נגישות
נגישות

פקחו עיניים: היכן לאכול ארוחת בוקר בצפון?

כבר שנים שהיא לא רק הארוחה החשובה ביום, אלא תרבות שלמה: ארוחת הבוקר! כבודם של היוגורט, הירקות החתוכים והכריכים שאתם מאלתרים בבית - במקומו מונח. עם זאת, מדי פעם אתם (והבוקר שלכם) ראויים לארוחה מפוארת, עשירה ומשמחת יותר, ואנחנו יודעים איפה...

המלצות קולינריות המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 04/07/2022, 10:29 תאריך עדכון: 04/07/2022, 10:42
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את ההשתוקקות לארוחת בוקר במסעדות ובתי קפה ניתן להסביר די בקלות: ארוחת הבוקר הקלאסית, זו שמתוארת בתפריטים רבים כ"ישראלית", כוללת מגוון מטבלים ונשנושים. היא מפנקת ומשביעה, מוגשת עם שתייה ומתומחרת בעלות נוחה לכל כיס. בקיצור, דיל קולינארי מושלם. אתם נמצאים כעת בצפון הארץ או מתכננים להצפין בקרוב? יש איפה לאכול ארוחת בוקר בצפון!

בוקר בייגל טוסט, "קפה לקר"

בקיבוץ כברי בגליל המערבי, שוכן לו בית קפה בניחוח הולנדי. כשהפסטורליות של הצפון והשיק האירופי-הולנדי חוברים להם יחד, מתעצבת לה חוויית אירוח-אוכל אדירה. בקפה לקר, מוגשת גם ארוחת הבוקר הישראלית הקלאסית (בוקר בריאות), אך זו שתפסה את העין שלנו היא אחת אחרת (מודים, מעט מושחתת יותר): בוקר בייגל טוסט (60 שקלים). אז במידה שאתם מתעוררים רעבים, או אם סתם בא לכם לשבור את צום הלילה עם ארוחה שמעלה חיוך, לכו על הבייגל הממולא בשני סוגי גבינות – צהובה ושמנת, ומוגש עם ביצי-עין מעל. המנה כוללת גם טריו מנצח - פסטו, זיתים וסלט, והנה לכם ארוחה שלמה ומשביעה. ובינינו, עם בוקר שכזה, מובטח לכם בהכרח יום נפלא.

אל תפספסו: ניחוח הולנדי אופף את קפה לקר, זוכרים? בדיוק בגלל זה כדאי להזמין לצד הקפה, או אפילו כקינוח, את אחד האוצרות הקולינאריים המזוהים ביותר עם הולנד: סטרופ וופל (5 שקלים). עם וופל רך ופריך במידה וסירופ קרמל, פשוט אי אפשר לטעות.

"קפה לקר", כברי

טלפון: 053-8090517

תמונה של קפה לקר Cafe Lekker - 5צילום: קפה לקר

ארוחת בוקר סוויץ', Switch

אנחנו נשארים במחוז הצפון ולוקחים אתכם עד שפרעם אל Switch – Café & Rest. תפריטו של בית הקפה-מסעדה כולל שתי ארוחות בוקר אהובות, כאשר האחת קלאסית והשנייה מעט מפונפנת יותר (ויש לנו תחושה לאיזו מהן אתם נוטים). אז למרות שאנחנו אוהדים גדולים של הארוחה שבבסיסה ביצים לפי בחירה, מטבלים, ירקות ולחם, נפנה אתכם דווקא אל ארוחת בוקר סוויץ' (55/90 שקלים). אז מה דעתכם לפתוח את הבוקר שלכם עם השילוש הקדוש: ביצים, סלמון מעושן ורוטב הולנדז? בזמן שאתם מריירים רק מלדמיין את המנה, נספר לכם כי היא מוגשת עם סלט ירוק, לחמים, מטבלים ושתייה.

אל תפספסו: במידה שאתם מגיעים לקראת הצהריים, דעו כי ב-Switch מוצעות שפע מנות צהריים משביעות עד 50 שקלים, ביניהן: נודלס מוקפץ עם עוף (45 שקלים), שניצל (50 שקלים), טורטייה במילוי נתחי אנטרקוט (45 שקלים), סלט קיסר (38 שקלים) ועוד.

Switch, שפרעם

טלפון: 053-942-8271

 צילום: שאטרסטוק

יערית שטרן – האמנות שבטעם: מחכים ומצפים....

שלא כמנהגנו, נחתום את המדריך הקולינארי בציפייה חמה ולא בהמלצה רותחת. יערית שטרן – האמנות שבטעם, בישרה לאחרונה לעוקביה ברשתות החברתיות על סגירתו של בית הקפה והקונדיטוריה שהפעילה. אז פרק אחד אמנם נסגר, אך יערית הספיקה כבר לעדכן בתוכניותיה החדשות (ומעוררות התיאבון) שעל vפרק: סדנאות! אם לשפוט לפי המאפים – המלוחים והמתוקים, העוגות, הכריכים ושלל הפינוקים שמכרה בקונדיטוריה, יש למה לצפות. יערית, בהצלחה!

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום