נגישות
נגישות

הקאמבק של המסעדות המיתולוגיות

זוכרים את מיקה מלכת הפיוז'ן? את התרווד הורוד של בוקששתר עם פרפה החלבה המפורסם? תתכוננו לפסטיבל Dinner rush - שישה שבועות של אירוח שפים ממסעדות מובילות ומסעדות מיתולוגיות שיחזירו לחיים את המנות הנוסטלגיות והכי אהובות. עושים רטרו קולינרי

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 12/11/2014, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ב-17/11 ייצא לדרך Dinner rush - פסטיבל פופ-אפ קולינארי שיארח בכל אחד מששת השבועות של הפסטיבל מסעדה מיתולוגית אחרת שתציע תפריט ייחודי משלה. בין המסעדות שיתקמבקו – התרווד הורוד של שף צחי בוקששתר ומיקה של השפית מיקה שרון. בנוסף, יתארחו שפים ממוסדות קולינריים ותיקים ומוכרים.

מאחורי המיזם עומדת שיר אשל – מחרובסקי, בת זוגתו של בן מחרובסקי, הבעלים של מול ים ושל פיר 23, שנשרפה לפני כמה חודשים וכרגע נמצאת בשיפוצים. המיקום שבחרה מחרובסקי הוא לא אחר מאשר מקום משכנה של מסעדת קפה 48 האהובה שנסגרה.

התרווד הורוד
מסעדת התרווד הורוד תתארח ב-17-22 לנובמבר. המסעדה הוקמה על ידי השף צחי בוקששתר בשנות ה-80, ונחשבה לחלוצה בתחום הקולינרי בארץ, עם הפרפה חלבה המפורסם ומנות נוספות שהביא בוקששתר מעבר לים. בוקששתר יציע כעת את מיטב המנות מהתפריט המיתולוגי של המסעדה, ביניהן מח שדרת עגל מטוגן בחמאת לימון ופלפל ירוק עם פיסות כבד עוף פריך; טרטר פילה בקר בחמאת צלפים מומסת ומרק תרד וצדפות. טלפון להזמנות: 054-6445656.
צחי בוקששתר. מחזיר לחיים את הורוד
מיקה
מסעדת מיקה שכנה ברחוב מונטיפיורי בתל אביב, והביאה לסוף שנות התשעים את הפיוז'ן המתוחכם, שרק הלך והתפתח עם השנים. מיקה תזמין את הסועדים בין התאריכים 8-13 לדצמבר. בין המנות שתגיש: טונה צרובה עם אטריות סומן ופטריות שיטאקי; סרטנים בחלב קוקוס; ג'ינג'ר וצ'ילי והטארט ברולה פסיפלורה המפורסם שלה. טלפון להזמנות: 052-5241575.

אל באבור
אל באבור תככב בין התאריכים 24-29 לנובמבר. המסעדה הותיקה של צמד האחים נאשת וחוסאם עבאס נוחתת מהגליל ללב תל אביב. המנות שיוגשו הן אלו שהפכו אותה לאתר עלייה לרגל לחובבי קולינריה מכל הארץ, כמו מנת צוואר הכבש הממולא באורז, סלט עולש הבר והכנאפה שהפכה לשם דבר.

חוסאם עבאס. מביא את אל באבור אל לב תל אביב

צ'אקרה
מהרי ירושלים היא יורדת ותתארח בין התאריכים 1-6 לדצמבר. לצ'אקרה תהיה הזדמנות להסביר לקהל המקומי מדוע הפכה לאחת המסעדות האהובות בירושלים. בין המנות שיוגשו: ברוסקטה של טונה אדומה עם איולי שום וחריף; פילה בר ים על קרם כרובית, פטריות יער ותרד וטורטליני סלק בחמאת רוקפור. טלפון להזמנות: 02-6252733.

פיר 23
מתחם הפאסט פוד גורמה של בן מחרובסקי יחזור לפעול גם הוא לשבוע, בין התאריכים 15-20 לדצמבר ויציע מנות שמחות מחומרי גלם איכותיים שמזוהים עם המותג, כמו פיש&צ'יפס מנתח קוד טרי וצ'יפס בלגי; קלמרי בציפוי פנקו וטוגרשי; ודים סאם במילוי שרימפס. טלפון להזמנות : 03-5469937.
כל משתתפי פסטיבל Dinner Rush

ביסטרו וניה
בשבוע האחרון של הפסטיבל תשתתף ביסטרו וניה מחיפה. זה יקרה בין התאריכים 22-27 לדצמבר וינעל את הקאמבק הקולינרי הנפלא הזה. התפריט של ביסטרו וניה נשען על תוצרת מקומית עם מנות כמו קוסטיצה בהשראת בתי המרזח של חיפה תחתית, רוסטביף עסיסי וצלחת ים כבושה. טלפון להזמנות: 04-6716272.

Dinner rush, רחוב נחלת בנימין 48, תל אביב



>> לאנידקס מסעדות בתל אביב
>> נוסע דרומה? כאן תמצא כל המקומות לסעוד בהם בדרום
 
צילומים: ערן לוי
תמונה בראש העמוד ובעמוד הבית: השף צחי בוקששתר, השפית מיקה שרון ויוזמת הפסטיבל שיר אשל-מחרובסקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?