נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מה עושה ארוחה רומנטית? בינינו, לא כל כך משנה מה יש על הצלחת, כי זאת בעיקר התפאורה – היין, התאורה, המוזיקה ברקע, האינטימיות שנוצרת מסביב לשולחן. אבל אם בכל זאת אתם רוצים, לכבוד ט"ו באב, לצרף מנות מעוררות חשק לשולחן, אז יש לנו רעיונות לכמה מנות אפרודיזיאקיות בשבילכם.

מוזלי – בגלל שיבולת השועל
אז נכון, רובנו לא מדמיינים את ארוחת הבוקר כארוחה הרומנטית של היום ונכון גם שאנשים עובדים לא יכולים לדלג ממנה הישר למיטה, אבל חבל לוותר על האנרגיות המיניות שיש למנה משיבול שועל להציע.
למה שיבולת שועל? כי מכילה בטא-גלוטן ששומר על לב בריא ובלי לב בריא אי אפשר לעשות אהבה, חוץ מזה בטא-גלוטן גם מחזק את המערכת החיסונית ומפחית סוכרים בדם. בשיבולת שועל יש גם סלניום שעוזר לשמור על ויסות הורמונלי והכי חשוב - אבץ שהכרחי לייצור הורמון המין הגברי טסטוסטרון. את המוזלי שלכם כדאי להזמין עם בננה או להתאפק עד שיגיע קינוח הבננה הסקסי שלכם. תכף תבינו למה.

באמת אבל באמת בא לכם אחלה מוזלי? נסו בדודה ובבנדיקט

פסטה עם אספרגוס – בגלל הירק הפאלי
אספרגוס יכול להפוך אתכם לחתלתולי מיטה רעבים, ולא רק בגלל צורתו שמעוררת אסוציאציות מסוימות מאוד. בגבעול הירקרק והטעים יש גם ויטמין B6, ויטמין E וחומצה פולית. שלושתם מועילים לתפקוד המיני של גברים ושל נשים. אספרגוס נקשר לאונות וזקפה אצל גברים ולהגעה לאורגזמה אצל נשים. תוסיפו לזה את מצמוצי השפתיים ששואבות את הפסטה, ויש לכם חגיגה.

עושה חשק? בלה רפובליקה די רונימוטי מגישים פרפדלה ורדה עם אספרגוס, תרד, שרי קונפי, חמאה ופרמג'יאנו

גואקמולי – בזכות האבוקדו
בגואקמולי יש המון אבוקדו. זה ירוק, זה חלקלק, זה טעים. אבל יש משהו שאתם בטח לא יודעים עליו: במרכז אמריקה, משם האבוקדו בא, האצטקים קראו לו אהווקוּטָל, מילה שמשמעותה "עץ האשכים". לא רק הצורה של הפרי יצרית – יש בו גם הרבה ויטמין E שמחזק את האון הגברי. אם כבר מדברים על האצטקים, אז הם גם החשיבו את פולי הקקאו כאפרודיזיאקים, ועל כך במנה הבאה.

נאצ'וס עם גואקמולי, הנשנוש האולטימטיבי על הבר בפרידה קאלו

שוקולד-צ'ילי – בשביל הקקאו והפלפלון החריף
אתם בטח יודעים ששוקולד הוא אחד המאכלים הכי סקסיים שיש, ולו בשל העובדה הפשוטה שכל ביס ממנו גורם לנו לכמה רגעים של אושר. הוא מכיל פנילתילאמין, חומר שמופרש בגוף כשאנחנו מתאהבים – אמנם במינונים קטנים, אבל הטעם מעצים את העונג. הצ'ילי שמצטרף לשוקולד מכיל קפסאיצין. הקפסאיצין גורם לפלפלון להיות חריף ולנו להיות לוהטים: הוא מחמם את הגוף, ממריץ ואפילו מגביר את רגישות העור. קחו את זה לאן שבא לכם.

אמיצים? נסו את משקה השוקולה מקסיקני חריף אצל מקס ברנר

בננה מטוגנת – בזכות הבננה
זאת לא רק הצורה הסקסית של המנה וזאת לא רק הקצפת שאולי יתחשק לכם למרוח אחד על השני – זאת הבננה! בננה נחשבת לאפרודיזיאק גם בגלל הצורה הפאלית שלה וגם בגלל מה שיש בה: אשלגן שעוזר לנו להוציא את המקסימום ממערכת העצבים ומהשרירים, הרבה מינרלים אחרים וגם ויטמינם שחשובים להשתעשעות במיטה, וחומצה פולית שתגביר את זרימת הדם לאן שצריך בזמן העוררות.

מנה מושלמת של בננה מטוגנת ברוטב קרמל-קינמון בין שכבות קם ברולה וטוויל שקדים בג'ירף 

גלידת לבנדר – בשביל הלבנדר, כמובן
ד"ר אלאן ר. הירש מהמכון לחקר הטיפול בטעמים ובריחות בשיקגו (יש דבר כזה) גילה שריח של לבנדר מגביר מאוד את זרימת הדם לאבר המין הגברי. שילוב הריחות האפקטיבי ביותר בתחום הזה הוא של לבנדר יחד עם פאי דלעת. אצל גברים הוא יגרום – איך נקרא לזה? – להתרוממות רוח מוגברת ב-40%, אצל נשים הוא יגביר את זרימת הדם לאבר המין ב-11%. אז אנחנו זורקים את הכפפה לבוטיקי הגלידה ומחכים לראות מי הראשון שיפנק אותנו עם טעם לבנדר-דלעת סקסי. הירש מצא שגם ריחות של פיצה ופופ-קורן עם חמאה עושים את זה, אבל אתם בטח לא רוצים לגמור את ערב ט"ו באב עם בטן תפוחה מול הטלוויזיה.
עוד בענייני ריח: דובדבנים הם פרי חמוד וסקסי, אבל ד"ר הירש גילה שהריח שלהם דווקא גורם לנשים לירידה בתשוקה, וכך גם ריחם של בשרים על הגריל.

אז גלידת לבנדר לא מצאנו (בעלי גלידריות, אתם מוזמנים להרים את הכפפה..), אבל כן מצאנו בשולחן פרפה שוקולד לבן עם גראפה המוגש לצד מקרון סיגליות ולבנדר

חומוס-טחינה – כי טובים השניים עם האבץ
טוב, זאת קרוב לוודאי אחת המנות הכי של-יום-חולין והכי לא סקסיות שאתם יכולים להעלות על דעתכם, אבל קחו בחשבון שגם חומוס וגם טחינה מכילים כמויות גדולות של אבץ, שכבר סיפרנו לכם עד כמה הוא חשוב לאון הגברי (ע"ע מוזלי). אז תשאירו את הפיתה בצד, נגבו אותו עם האצבעות ואל תחששו מהשום – גם הוא מבטיח אספקה נאה של המינרל החשוב הזה. מי אמר שצריך לשלם הרבה בשביל ארוחה סקסית?

מה עושים כשהיריעה קצרה מלהזכיר את כל החומוסיות הטובות והמשובחות? מצפינים לשוק של עכו ומנגבים אצל סעיד. ד"ש!

צדפות – בגלל אפרודיטה
האפרודיזיאקים קרואים על שם אלת האהבה אפרודיטה שמתוארת באמנות עולה מהיום מתוך צדפה, וזאת כבר אחת הסיבות לכך שהצדפות נכנסות לרשימת המזונות מגבירי החשק. מה עוד? הצורה שמזכירה את אבר המין הנשי (יש כאלה שיגידו שגם המרקם והריח), הרבה אבץ ומינרלים אחרים שחשובים לייצור הורמון המין הגברי, וגם שתי חומצות אמינו ייחודיות לצדפות שריכוזן עולה בעונת ההזדווגות (שלהן, כן?) שעוזרות להעלות הן את ייצור הטסטוסטרון הגברי והן את ייצור ההורמון הנשי פרוגסטרון. פלא שקזנובה זלל צדפות לפני מסעות הכיבוש שלו?

את מבחר הצדפות הגדול ביותר מצאנו אצל אידי באשדוד

ט"ו באב שמח!!!
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של הדר גורן

על גלוטן, מסעדות ומה שביניהם
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
שמחה רבה, המסעדה היהודית באה הביתה
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!