נגישות
נגישות

טעם IL : שבוע האוכל הדיגיטלי הראשון מסוגו בישראל

המסעדות הכי שוות עם השפים הכי מוכשרים, מתאחדות לשבוע הכי טעים בשנה: בשבוע הזה תוכלו להתענג על ספיישלים שעוד לא טעמתם וגם לתמוך בעסקים- והכל מבלי לקרוע את הכיס ומבלי לסכן את הבריאות. טעם IL - נעים להכיר:

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 15/06/2020, 10:38
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מחירים קבועים, מנות שונות  

מי לא זוכר את פסטיבלי האוכל של פעם? הפסטיבלים שגם אפשרו לנו לאכול מנות שוות של השפים הגדולים במחירים עממים, וגם חשפו אותנו למסעדות שלא הכרנו לפני.  במציאות של היום, קשה לחשוב על התקבצות כזאת גדולה של אנשים באותו הרדיוס. מצד שני, הביקוש למנות מושחתות לא מסתיים אף פעם.

טעם il: לכל המסעדות בשבוע האוכל של ישראל

אז מה עושים? בטעם IL - שבוע האוכל הדיגיטלי של ישראל בשיתוף אתר רסט ואתר מאקו, מביאים את המסעדות עד אליכם! משלוח או Take Away  לנו זה לא משנה, העיקר שנצליח להגיע לחך שלכם ולגרום לכם לחייך.

המסעדות המשתתפות יספקו את המנות הכי מיוחדות, ואתם תחליטו אם להזמין משלוח ולהתפנק עם כוס יין במרפסת הפרטית שלכם, או להגיע למסעדה, לאסוף  Take Away ולאכול אותו באיזו פינה ירוקה בעיר.

ומה בתפריט?

אלפיי מנות חדשות וגם מוכרות, במחירים סופר אטרקטיביים,  שיהיו רק בשבוע של טעם IL. בפרויקט ישתתפו למעלה מ- 500 מסעדות גדולות ומוכרות לצד רשתות מובילות ומסעדות ביתיות, והכל במחירים קבועים של  39 ₪, 49 ₪ ו- 59 ₪ למנה ו -24 ₪ לקינוח.  

כל ההזמנות יתבצעו דרך מתחם מיוחד של טעם IL באתר רסט

צדק קולינרי לסועד וערבות הדדית למסעדנים

מי שמוביל את המהלך זה הוא לא אחר מאשר חיים כהן ששמו הולך לפניו בעולם הקולינריה, כהן מבין את החשיבות שבהרמת פרויקט בסדר גודל כזה ואת העובדה שזאת שעת השין ,שבה על כל המסעדות להתאחד ולהרים את הראש מעל פני המים :"היציאה מהמצב הזה היא דרך ארוכה שצריך לעשות אותה ביחד, אם לא נדע לעזור אחד לשני, זה לא יקרה. עדיף שנהיה ביחד" הוא מספר.

מלבד היותו אחד מהשפים הבולטים בתעשייה, כהן הפך להיות הפנים של עולם המסעדנות בתקופה האחרונה: "אני חושב שיש אנשים שהדרך שלהם מביאה אותם למעמד ציבורי, במקום שאני נמצא, בקילומטראז' שעשיתי בטלוויזיה ובכלל – יש לי אחריות ציבורית".

בנוסף לחיים כהן,  הצטרפו למיזם מיטב השפים מהשורה הראשונה: גיא גמזו (אריא, NUNUNU), דיוויד פרנקל (פרונטו, סופר פיצה), תומר אגאי וזוגתו איה אשוח (סנטה קתרינה), איציק בראל ונימרוד הדס (סוהו), כך שבהחלט יש למה לצפות.

בשבוע הקרוב נחשוף בפניכם באתר רסט, גם את המנות המיוחדות וגם את הסיפורים שעומדים מאחוריי כל מנה. אנחנו ממליצים לסמן מראש את המנות שמשכו את תשומת לבכם, ויש מצב שיהיו לא מעט כאלה.

שבוע האוכל יתקיים בין 28.6-04.7. 

צילום: שי אוחיון. 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
סילבסטר 2024 – השנה אוכלים בבית
מחכים לניסים – סופגניות מיוחדות שיעשו לכם את חנוכה
מתגייסים עבורם - מסעדות עם הטבות מיוחדות לחיילים
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
יום האישה עם כוכבת משחקי השף: "ידעתי שאצליח"
באנו להגזים: המשתה המטורף של נויפלד