נגישות
נגישות

מסיבת רווקים בוילה: אוכל שבא טוב עם האלכוהול

לאלכוהול בטוח כבר דאגתם, אז מה נשאר? רק משהו לאכול שסיפוג את השתייה, ייצבע את השולחן בטעמים וניחוחות וישאיר זיכרון טעים ממסיבת רווקים שכולה חלום. מוזמנים להרים איתנו כוסית

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
עמית ביבר
עמית ביבר
תאריך פרסום: 09/08/2021, 12:52 תאריך עדכון: 10/08/2021, 11:15
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז אם לאלכוהול בטוח כבר דאגתם, אז מה נשאר? הלכנו על רעיון אחד מדליק במיוחד שיגרום לכם להגיד "איך לא חשבנו על זה קודם?", יש כאן גם את האובייסט – פיצה! אבל עם קטע משלה, או כנאפה ושולחן שלם שכולו מתוקים. יאללה בואו לבחור. אתם מוכנים לזה? כי יש לנו כמה רעיונות שמצאנו, כאלו שמתאימים בול למסיבה רווקים טובה בוילה, גם למסיבת רווקות אגב זה תופס מעולה! אז תדאגו לאלכוהול ובואו לקחת מאיתנו כמה רעיונות שיגרמו לכם להגיד לחבר'ה: "וואלה, איך לא חשבנו על זה קודם?!"

שולחן של סודוך וצ'יפס עם לימונדה קרה וערימות של נשנושי נקניקיות, ערימה של פיצות שסוגרות פינה או מתוקים סטייל כנאפה שייתנו הצגה וייחטפו ברגע. כל הרעיונות כאן, צלמו מסך ושלחו לחבר'ה מהקבוצת ווטסאפ של המסיבה.

תכל'ס, סודוך!
קבלו את הרעיון: שולחן שכולו פינוק אמיתי, ערימות של טוסט נקניק מסוגים שונים, חלק עם פסטרמות, חלק עם בשרים, כל מיני הרכבים שונים של רטבים וירקות (או בלי). מה עוד תקבלו בהזמנה הזו? חמוצים של הסודוך שבינינו הם כל-כך ממכרים, צ'יפס וטבעות בצל, קנקן לימונדה עצום, נשנושי נקניקיות ומלא שום-צ'ילי-פסטו ורטבים נוספים.
מאיפה? סודוך פתח תקווה שבמתחם שופ-טיים מציע שולחנות סודוך לאירועים עם תוספות מטוגנות וכל המנות האהובות של הסודוך. כולל לימונדה כמובן! בינינו, יש מישהו שלא אוהב סודוך?
סודוך שופ-טיים, פתח תקווה

צילום אילוסטרציה/שאטרסטוק/אין חגיגה גברית טובה בלי פיצה

שובל של ריח אמאל'ה
לא צריך ללכת רחוק, אין כמו משטח בצק אוורירי עם רוטב עגבניות, תוספות שוות וגבינה צהובה לוהטת. חוצמזה, פיצה זה חסכוני בטירוף! אז תשאירו את התקציב לשתייה, לקישוטים ולכל מה שמסביב ותזמינו לכם ערימות של מגשי פיצה שתשאיר אחריה שובל ריח פסיכי. אנחנו לא מתכוונים לסתם פיצה, כי יש לנו פיצרייה שתתן שואו בשולחן שלכם.
מאיפה? פבריקה פיצה. עם תפריט פיצות שלא נגמר, מבצק שנעשה במקום ומותפח על ידי שמרים טבעיים בלבד. התוספות כוללות טעמים וצבעים מיוחדים: שרי צהובות, שום קונפי, תרד, תפוחי אדמה ופלפל ירוק חריף וכל אחת מהפיצות המוכנות המוצעות בתפריט בצבע משלה: פיצה גלילית עם גליל עזים, אבקת יוגורט, פלפל ירוק חריף שמן זית ומלח ים, פיצה שורשים עם קרם ארטישוק, מסקרפונה, צ'יפס בטטה וסלק, ברוקולי, ביצה עלומה, פונדו פיסטוק ופרמז'ן והרשימה עוד ארוכה מאוד ומגרה ביותר.
פבריקה פיצה, רחובות


אנחנו בקטע של מתוק!
למביני עניין בלבד: שולחן ממתקים מיוחד, לא סתם ממתקים – ממתקים של אל ג'מילה. בתל אביב תוכלו לאסוף מגשי כנאפה, אטייף ובקלאוות עם גלידה וכל החגיגה. הכנאפה שלהם מגיע ב-2 גרסאות, אחת טבעונית עם גבינת קשיו והשנייה בגרסה החלבית האורגינל מגבינת עזים. מלבד כנאפה תוכלו להזמין גם בקלאווה משולשת, אטייף עם מילוי אגוזי מלך ולצד כל החגיגה הזו גם גלידה בטעם וניל, או וניל משולב עם פיסטוק.
מאיפה? כנאפה אל ג'מילה. טעמנו ואהבנו, טעמים אורגינל של כנאפה איכותי, נשנוש מושלם שכולם אוהבים ואם תרצו לגוון תזמינו קצת מכל דבר. רק אל תשכחו בחום הזה לקחת בצד גם גלידות אישיות שכל אחד יוכל להתרענן יחד עם הבקלאווה או האטייף שלו.
כנאפה אל ג'מילה, תל אביב

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
כנאפה אלג'מילה בתל אביב
054-2962012

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של עמית ביבר

איפה אוכלים את הסטייק המושלם בצפון?
קרניבורים אתם כאן? מסעדות בשר מומלצות בצפון
אוכל ביתי מומלץ: תרגישו בבית ותאכלו משהו!
פחמימה של נחמה: כאן תמצאו את המאפה המושלם
ככה פותחים בוקר: ארוחות בוקר משביעות ועשירות
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
חגיגה טעימה: הכרם - מסעדה לאירועים
מצאנו לכם ארבע מסעדות שף כשרות ושוות!
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ