נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בוא נרקוד עד אור הבוקר
בר קובני חדש נפתח ברחוב הארבעה ומנסה להעביר מעט מהאווירה הסקסית של האי המבודד לתל אביב. מסכי ענק מקרינים קליפים של מוזיקה קובנית שהולכת מצוין עם תפריט אלכוהולי עשיר שמתוכו בולט מוחיטו, המשקה הלאומי, עם מגוון סוגי מוחיטו על בסיס "הוואנה קלאב", הרום הרשמי של קובה, וקוקטיילים מושקעים כמו פינה קולדה ודאקירי (42 ₪). תפריט האוכל מורכב ממנות קלאסיות מהמטבח הקובני שהותאמו לחיך הישראלי ומוגשות כמנות בגודל בינוני על בסיס בשר, דגים או פירות ים: רופה ויאחה (54 ₪) - שפונדרה בבישול ארוך המוגשת עם שעועית שחורה ואורז לבן, פסטייה רובוסטו (52 ₪) - שלושה עלי סיגר במילוי בשר, דבש, צ'ילי והל, טאמאלה צ'וריסו (31 ₪) ועוד. בתפריט קינוחים באותו סגנון בולטים בננה צלויה בחמאה ורום עם ריבת חלב (42 ₪) וארוז קון לצ'ה (32 ₪). ככל שהערב מתקדם האווירה מתחממת והמקום הופך למועדון סלסה סוער, כולל ריקודים על הבר בהשתתפות צוות המקום. 
אלמה דה קובה
הארבעה 16, תל אביב
שעות פעילות: כל יום משעה 17:00 ועד לקוח אחרון

צילום: מוטי מערבי. אלמה דה קובה

פתוח משבע
מאז שפרידה קאלו נסגרה היה השף יואב בלימן עסוק בחיפוש אחר קונספט למסעדה החדשה שלו. מטבח לילה כשמה כן היא – מסעדת שף שפתוחה רק בשעות הערב והלילה ואינטרפרטציה אישית של בלימן לקולינריה התל אביבית של שעות החשכה. חלל עם מטבח חצי פתוח, בר גדול וקירות לבנים בסגנון כפרי (בריקס בעגת המעצבים) מהווה במה לתפריט שיכול להתאים לארוחת ערב במסעדה או לנשנוש ואלכוהול אל תוך הלילה: קרפצ'יו משולש מעגבניות קונפי, דלעת צלויה וחציל קלוי עם גבינות ואגוזים (49 ₪), פיקניק גבינות מוגש עם לחמים ומטבלים (58 ₪), קרפצ'יו שרימפס ביוגורט ים, עגבניות וקרוטונים (62 ₪), ניוקי זנב שור (74 ₪) ועוד. האווירה נעה בין קלילה לתוססת בכפוף לשעה וליום בשבוע.
מטבח לילה
לילינבלום 43, תל אביב,
שעות פעילות: א' - שבת משעה 19:00 ועד אחרון הלקוחות

צילום: דניאל לילה. טרטר בקר במסעדת מטבח לילה

המסבאה
רמי גינת ואמיר טלמור, שותפים ובעלי מסעדת לימוזין ברמת ישי, השיקו רשת המבורגרים חדשה שבבסיסה מזון מהיר אך איכותי. השם בורגר סאלון נבחר בהתאמה לערכי המותג: התמחות בהמבורגרים ואווירת סאלון (מסבאה) נינוחה ולא מחייבת. הסניף הראשון נפתח בחיפה ובתפריט נוכחים המבורגר wild מבשר בקר הגדל בחוות הבעלים במשקל 160/220 גרם (37 ו-43 ₪ בהתאמה), המבורגר צמחוני מסויה, ציר מרק ירקות, בצל ופטריות, המבורגר סלמון, המבורגר הודו (ללא שומן) והמבורגר עוף (37 ₪).
התוספות מתומחרות בנפרד: בצל מטוגן, פלפל קלוי, גבינת רוקפור, ביצת עין ועוד תוספות להמבורגר 3-5 שקלים, צ'יפס, סלט כרוב וטבעות בצל 9 – 12 שקלים. ארוחות ילדים עם שניצלונים או המבורגר נמכרות במחיר 35 ₪. בתוך כ -5 שנים תשלים הרשת הקמה של 20 סניפים נוספים בזכיינות או בבעלות. 
Burger Saloon
רחוב פיקא 39, היכל הספורט רוממה, חיפה
שעות פעילות: א'-שבת 11:00 – 23:00 (בקיץ עד חצות)
רחוב פיקא 39 חיפה

צילום שי בן אפרים. אגרול אבוקדו עם רוטב קשיו בסושה

יממבה אורבנית
הסושייה האורבנית מראשון לציון וחולון מתרחבת ומשיקה סניפים בתל אביב וברחובות. הראשון נפתח בלב הסיטי של תל אביב ומציע שילוב של סושי קליל עם מטבח מערבי ועיצוב צעיר בסגנון יממבה - האופנה היפנית הצבעונית. הסניף ברחובות ממוקם במתחם המטרו- מול ומביא את בשורת הסושי הכשר לאוכלוסייה החרדית. נקודת המוצא של הרשת היא סושי רחוב במחיר שלא עושה חור בכיס בטווח מחירים הנע בין 24-43 ₪ לרול (6/8 יחידות). נודלס ומנות אורז משלימים את התפריט: גרין נודלס - אטריות ביצים  וירקות ברוטב טריאקי (30 ₪), רד צ'יקן קארי - תבשיל עוף וירקות בחלב קוקוס וקארי אדום על אטריות ביצים (48 ₪), סושה רייס - אורז מוקפץ  עם ירקות,חזה עוף, טופו ונתחוני בקר ברוטב טריאקי (56 ₪) ועוד. העיצוב משלב שתי השראות, יפנית ואורבנית, ומעניק לסניפים תחושה צעירה ושובבה.
סושה
הרצל 12, תל אביב
שעות פעילות: א'-ד' 11:00-01:00, ה'-ו' 11:00-03:00, שבת 12:00-01:00
אופנהיימר 2, רחובות
שעות פעילות: א'-ה' 11:00-01:00, ו' 11:00-15:30, שבת 19:00-01:00

בנגקוק פינת הברזל
לגל המסעדות האסיאתיות הפוקד את תל אביב נוספה טייגר לילי, שמנסה להביא את בנגקוק לתל אביב במקסימום נאמנות למקור. על המטבח מנצח השף יניר גרין (קרן, דיקסי, מועדון הקצינים), שלפני הפתיחה טס לבנגקוק לשאוב השראה. התפריט מבוסס על חומרי גלם וטעמים תאילנדיים מסורתיים וכולל מנות קלאסיות כמו סום טאם – סלט פפאיה ירוקה (23 ₪), ספרינג רול (22 ₪), מרק טום יאם (56 ₪) ועוד. המנות העיקריות (65 ₪ בממוצע) מבוססות על בשר בקר או לבן ועל פירות ים בתיבול תאילנדי אופייני של חלב קוקוס, קפיר ליים, ג'ינג'ר, צ'ילי ונאם פלה (רוטב דגים). החוויה לא עוצרת באוכל מכיוון שהצוות הוא ברובו תאילנדי, לא רק טבחים אלא המארחת ואפילו כמה מהמלצרים. מלבד תפריטי צהריים וערב מתוכננים קורסי בישול תאילנדי שיתקיימו במטבח המסעדה, שירותי קייטרינג תאילנדי לאירועים ובעתיד הרחוק אפילו טיולים קולינריים לבנגקוק וסדנה לבישול תאי בשיתוף בית ספר מקומי לבישול.
טייגר לילי
הברזל 32, רמת החייל
שעות פעילות: א'-שבת  12:00-24:00
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה