נגישות
נגישות

חוויה אש: רשת המסעדות שמלהטטת עם הטאבון

עובדה קולינרית לפניכם: בכל מסעדה ישנו תנור, אך לא כל המסעדות אופות באמצעות טאבון. רשת "פרש דה מרקט" לא שמה במרכז רק את הלקוח, אלא גם את תנור האש המעוצב בצורת כיפה. אז בעודכם מדמיינים את ניחוח האפייה ואת המעטפת פריכה-חרוכה של מאפים מלוחים ומתוקים, הרשו לנו להוביל אתכם במסע "רותח" שבמרכזו התנור האופה שמחות קולינריות.

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 13/09/2022, 15:11
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מותג המסעדות "פרש דה מרקט" שפועל כיום בשלל לוקיישנים – מהקריות ועד כפר סבא, נולד מתוך רשת הבוטיק התל אביבית – "פרש קיטשן". הרשת חרטה על דגלה את נושא השקיפות מול הלקוח, כך שההחלטה למקם בלב ליבן של המסעדות את המטבח, לא ממש מפתיעה. עם הגעתכם אל כל אחד מסניפי הרשת, תבחינו מיד במטבח התוסס-פתוח שהינו אטרקציה בפני עצמה.

אז כן, את ההמתנה להגעתן של המנות שהזמנתם, תוכלו להעביר בצפיית LIVE בשפים וטבחים פותחים בצקים ומתבלים סלטים, במנות מהבילות על כיריים, בברמנים הרוקחים שייקים מושחתים וכמובן שגם בשלל מנות נכנסות ויוצאות מן הטאבון.

צילום: פרש דה מרקט

"פרש דה מרקט": מהטאבון הלוהט אל לבבות הסועדים

כאמור, רשת המסעדות שמה במרכז שני דברים: את הלקוח ואת הטאבון. לא משנה באיזה סניף תתארחו, הרי שלא תוכלו להתעלם מנוכחותו ועוצמתו של הטאבון. "כשאנחנו מתכננים הקמה של סניפים חדשים, המחשבה הראשונה שמנחה ומנהלת אותנו היא היכן ימוקם הטאבון. אנחנו בין הרשתות הבודדות שעובדות עם טאבון אש ולא עם תנור חשמלי, כאשר הסיבה לכך היא הערך האדיר שהוא מעניק. האש הישירה תורמת בארומה, בטעם ובמרקם של הבצקים, ירקות ודגים הפוגשים בה, ואלו מעצימים את חוויית האכילה של הלקוחות שלנו", מספר לנו מנכ"ל הרשת, יונתן אלוני. הטאבון עליו מדבר יונתן הינו טאבון איטלקי אותנטי בצורת כיפה ענקית, כאשר ב"פרש דה מרקט" משמישים אותו עם הכנת שפע מנות – מבייגלה, דרך ריפיאנה ועד מאפה קרם שקדים מתוק.

המאפים, הפסטות, הפיצות והקינוחים הנאפים בתוכו, מטופלים ברגישות ומושגחים בקפדנות על ידי "אמני טאבון" מיומנים. "לא כל מי שיודע לעבוד עם בצק יודע לעבוד בהכרח עם טאבון", משתף אותנו יונתן. "אנחנו מבצעים הכשרות ייעודיות לעבודה עם התנור הייחודי, שכן נדרשת בקרה על הטמפרטורה והתאמתה לסוג והיקף המאכלים הנאפים בו ברגע נתון".

צילום: פרש דה מרקט

ביס מהטאבון: מבייגל ירושלמי ועד רוטלו איטלקי

גם מנות הסובלות מתדמית מיושנת (טעימות ככל שיהיו), הופכות בזכות הטוויסט שמעניק הטאבון למרגשות, טרנדיות ומענגות. אז שלא תגידו שלא אמרנו, אזהרת ריור לפניכם: ב"פרש דה מרקט" תוכלו ליהנות מסלט טוסט פוקצ'ינה (68 שקלים) המוגש עם נגיסים של מיני פוקאצ'ה הממולאים בפסטו וגבינת מוצרלה. הסלט אמנם חב את הטוויסט לטוסט אך גם לאופן הכנתו, שכן במסעדות הרשת לא משתמשים בטוסטר, אלא מכינים את כוכב הסלט בטאבון הלוהט.

גם מנת השקשוקה המוגשת ב"פרש דה מרקט" בשתי ורסיות – שקשוקה גלילית / שקשוקת הבית (62/59 שקלים), זוכה להתעטף בחום הטאבון. אז רק למקרה שתהיתם, ארוחת הבוקר האהובה אינה מוגשת עם לחם, אלא עם בייגל ירושלמי ענק הנאפה בטאבון בטמפרטורה המגיעה עד ל-400 מעלות.

צילום: פרש דה מרקט

הטאבון "מחבק בחום" גם מנות העשויות מבצק טרי המותפח במקום, כאשר הבולטות ביניהן הן חצ'פורי הגבינות (62 שקלים), והריפיאנה (באיטלקית: ממולא) המוגשת בארבעה מילויים שונים (59-62 שקלים), ביניהם תרד וגבינת חלומי עם פטריות. ומאחר שכבר הזכרנו את איטליה, חובתנו לכוון ספוט גם על מנת הרוטלו (68 שקלים) – גלילי פסטה הממולאים בגבינות.

צילום: פרש דה מרקט

"פרש דה מרקט", ויצמן 207, כפר סבא

ראשון עד חמישי – 09:00-23:30

שישי – 08:00-13:30

שבת – שעה מצאת השבת ועד 23:30

טלפון: 053-938-5940

"פרש דה מרקט", דרך הדרום 3, קריית גת

ראשון עד חמישי – 09:00-23:30

שישי – 08:00-13:30

שבת – שעה מצאת השבת ועד 23:30

טלפון: 053-9416941

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פרש דה מרקט בכפר סבא
053-9385940
פרש דה מרקט בקריית גת
053-9416941

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום