נגישות
נגישות

"אליבי": משב רוח אסיאתי בלב תל אביב

בהרחבה: בר-רחוב בלוקיישן היסטרי, מנות אסיאתיות מוקפדות, משקאות קלאסיים לצד קוקטיילים אלגנטיים ומחירים נגישים. בקצרה: "אליבי" – בר רחוב בסגנון אסיאתי. בבר האוכל המאופיין בטמפו דינמי, תוכלו לנקות את הראש בסוף היום עם בירה, לשתות קוקטייל עם הדייט או לחגוג את הלילה עם חברים ומנות בר אסיאתיות.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 18/09/2022, 13:01
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בר האוכל "אליבי" הממוקם ברחוב פרישמן בתל אביב אמנם עטוף באורבניות, אך התפריט, האווירה, העיצוב והנגישות המאפיינים אותו קורצים לברים הקטנים-צדדיים שבאסיה. למקרה שתהיתם אין זה ממש מקרי, שכן את ההשראה לקונספט של הבר שאב הבעלים גל כהן מהטיול שלו במזרח לאחר השחרור מצה"ל. "במהלך הטיול שלי במזרח נשבתי בקסמם של המקומות הקטנים והפשוטים – נטולי השילוט והתורים הארוכים, אליהם מגיעים בעיקר המקומיים. נחשפתי למקומות הנמצאים בסמטאות הקטנות, הרחק מהרחובות המרכזיים, והשאיפה שלי הייתה לפתוח מקום שיעניק חווית אירוח דומה, עם דגש על אוכל מעולה במחירים טובים", הוא מוסיף.

צילום: אליבי בר

"אליבי" מגישה ביס מאסיה, לא תנגסו?

תפריט האוכל של "אליבי" – בר רחוב בתל אביב,  אינו נצמד לנישה אסיאתית אחת, אלא מייצג מדינות, תרבויות ומטבחים שונים – מנפאל ועד יפן. "אנחנו שמים דגש אדיר על איכות חומרי הגלם", משתף אותנו גל. "למרות התמחור הנגיש המוצע ללקוח, אין אצלנו במטבח חומר גלם שהוא לא האיכותי ביותר בקטגוריה שלו", הוא מסביר. ואתם, מוכנים לתת ביס באסיה? בתפריט תמצאו בין היתר פופקורן שרימפס וטופו (38 שקלים) המטוגנים בטמפורה ומוגשים ברוטב מתוק-חריף, באן פרגית/טופו (48 שקלים) – לחמנייה מאודה ורכה במילוי של עוף או טופו בטמפורה, בצלים מוחמצים, כוסברה, מיונז יפני ורוטב הויסין, וגם מנת מומו נפאלי עם עוף / צמחוני (32/36 שקלים) שהם כיסונים בעבודת יד במילוי של עוף או ירקות, המוגשים על קרם בטטה.

כיאה לתפריט אסיאתי, תמצאו בו גם את המנה היפנית המפורסמת ביותר בעולם: סושי. בין הרולים המוגשים ב"אליבי" תמצאו ספייסי דניס (55 שקלים) עם מלפפון, אבוקדו, בטטה בטמפורה, עירית וצ'אנקים של דג לבן ספייסי, וגם סלמון צ'יז (55 שקלים) עם אבוקדו, בצל ירוק, סלמון, גבינת שמנת, פוריקקה ורוטב פונזו.

צילום: אליבי בר

עם happy hour שכזה איך לא תהיו שמחים?

יש לכם ציפיות גבוהות מברים המציעים דילים של שעות שמחות? ב"אליבי" ללא ספק יתעלו עליהן, שכן כאן לא מסתפקים במתן סיבה אחת לשמוח, אלא בקצת יותר. בין השעות 18:00-21:00 תקבלו 20% הנחה על כל תפריט האוכל וכ-40% הנחה על תפריט המשקאות. בימים שבת עד רביעי מוצע דיל של רול סושי + דרינק ב-55 שקלים, והחל משעה 21:00 תקבלו 50% הנחה על בקבוק היין השני.

לסיכום, בר הרחוב התל אביבי נהנה מצד אחד מתחכום אלגנטי, אך באותה הנשימה האווירה הפועמת בו קלילה, נגישה ומחבקת. בשונה ממקומות שההתארגנות אליהם ארוכה מהשהות בהם, אל "אליבי" אפשר ורצוי להגיע בספונטניות – במאמץ אפסי ובנוחות מקסימלית.

צילום: אליבי בר

"אליבי", פרישמן 41, תל אביב

ראשון עד שבת – 18:00 עד אחרון הלקוחות

טלפון: 053-6623808

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום