נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הדים סאם של הסתיו
כל מי שמקפיד לבדוק את הדופק של ענף המסעדות בארץ שם לב לכך שדים סאם הוא הטרנד החם של סתיו 2012. הכופתאות הקטנות כובשות את החיך והלב תוך שמירה על תמחור הוגן, בדיוק התמהיל הנכון למצב החברתי-כלכלי. במתחם שמאחורי בית אמריקה בתל אביב, סמוך לבית המשפט ולתיאטרון הקאמרי, נפתח ה-Tea Party, בר משקאות-דים סאם שמציע שילוב של אלכוהול, דים סאם, סאונד ותאורה התוצאה: אווירה נעימה בשעות הערב ובליינית מאוחר יותר. תפריט האלכוהול מורכב מקוקטיילים ייחודיים (כ-40 ₪ בממוצע) על בסיס פירות ואלכוהול משובח, גרסה מקומית רעננה לקוקטיילים מסורתיים. ניסינו ואהבנו:  Sweet bourbon ice tea מברבן, תפוז, נענע ודבש ו-Margarita bomba על בסיס טקילה, לימון וטריפלסק. מבין שלל הדים סאם – באו מאודה, הר גאו במעטפת בצק חיטה ועוד – כדאי לנסות את אלה במילוי תרד בוטנים ושום ואת האווז העסיסי. מחיר כל יחידה: 5 ₪ בלבד. בשעות הצהריים (11:30-17:00) מוצע תפריט עסקי לטובת עובדי הסביבה במחיר נוח עוד יותר: 28 ₪ ל-4 יחידות דים סאם או 35 ₪ ל-6 יחידות, כולל סלט אסייתי, אורז בסמטי מאודה, חמוצים סיניים וחליטות תה. 
Tea Party
שאול המלך 35, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 11:00 – 17:00, 20:00 עד לקוח אחרון; ו'-שבת 20:00 עד לקוח אחרון


איטלקי, אמריקאי ויהודי פתחו מסעדה
בארצות הברית החיבור בין טרטורייה איטלקית לדיינר מקומי הוא דבר שבשגרה, ויעידו על כך אין סוף סצנות קולנועיות וטלוויזיוניות. השפית תמר סגרי מפסטהלינה המיתולוגית עומדת כיום בראש מסעדת שריה, דיינר איטלקי-אמריקאי משודרג וכשר. התפריט מציע מנות בשר קלאסיות מהמטבח האיטלקי לצד מנות דיינר עם השפעת טקס-מקס במגבלות הכשרות ובמחירים שווים לכל כיס. אגף המנות הראשונות מתומחר בטווח 19-41 ₪. הוא כולל כמובן אנטיפסטי ופטה כבד, מאסט בכל מסעדה שמכבדת את עצמה, אך מאתגר את הסועדים עם צ'סטינו עגל בראגו עגבניות - בשר עגל קצוץ עם ירקות שורש, מוגש על שתי טורטיות קטנות, ואגרול קליפורני מירקות חלוטים במעטפת בצק מקסיקני. מבין המנות העיקריות (42- 89 ₪) בולטים סלטימבוקה סינטה וחזה אווז במרווה, פהיטס עוף ובקר בהרכבה עצמית – "לאפות" מקסיקניות מסורתיות מוגשות לצד בשר בקר ועוף, וסלמון אפוי בתנור עם זיגוג מייפל על אורז שחור. מחלקת המתוקים, עקב אכילס של מסעדות כשרות, מפתיעה בקינוחים עם טוויסט אלגנטי. בשעות הצהריים מוצע תפריט עסקי הכולל פוקאצ'ה, לחם ושתייה קלה במחיר העיקרית.
דריה – דיינר איטלקי אמריקאי כשר
קרליבך 29, תל אביב
שעות פעילות: א'-ה' 12:00- חצות

שיפודיה משודרגת

בהוד השרון, המבססת לעצמה שם של מתחם קולינרי בהתהוות, נפתחה טאסוס, מסעדת גריל ישראלי כשרה. הקונספט שמאחורי המיזם לוקח את החוויה הישראלית הפופולארית של סטייק-צ'יפס-סלט למקום אחר, אלגנטי יותר. התפאורה שונה מזו שבשפודיות סטנדרטיות, השירות מוקפד וההתייחסות מקצועית ולא מחפפת. חשיבה זו מקרינה על התפריט, וכך במקום טחינה תפלה וחצילים עייפים מוגשים לשולחן קישואים בקרם נענע, בטטה בצ'ילי ושומשום שחור, סלט לבבות ארטישוק ועוד. אפילו החומוס, כי בלעדיו הרי אי אפשר, מבוסס כאן על מתכון ישן, וכדאי לשים לב במיוחד למנה שמחברת אותו עם עגל טחון, בצל מטוגן, פטרוזיליה וצנוברים. הסלטים מתומחרים ב-19 ₪ לאדם, או 36 ₪ ללא מנה עיקרית. גם המנות העיקריות (52-119 ₪) שונות מהסטנדרט ומזכירות כאלו המוגשות במסעדות מהדור החדש: פרגית פורטובלו עם איולי פלפלים, אסאדו, סלמון בשום והדרים ומנות נוספות על בסיס בשר ודגים. לילדים מוקדש תפריט מיוחד הכולל שניצלונים/נקניקיות, צ'יפס וגזוז או מיץ פטל במחיר 39 ₪, ותפריטי עסקיות מתומחרים ב-48/59/69 ₪. כשר.
טאסוס
ז'בוטינסקי 2, הוד השרון (צמוד לספורטן)
שעות פעילות: א'-ה' 11:00 – 01:00, ו' 11:00-16:00, שבת 20:00- 01:00

מדביק את הקצב
אף אחד עוד לא עשה על זה סקר, אך אנו מוכנים להתערב שבתשעה מתוך עשרה מקררים בארץ יש בקבוק קטשופ מוכן לשימוש. המותג האמריקאי היינץ, שהקטשופ שלו הוא אחד הנמכרים בעולם, השיק קונספט חדש: בר קטשופ ראשון מסוגו, עם פעילות חווייתית לבני נוער. במסגרת הפעילות התנייד הבר ברחבי הארץ וביקר בכ- 20 מרכזי בילוי פופולאריים בקרב בני נוער. מנת הדגל בתפריט היא – איך לא - קטשופ. לידו מוגשות תוספות שבמקומות אחרים נחשבות לעיקר הארוחה: שניצלונים, שניצלוני תירס, מיני נקניקיות, צ'יפס, פרינגלס ונאצ'וס. ה"קטשופיה" ממוקמת בעמוד הפייסבוק של היינץ ומזמינה להשתתף במשחקים וירטואליים נושאי פרסים. הפעילות האחרונה עסקה במציאת שם מקורי לקבוצת הכדורסל של היינץ וזיכתה את הממציא המאושר בארוחת המבורגר מפנקת לו ולעוד ארבעה חברים. שווה.
http://www.facebook.com/Heinz.Original

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח