירקות וצ'יפס או אורז או תפוחי אדמה אפויים וביום למחרת תפרגנו לעצמכם בלאנץ' בוקס את המעורב הירושלמי החלומי הכולל: פרגית, כבדים, לבבות ובצל מטוגן בתיבול סודי של הבית.

למי זה מתאים? למביני עניין, כאלה שלא באו לשחק אלא תכלס לאכול וכמה שיותר, אותם אנשים שעבורם קופסת האוכל היא מהות הקיום והם כאן כדי לשבוע ושהיה כמה שיותר משובח!

צילום: סטקיית הבוקרים

סטקיית הבוקרים. הלוחמים 1, תל אביב, 053-4247149

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
"המסעדה היהודית" בבני ברק
053-9439620
רפאלו, קניון קסטרא, חיפה בחיפה
053-8093571
מא פאו בתל אביב
053-4274881
בורגר מרקט בירושלים
*4917

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!