נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9440605 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בקיסריה

הלנה  בקיסריה
קיסריה
מסעדת דגים
מריפוסה בקיסריה
קיסריה
מסעדת קונספט, כשר
הזמן שולחן
טונה קוקה - tona koka בקיסריה
קיסריה
מסעדה ים תיכונית
מסעדת הצל-בנים בקיסריה
קיסריה
מסעדה ים תיכונית, כשר למהדרין
קפה בגולף בקיסריה
קיסריה
בית קפה
הזמן שולחן
ארסטו בקיסריה
קיסריה
מסעדה איטלקית, כשר בד"ץ

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

124 ביקורות וחוות דעת על קויאה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
ענבל - תמונה
ענבל מבקר מתחיל
חוסר שביעות רצון
1.5
15/03/23

הזמנתי מקום לשעה 20.15 לכבוד יום הולדתה של ביתי הזמנו ראשונות הקרפציו הגיע טפל לעיקריות הזמנו סטייק והמבורגר מידת עשיה mr ההמבורגר של ביתי הגיע הרבה לעבר ל mr כשהערתי למלצרית על כך... נתקלתי בשלל תרוצים החל מזה שכולנו קיבלנו בסדר מלבד המנה הזאת כאשר הראתי לה את המנה הסכימה איתי אך המציאה תרוץ נוסף שיש שולחן גדול ויש עומס במטבח יש לציין שהשולחן המדובר כבר היה בשלב הקינוחים ושרו להם שירי יום הולדת יצאנו עם תשלום על מזון שלא אכלנו רעבים ועם טעם רע הם מהשרות ומהתנהלות מטבח לא נחזור לשם יותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
תמורה טובה למחיר
4.3
25/03/20

הזמנו משלוח של עסקית המבורגר אנטריקוט עם צ'יפס ולמנה ראשונה סלט קויאה המשלוח הגיע בזמן, ארוז טוב (סוף כל סוף מקום שמבין שאם אתה מזמין המבורגר אז צריך דפי הפרדה בין ההמבורגר לירקות... וללחמנייה) ההמבורגר עצמו היה בסדר (אכלתי מוצלחים ממנו) אבל ככלל הארוחה הייתה אחלה - מנת צ'יפס גדולה וטעימה הסלט היה מעולה והרוטב ממש כיכב ללא ספק ננסה מנות נוספות בתפריט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yair - תמונה
Yair 3 ביקורות
מצוין
5.0
11/03/20

עשיתי אירוע יום הולדת בחדר הפרטי. השירות היה מעולה. אוכל בשפע, טעים, נקי, ובעל המקום יובל נענה לכל בקשה. בקיצור מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roy - תמונה
Roy מבקר מתחיל
פשוט עוגמת נפש.
1.8
16/08/19

קודם כל אני ובן הזוג שלי הלכנו לשם כמה פעמים. לא הייתה פעם שיצאנו ואמרנו ואוו. בפעם הראשונה שהלכתי היה בסדר ולא יותר, קיבלנו אוכל ממוצע (המבורגרים) בזמן יחסית לא טוב, אבל מלצרית ממש... חמודה. בפעם השנייה שהלכנו ניסינו אולי לטעום משהו אחר, הזמנו את הסטייק קצבים במחיר לא זול של 149 שקלים, הזמנו את הסטייק במידת עשייה וול דן וחזרנו פעמיים על זה שיהיה ממש מוכן, האוכל הגיע רק אחרי כמעט 50 דק ושנינו קיבלנו נתחים במידת עשייה מדיום, אדום. החזרנו את המנות ואחרי עוד כמעט חצי שעה קיבלנו את המנות, המנות היו טעימות אך לא שוות את הכסף וההמתנה. בפעם השלישית, הזמנו מנות ראשונות לחם ומטבלים וסיגר מרוקאי שהגיע אחרי 20 דק, הזמנו את סטייק הקצבים שלקח לו להגיע כשעה שלמה, שלאחריה נאלצנו להחזיר את כי זה לא הגיע במידה המנות חזרו אחרי 20 דק, שוב החזירו לנו את הסטייק במידה אחרת ועוד רבע שעה, שוב החזרנו את המנות והדגשנו שיגיע במידה הנכונה, ושוב לקח להם עוד 20 דק להחזיר את המנות, המנה של הבן זוג שלי הגיעה בדיוק, אבל המנה שלי חזרה יותר נאה ממה שהייתה בהתחלה, ואז אמרו לי שהתבלבלו במנות ונאלצתי לחכות עוד פעם עד שהכינו לי חדש כמו שצריך, סבל מתמשך, עד שהגיע לי המנה כבר הייתי עייפה וירד לי התיאבון אכלתי כמה ביסים ושילמתי על המנה מחיר מלא של 150 שקלים, יצאתי משם אחרי 3 שעות. ובפעם האחרונה, שוב התאכזבתי ב20 דק מנה ראשונה ועוד שעה וחצי של הגשה למנות שלא הגיעו במידה, הפעם לא התמעמתי, פשוט קמתי והלכתי. זוועה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
שירות איטי ביותר. עוף יבש.
2.3
20/03/19

השירות היה איטי עד יאוש. פשוט התעלמות של המלצריות. בקשתי 4 פעמים תוספת טחינה לסלט אך לא הגיע. חזה העוף כמנה ובסלט היה יבש ביותר. הסלופי גו בסדר וגם הקינוחון.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

9
מנות נדיבות
9
מומלץ לארוחה עם חברים
9
מומלץ לארוחה משפחתית
6
אווירה רגועה
4
אווירה עממית
2
אווירה כפרית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-6273005

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה