נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הנוף הנשקף ממסעדת סינמה פרדיסו חיפהדמיינו את עצמכם מול הים, יושבים בנוחות במסעדה יוקרתית עם וייבים צעירים, אינטימיים ונעימים, לוגמים קוקטייל טעים להפליא, ברקע מושמעת מוזיקה מענגת, וממול שקיעה כתומה מכשפת. אתם רגועים, כי עוד מעט תקבלו את המנות הטעימות שהזמנתם. איזה כיף לכם שעשיתם לשנייה אחת ברייק מהחיים, והגעתם לחוות טעמים מעולים ואווירה מיוחדת במינה.
ומה שכיף פה, זה שלא צריך להתאמץ במיוחד כדי ליהנות מכל זה. האוכל המשובח והקוקטיילים הסופר כייפים – זו מסעדה בר בישראל - ליתר דיוק בחיפה, בחוף זמיר על הטיילת.


ליזמים והשותפים במקום היה חלום - לפתוח מסעדה בר מעוצבת ויוקרתית, ממש מול הגלים של חוף חיפה, שתתבסס על חומרי גלם טובים, טריים ומקומיים. האהבה והחיבור שלהם לקולינריה, לאירוח ולמוזיקה הולידה את אחת המסעדות היותר מגניבות בארץ, ולא רק מבחינת הלוקיישן החלומי, אלא גם בזכות האוכל המוקפד ואווירת הצ'יל: מסעדת סינמה פרדיסו, המתמחה בדגים טריים, פירות ים, מנות חמות וריחניות היישר מהטאבון , רביולי עבודת יד ובשר משובח.
כל הטוב הזה מתרחש על החוף, עם מוזיקה מלטפת ולעיתים גם הופעות חיות של מוזיקאים ו/או דיג'ייז.

אוכל טעים ואלכוהול משובח

סינמה פרדיסו היא מסוג המסעדות האלה שמגיעים אליהן כדי לבלות, לא סתם בשביל לאכול ולשבוע. מעבר לאוכל הטרי הנפלא בניצוחו של השף עומר מצליח, המקום מציע מגוון עשיר ואיכותי של קוקטיילים שאפשר לשתות מול הים, בפנים או על הבר. בנוסף, הבר מצוייד במגוון עצום של יינות מהארץ ומהעולם, ובסוגי אלכוהול משובח. המקום מתחלק לאזור הטרסה והחוף לימי הקיץ והימים החמים, והאזור המקורה לכל ימות השנה ובמיוחד לימי החורף - מול נוף עוצר נשימה והמטבח הפתוח לקהל הסועדים.

הנוף הנשקף ממסעדת סינמה פרדיסו חיפה כיף גם בחוץ. צילום: סינמה פרדיסו

אווירה רגועה ומוזיקה מהממת

מסעדת סינמה פרדיסו מאופיינת באווירה מכושפת, בין היתר בזכות מוזיקה שהותאמה במיוחד למקום (רוצים לטעום קצת מהאווירה? היכנסו לאתר של סינמה פרדיסו ולחצו על ספוטיפיי - תקבלו את רשימת הפלייליסטים שבעל המקום חיבר).
בנוסף, המקום מארח מדי פעם מוזיקאים ותקליטנים, שמגיעים כדי לעשות לכם מסיבה של מוזיקה, אוכל, אווירה ואלכוהול טוב. אם אתם מחפשים מקום טוב לדייט רומנטי, זה המקום הכי אידיאלי עבורכם, אבל גם אם אתם רוצים להגיע בהרכב משפחתי אין שום בעיה – המקום מציע תפריט ילדים מותאם למה שילדים אוהבים לאכול.

מסעדת סינמה פרדיסו בחיפה אווירה מכשפת.  צילום: סינמה פרדיסו

לא רק בדרך לצפון

מסעדת סינמה פרדיסו מתאימה מאוד לעצירה אם אתם בדרך לצפון, או אם אתם מבלים שם סופשבוע – אבל לא רק. המחירים של המסעדה נוחים מאוד, ומתאימים גם לביקורים רנדומליים במהלך השבוע, בעצם בכל פעם שמתחשק לכם לצאת לבלות עם בני הזוג או עם חברים טובים – זה המקום בשבילכם. אגב, אם אתם אוהבים לטייל ומחבבים מנות ששואבות השראה ממקומות רחוקים, השף של סינמה פרדיסו המציא מנה שמסתמנת כלהיט – חריימה בומבי: פילה דג ים מטוגן בטמפורה, קארי עגבניות הודי, תרד כוסברה וסחוג.
כמובן שזה מאוד אישי, ולכל אחד יש את הטעם האישי שלו. אבל תסכימו איתנו שיש כמה מנות בתפריט החדש של מסעדת סינמה פרדיסו, שמסתמנות כלהיט בטוח:
פופקורן שרימפס (שרימפס מטוגן בטמפורה, מצופה ברוטב איולי אסייאתי), לינגוויני קאצ'ו א פפה בעבודת יד, קרפצ'יו דג עם פומלה, וכמובן אל תשכחו לטעום את החריימה בומביי...


סינמה פרדיסו, חוף זמיר חיפה 053-7278993

לכל מסעדות השף הקליקו כאן >>

שעות פתיחה:

א'-ה' 17:00-23:30

ו'-ש' 10:00-00:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום