נגישות
נגישות

"קורסר" מפליגה אל יעדים קולינריים ואתם מוזמנים להצטרף

מחפשים מקום עם נוף נדיר לארוחת בוקר, צוהריים או ערב? מצאתם! מסעדת "קורסר" האשדודית ממוקמת מול המרינה המרהיבה, ומגישה תפריט אקלקטי של עשרות מנות. ואתם? רק צריכים לעלות על האונייה. מפליגים!

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 14/07/2022, 8:22
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עצמו עיניים, קחו אוויר ודמיינו לעצמכם את בריזת הים מלטפת אתכם, בעודכם מתענגים על ארוחה טובה. להמשיך לשוט בדמיון מודרך זו אמנם אפשרות, אך לבקר ב"קורסר" - מסעדה במרינה באשדוד, נשמע לנו כמו אפשרות טובה וטעימה יותר.

המסעדה האשדודית שנפתחה ב-2016, מאופיינת ב-2 דברים ייחודיים: האחד הוא התפריט הגדול והמגוון, והשני הוא עיצובה המקורי. מעבר לעץ הדומיננטי המשווה לה נראות של ספינת פיראטים, המסעדה עשירה גם בפסלים, תמונות וקישוטי קיר, המדגישים את הקונספט הייחודי. הישיבה בחלל המעוצב - כספינה בשידוך לחלונות הגדולים הפונים לכיוון הים, תגרום לכם להרגיש כאילו שאתם מפליגים אל עבר אופק קולינרי מרחיב, מספק וממלא. אלו מביניכם המשתוקקים ל"ארוחה עם נוף", מוזמנים לשבת באזור ההושבה החיצוני של המסעדה, וכך לאכול את המנה המועדפת עליכם אל מול היאכטות העוגנות.

צילום: קורסר

מי מוזמן להצטרף להפלגת "קורסר"? כולם!

תפריטה של "קורסר" עצום בגודלו, ובזכותו היא ראויה לתואר: "מסעדה של כולם". לא משנה מהו מצב הרוח הקולינרי שלכם, מהי מידת הרעב שלכם ועם איזה הרכב אתם צפויים להגיע. תמצאו שם תמיד מנה שתענה בדיוק על החשק והצורך שלכם. עד כמה התפריט גדול ומגוון? רק סקשן הראשונות לבדו, כולל (שימו לב) 18 מנות שונות! עם התחלה שכזו, מובטחת לכם חוויה קולינרית - שגם הפיראטים הקשוחים ביותר היו נשבים בטעמיה.

צילום: קורסר

בתפריט, תמצאו מנות ים, כדוגמת קוקטייל פירות ים (99 שקלים) המורכב משפע אוצרות ים: מולים, קלמארי ושרימפס ברוטב שמנת, וגם דג פורל אפוי בתנור (98 שקלים) - המוגש גם הוא עם רוטב עשיר משמנת. גם היבשה מיוצגת בתפריט, עם מנות קלאסיות כדוגמת מדליוני פילה בקר (109 שקלים) המוגשים עם פטריות מוקפצות ופירה תפוחי אדמה. "קורסר" - מסעדה במרינה באשדוד, מציעה גם מנות ילדים - מספגטי ברוטב לבחירה, דרך פיצה ועד שניצל, והכל בתמחור הוגן ונוח של עד 39 שקלים בלבד.

לצד התפריט הקלאסי, מוגש גם תפריט סושי, שגם בו תמצאו שפע אפשרויות: מרולים חמים, דרך סנדביצ'י סושי ועד קומבינציות נדיבות ומשתלמות. לא משנה מהו ה"יעד הקולינרי" שתגדירו, "קורסר" תוביל אתכם עד אליו.

צילום: קורסר

במסעדה האשדודית הנושקת למרינה המרהיבה, גם תוכלו לחגוג אירועים – מימי הולדת ועד אירועי חברה. ב"קורסר", מעמידים לרשות החוגגים חדר אירוח פרטי הנפרד מחלל המסעדה המרכזי, ואף מציעים תפריט ספיישל לאירועים, הנשען על מודל "הכל כלול". ובקיצור? גם אם אין לכם חגיגה על הפרק, ראוי שתמצאו סיבה למסיבה.

"קורסר", אוניון 1, אשדוד

ימים ושעות פתיחה: ראשון 12:00-23:00

שני עד שבת – 09:00-23:00

טלפון: 053-549-5125

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום